|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Graspop vind dit jaar plaats op 24-25-26 juni 2011 op de vertrouwde locatie De Stenehei te Dessel. Eerste namen zullen binnenkort volgen. |
|
Dit jaar nog! Cool. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
:') |
|
De 25e heb ik familieverplichtingen, maar misschien dat ik 1 dag ga ofzo. |
|
das snel voor graspop maar hopen dat t goede namen worden ^^ ben benieuwd wat er dit keer te bieden is :D |
|
op de myspace van Moonspell staat te lezen dat ze op 25 juni op graspop staan http://www.myspace.com/moonspell |
|
Ze mogen hard hun best doen om de lineup van Hellfest te verslaan. |
|
dat gaat niet lukken! |
|
ze mogen het altijd proberen van mij ^^ ik overweeg ook een eerste maal richting Hellfest te trekken (na 3jaar GMM) zal het van de affiche laten afhangen tot nu toe spreken Triptykon, Orphaned land en Septic flesh mij erg aan van de Hellfest-affiche |
|
zijn dát de namen waardoor je overweegt 800 km verder te rijden ja? dat kan hoor.. |
|
quote: tuurlijk niet heb gewoon al veel goeds gehoord over hellfest de affiches van vorige edities spraken me altijd wel aan en ik verwacht niet veel bands te zien op GMM die ik de afgelopen 3 jaar niet gezien heb |
|
|
|
Ik bedoelde dus dat van de namen die nu bekend zijn voor hellfest deze 3 er bij mij uitspringen als je groepen kunt aanbevelen van de huidige lineup mag je me dit altijd meedelen |
|
quote: Pff graspop is niks vergeleken met Hellfest, ik ben vorig jaar gegaan en het was echt geweldig! (In de zeikende regen in het donker een tent opzetten was minder leuk.. ) Zowiezo is er het beste van elk genre! |
|
ben er denk ik wel weer bij, ieder jaar te gek feestje! |
|
quote: Valient Thorr ---> feestje! |
|
quote: dit viel mij onmiddellijk op aan de lineup mss niet die grote namen van GMM (maar die kunnen me meestal wel gestolen worden) maar wel veel alternatievere namen die ik niet op GMM zie staan (Garcia plays Kyuss vorig jaar om maar 1 te noemen) |
|
d'r staat meer alternatieve 'stoner, sludge' rock, zoals nu ook Karma To Burn en Melvins. Zijn vette bands |
|
quote: Valient Thorr moet ik eens opzoeken ook Melvins dan ^^ Karma To Burn stond vorig jaar ook op GMM (toen wel gemist, geen idee hoe dat kwam) |
|
zijn bovenal live bands |
|
Moonspell, altijd gaaf Faustian Spirit of the Earth |
|
Normaal gezien aanwezig, of de affiche moet al erg tegenvallen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Beter wordt deze line-up gewoon goed, want er is geen lekker alternatief. Festivals in je eentje bezoeken, joepie... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Alhoewel line-ups gay en overrated zijn, is Graspop wel een festival waar ik alleen heen ga als er genoeg goede bands zijn. Raarrrr..... Boeiender |
|
Ik ben tot nu toe altijd voor bands naar een festival gegaan, waarom zouden ze overrated zijn? Datum en plek spelen bij mij ook een grote rol ivm dat ik in mn eentje moet en dat het na mn eindexamens moet zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Concerten | Volgende pagina |