IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Unconditional love... with conditions (Christendom VII) Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 17:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 maart 2011 17:08 schreef valfar het volgende:
Fusion en alle andere christenen op dit forum, wat is jullie mening over dit filmpje?



Dit is toch gewoon ziek en gestoord?

:| :| :|

Kuthoer.


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-03-2011 17:17 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 maart 2011 17:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
:| :| :|

Amerikaanse Kuthoer.


*fixed*


 


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-03-2011 17:18 by Silence Profiel van Silence

Eng.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 17:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Moet bijna wel een troll zijn, dit kan toch echt niet? Ook haar andere filmpjes, het is ZO over-the-top extreem.

Maar ja, dat we denken dat het echt zou kunnen zijn zegt ook wel wat


I wish I was a butterfly


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 14-03-2011 17:58 by HubbyMe Profiel van HubbyMe

quote:
Op 14 maart 2011 17:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Moet bijna wel een troll zijn, dit kan toch echt niet? Ook haar andere filmpjes, het is ZO over-the-top extreem.

Maar ja, dat we denken dat het echt zou kunnen zijn zegt ook wel wat


Beeeh, wat een kutfilmpje. Maar het zou me niks verbazen als het nog meent ook. Ik heb ook al verhalen gehoord over Jehova's die aanbelden om te zeggen dat God Japan gestraft heeft omdat ze niet in hen geloofden



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-03-2011 18:07 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik kan het filmpje hier niet openen, maar over Jehova's en Japan enzo: er zijn natuurlijk altijd mensen die een houvast nodig hebben om een mening te vormen en juist die mensen zijn denk ik vaak extreem in hun mening. Ik denk dat religie idd vaak misbruikt wordt om over van alles en nog een sterke mening te geven.

Ik persoonlijk als Christen (en ik spreek dus heel expliciet voor me, myself and I) vind zo'n opmerking echt te jammerlijk voor woorden. Maar ik denk dat voor dit soort mensen het klaarblijkelijk nodig is om wereldgebeurtenissen ('waarom gebeuren dingen') direct in hapklare brokken in categorien te delen, en dan ligt natuurlijk de verleiding op de loer om snel te roepen "het is God's wil!". Nogal middeleeuws dunkt me.


When your people matter, menstrual health matters


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 18:29 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

*Tomtiedomtiedom*

quote:
SGP'er: einde van de wereld nabij

Hoogeveen - Drents SGP-leider Willem van Hartskamp weet het zeker. De aardbeving in Japan is een sterke aanwijzing voor het einde van de wereld.



"Het kan niemand zijn ontgaan: de wereld gaat voorbij en haar begeerlijkheid! Iedereen moet zijn ogen openen voor de terugkeer van Jezus!" schrijft het lid van de strengchristelijke partij. En : "aardbeving geeft aan: Het einde van de tijd is nabij! Geen 25 jaar meer..."

"PS het is geen bangmakerij van mijn kant, maar simpelweg de Bijbel die het allemaal heeft voorzegd!" Vol instemming citeert hij een tweet van evangelist Arjan Baan: "De Bijbel noemt aardbevingen een begin v/d weeën. (Matth. 24:8) Een vooraankondiging v/d persweeën; een voorspel van ergere gebeurtenissen!"


Brought to you by the friends of Kwelgeest....


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2011 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hahah wat een knuppel, als hij zich nou afmaakt is de wereld weer een millipromille slimmer


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 18:33 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2011 17:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Moet bijna wel een troll zijn, dit kan toch echt niet? Ook haar andere filmpjes, het is ZO over-the-top extreem.

Maar ja, dat we denken dat het echt zou kunnen zijn zegt ook wel wat


Nou, verdiep je eens in de evangelistische stroming in de VS, zonder uitzondering net zo eng, dom en onwetend.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 18:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 maart 2011 18:07 schreef Fusion het volgende:
Ik kan het filmpje hier niet openen, maar over Jehova's en Japan enzo: er zijn natuurlijk altijd mensen die een houvast nodig hebben om een mening te vormen en juist die mensen zijn denk ik vaak extreem in hun mening. Ik denk dat religie idd vaak misbruikt wordt om over van alles en nog een sterke mening te geven.

Ik persoonlijk als Christen (en ik spreek dus heel expliciet voor me, myself and I) vind zo'n opmerking echt te jammerlijk voor woorden. Maar ik denk dat voor dit soort mensen het klaarblijkelijk nodig is om wereldgebeurtenissen ('waarom gebeuren dingen') direct in hapklare brokken in categorien te delen, en dan ligt natuurlijk de verleiding op de loer om snel te roepen "het is God's wil!". Nogal middeleeuws dunkt me.

Het is nog erger, ze zegt dat zij gebeden heeft om Japan te straffen omdat het goddeloze mensen (zouden) zijn en jubelt nu dus over de goedheid van God omdat hij die gebeden verhoord heeft.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 18:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 maart 2011 18:33 schreef MR. N het volgende:
Nou, verdiep je eens in de evangelistische stroming in de VS, zonder uitzondering net zo eng, dom en onwetend.

Precies.


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-03-2011 18:35 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 14 maart 2011 18:30 schreef Jenje het volgende:
Hahah wat een knuppel, als hij zich nou afmaakt is de wereld weer een millipromille slimmer


En na zijn crematie minder CO2 uitstoot.


 


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-03-2011 18:41 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 14 maart 2011 17:08 schreef valfar het volgende:
Fusion en alle andere christenen op dit forum, wat is jullie mening over dit filmpje?



Dit is toch gewoon ziek en gestoord?


Ach, over een jaartje komt ze er achter dat seks toch wel erg lekker is, en negers een dikke lul hebben, en dan is dat gezwam over haar denkbeeldige vriendje verleden tijd.


Against God and Government


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 18:45 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 maart 2011 18:41 schreef Rotzak het volgende:
Ach, over een jaartje komt ze er achter dat seks toch wel erg lekker is, en negers een dikke lul hebben, en dan is dat gezwam over haar denkbeeldige vriendje verleden tijd.


Zo te horen heeft papa haar in het verleden al eens kennis laten maken met de betere geneugtes des levens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 18:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2011 18:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Zo te horen heeft papa haar in het verleden al eens kennis laten maken met de betere geneugtes des levens.


Moet het in jouw geval niet de "slechtere geneugten" zijn?


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 18:47 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 18:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2011 18:47 schreef Onweerwolf het volgende:



Oh, je bedoelde wel kontneuken?


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 18:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

In relatie tot filmpje wees iemand me op dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Poe%27s_law

"Poe's law, named after its author Nathan Poe, is an Internet adage reflecting the fact that without a clear indication of the author's intent, it is difficult or impossible to tell the difference between sincere extremism and the parody of extremism."

So true


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 18:51 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 maart 2011 18:49 schreef MR. N het volgende:
Oh, je bedoelde wel kontneuken?


Ik had het over seks. Hoezo denk jij dat ik seks slecht vind?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 18:52 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 maart 2011 18:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
In relatie tot filmpje wees iemand me op dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Poe%27s_law

"Poe's law, named after its author Nathan Poe, is an Internet adage reflecting the fact that without a clear indication of the author's intent, it is difficult or impossible to tell the difference between sincere extremism and the parody of extremism."

So true


Als ze een troll is dan petje af. Erg goed gedaan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 18:54 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2011 18:51 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik had het over seks. Hoezo denk jij dat ik seks slecht vind?
Pappa -----> haar ----------> betere geneugtes.

Sorry, flauw, maar jij vind toch andere geneugtes beter?

ZO, NU WEER KRISTENBASHEN!


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 18:55 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 maart 2011 18:54 schreef MR. N het volgende:
Pappa -----> haar ----------> betere geneugtes.

Sorry, flauw, maar jij vind toch andere geneugtes beter?


Zoals wat dan bijvoorbeeld?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 18:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 maart 2011 18:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Zoals wat dan bijvoorbeeld?


Mkay, u trolled.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 18:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 maart 2011 18:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Als ze een troll is dan petje af. Erg goed gedaan.

Ik hang er ook naar om te zeggen dat het echt is, anders zou dit -inderdaad- echt ongelooflijk goed zijn. Zeker omdat er VEEL van dat soort filmpjes op haar account staan. (Minder extreem dan deze, maar toch.)

Maar goed, ik laat de optie open, judge not blablabla


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 18:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 maart 2011 18:56 schreef MR. N het volgende:
Mkay, u trolled.



BUTDSEKCS!!@#!$


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen