IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Racisme Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-02-2007 0:13 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 13 februari 2007 23:45 schreef Hypnos het volgende:
das gemakkelijk aan Nederlander zijn, je kan je eigen cultuur niet verloochenen als die er niet is


dit is kunst.


Suck my piss


Zyklus
Usericon van Zyklus
Posted 14-02-2007 0:46 by Zyklus Profiel van Zyklus

Zo ongelooflijk mongoloïde uit je nek ouwehoeren is inderdaad een vak apart.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-02-2007 0:47 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Ik wil graag een bronvermelding.


Suck my piss


Zyklus
Usericon van Zyklus
Posted 14-02-2007 0:50 by Zyklus Profiel van Zyklus

quote:
das gemakkelijk aan Nederlander zijn, je kan je eigen cultuur niet verloochenen als die er niet is

Ziehier je bronvermelding (nee, ik doelde niet op jou, pik).

[Dit bericht is gewijzigd door Zyklus op 14-02-2007 0:55]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-02-2007 0:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 februari 2007 23:37 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is geen ras, dat is een cultuur.
sowieso bestaan rassen ook niet, er zijn genoeg voorbeelden dat er tussen een blanke en een zwarte minder verschil is dan tussen 2 zwarten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2007 0:57 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 februari 2007 0:50 schreef Zyklus het volgende:
Ziehier je bronvermelding (nee, ik doelde niet op jou pik).


Nee, dat is de informatie, niet de bron, fascistoïde dwerghamster.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 14-02-2007 0:58 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 14 februari 2007 0:55 schreef ElitE het volgende:
sowieso bestaan rassen ook niet, er zijn genoeg voorbeelden dat er tussen een blanke en een zwarte minder verschil is dan tussen 2 zwarten.


Dat ligt dan weer net aan welke definitie van ras je gebruikt.


Zyklus
Usericon van Zyklus
Posted 14-02-2007 1:04 by Zyklus Profiel van Zyklus

quote:
Op 14 februari 2007 0:57 schreef Schaep het volgende:
Nee, dat is de informatie, niet de bron, fascistoïde dwerghamster.

Altijd zo scherp (en helaas correct) op dit tijdstip (of moet ik zeggen 'een dergelijk tijdstip', voordat jij mij weer corrigeert)?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-02-2007 1:07 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 14 februari 2007 0:50 schreef Zyklus het volgende:
Ziehier je bronvermelding (nee, ik doelde niet op jou, pik).






quote:
Op 14 februari 2007 0:57 schreef Schaep het volgende:
fascistoïde


groene bal, groene bal, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH


jammer, rood.



Suck my piss


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-02-2007 1:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

k gebruik de biologische, ihmo ook degene die ertoe doet omdat je iemand beoordeeld op eigenschappen. ik neem aan dat de kleur de verpakking is voor het goede/slechte product wat erin zit.

dus als negers dommer zouden zijn dan blanken zou dat een goede reden kunnen zijn voor racisme.
er zijn natuurlijk wel wat verschillen de penis van negers is toch zeker wel groter dan blanken en al helemaal groter dan die van aziaten.

maar als we het over intelligentie hebben dan kunnen we er te weinig in meten(IQ testen zijn natuurlijk ook cultuur gebonden).


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-02-2007 1:10 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 februari 2007 1:04 schreef Zyklus het volgende:
Altijd zo scherp (en helaas correct) op dit tijdstip (of moet ik zeggen 'een dergelijk tijdstip', voordat jij mij weer corrigeert)?


Nee, dit is echt een uitzondering.


Zyklus
Usericon van Zyklus
Posted 14-02-2007 1:12 by Zyklus Profiel van Zyklus

quote:
Op 14 februari 2007 1:07 schreef skullfuck het volgende:






groene bal, groene bal, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH


jammer, rood.




Fuck, happen... even afleren.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 14-02-2007 1:12 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 14 februari 2007 1:08 schreef ElitE het volgende:
k gebruik de biologische, ihmo ook degene die ertoe doet omdat je iemand beoordeeld op eigenschappen. ik neem aan dat de kleur de verpakking is voor het goede/slechte product wat erin zit.

dus als negers dommer zouden zijn dan blanken zou dat een goede reden kunnen zijn voor racisme.
er zijn natuurlijk wel wat verschillen de penis van negers is toch zeker wel groter dan blanken en al helemaal groter dan die van aziaten.

maar als we het over intelligentie hebben dan kunnen we er te weinig in meten(IQ testen zijn natuurlijk ook cultuur gebonden).


uiteraard biologische, maar er zijn verschillende definities opgesteld qua wat een ras is. Bij sommige hier van zijn wij en negers bijvoorbeeld wel een ander ras, volgens andere niet, allemaal via verklaringen uit te leggen, zijn zat boeken over


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-02-2007 1:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

tja das wel waar rassen en soorten zijn erg subjectief beschreven en eigenlijk bestaat er ook niet zoiets(op voortplantings mogelijkheden na maar dat is weer de objectieve kant eraan)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-02-2007 11:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 februari 2007 1:08 schreef ElitE het volgende:
k gebruik de biologische, ihmo ook degene die ertoe doet omdat je iemand beoordeeld op eigenschappen. ik neem aan dat de kleur de verpakking is voor het goede/slechte product wat erin zit.

dus als negers dommer zouden zijn dan blanken zou dat een goede reden kunnen zijn voor racisme.
er zijn natuurlijk wel wat verschillen de penis van negers is toch zeker wel groter dan blanken en al helemaal groter dan die van aziaten.

maar als we het over intelligentie hebben dan kunnen we er te weinig in meten(IQ testen zijn natuurlijk ook cultuur gebonden).
Maar als volgens onze cultuurgerelateerde intelligentietest negers over het algemeen dom zijn, dan is dat volgens jouw stelling een rechtvaardiging om racistisch over ze te denken?

Ik geloof niet in het minderwaardig achten van een andere soort (indien er werkelijk verschillen zijn tussen rassen, die zo nu en dan wel degelijk aan te wijzen zijn, zoals bv. het verschil tussen Europeanen en Aboriginals). Een hond, een chimpansee, een vlieg, geen enkel wezen is 'minderwaardig' in mijn ogen, we zijn allemaal onderdeel van de natuur en van de evolutie. Dus ook negers en blanken zijn daar deel van.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-02-2007 11:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

racisme is zo dom als diklipnegers, gele rijstschijters en kaasbollewitkezen. Ik doe er niet aan mee!


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2007 11:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 februari 2007 11:21 schreef Hypnos het volgende:
racisme is zo dom als diklipnegers, gele rijstschijters en kaasbollewitkezen. Ik doe er niet aan mee!


I am hard but I am fair. There is no racial bigotry here. I do not look down on niggers, kikes, wops or greasers. Here you are all equally worthless.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2009 23:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




nig*a stole my bike, en heeft em gepimped met aluminiumfolie



soms vragen ze er om

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-01-2009 23:48]


signature


Snark
Usericon van Snark
Posted 13-01-2009 8:18 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 14 februari 2007 11:18 schreef Misanthrope het volgende:
Maar als volgens onze cultuurgerelateerde intelligentietest negers over het algemeen dom zijn, dan is dat volgens jouw stelling een rechtvaardiging om racistisch over ze te denken?

Ik geloof niet in het minderwaardig achten van een andere soort (indien er werkelijk verschillen zijn tussen rassen, die zo nu en dan wel degelijk aan te wijzen zijn, zoals bv. het verschil tussen Europeanen en Aboriginals). Een hond, een chimpansee, een vlieg, geen enkel wezen is 'minderwaardig' in mijn ogen, we zijn allemaal onderdeel van de natuur en van de evolutie. Dus ook negers en blanken zijn daar deel van.


Op 14 februari 2007 11:18 schreef Misanthrope

...Misanthrope






bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-01-2009 11:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 januari 2009 8:18 schreef Snark het volgende:
Op 14 februari 2007 11:18 schreef Misanthrope

...Misanthrope






Je kan toch zonder onderscheid alle mensen haten?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-01-2009 19:44 by nark Profiel van nark

quote:
Op 14 februari 2007 0:55 schreef ElitE het volgende:
sowieso bestaan rassen ook niet, er zijn genoeg voorbeelden dat er tussen een blanke en een zwarte minder verschil is dan tussen 2 zwarten.
O, nee.
En ras patat dan!!!!!


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2009 21:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm op smaak heb ik eigenlijk nooit echt gelet.


Onverwacht racisme

Mensen blijken racistischer dan ze zelf denken. In een discriminerende omgeving wordt er minder correct gehandeld dan verwacht. Dit blijkt uit onderzoek van Kerry Kawamaki en collega’s dat deze week in het blad Science gepubliceerd wordt.

‘U zit in een wachtruimte met een zwarte en blanke man. De zwarte man staat op om zijn telefoon te halen, stoot per ongeluk de blanke man aan en verlaat de kamer. Als hij weg is, zegt de blanke man: “Stomme neger”. Hoe voelt u zich daarbij?'

Deze vraag werd aan een groep – niet zwarte – testpersonen gesteld. Ze voorspelden flinke verontwaardiging. Als ze moesten kiezen met wie ze na het incident zouden willen samenwerken, koos het gros voor de zwarte man.

De realiteit bleek anders. Andere testpersonen die onverwacht met de racistische opmerking werden geconfronteerd, reageerden nogal onverschillig. Ze lieten 'm gewoon voorbijgaan. Blijkbaar ligt racisme in spontane situaties een stuk minder gevoelig.

Zijn mensen dan veel racistischer dan ze denken? Net per se, aldus een commentaar van Eliot Smith en Diane Mackie in dezelfde editie van Science. Mensen focussen zich bij hun voorspelling op een element uit de toekomstige situatie, in dit geval racisme, en bepalen aan de hand daarvan hoe ze zullen handelen. In een onverwachte situatie kan de ‘modus operandi’ door heel andere factoren bepaald worden. Om die reden kan iemand compleet anders reageren dan hij zelf zou verwachten.


Bron: Noorderlicht


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2009 21:56 by Schaep Profiel van Schaep

Racisme is vet tof.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-01-2009 16:35 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Met een beetje rassenhaat op zijn tijd is nog nooit een mens slechter van geworden, is het niet homies.


Against God and Government


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-01-2009 16:42 by Staalman Profiel van Staalman

Racisme is uitgevonden door buitenlanders.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen