|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zonder buut'nlanders geen rascisme. Dus hup, optiefe! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-01-2009 16:46] |
|
quote: What did the redneck sheriff say after they found a negro with 17 bullitholes in his head? "That's the worst case of suicide ive ever seen." Wat is ras. qua bloedgroep werkt het weer anders, soms kan de ene blanke het bloed van een ander niet hebben ivm bloedgroep terwijl er een neger rondloopt waar je wel bloed van kan hebben. Dus staat de blanke verder van die persoon af dan de neger. Het is niet iets van diesel in een benzineauto flikkeren. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Bij huidtransplantaties ligt dat weer heel anders ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
signature |
|
Na gewerkt te hebben in o.a. Amsterdam en Utrecht ben ik er wel uit. Ik ben en blijf anti-Jood en anti-Moslim. En ja dat zie ik dan als een ras; simpelweg omdat ze je er toch altijd als een ex-varkensboer blijven behandelen. Nu weer terug op de hog-farm om hand en span diensten te verlenen; maar ik moet zeggen: het bevalt me prima. Hier wonen geen buitenlanders er komt geen trein (alleen 1 x per uur een bus) en je hoeft je fiets niet op slot te zetten. Maar ik zie dat niet als racisme; of laat ik het zo zeggen, het is normaal onderscheid; omdat ze zelf mij als een beest zien. Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief |
|
Anti-Jood? Je bedoelt dat je Ajax een kudt club vind of wat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Leuk dat je een hekel aan ze hebt maar dan noem je dat toch geen ras? van een ras kun je pas spreken als er een genetische basis voor is als speklaptuinder hoor je dat toch wel een beetje te weten toch? Je discrimineert gewoon, en dat is niets anders als een onderscheid maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een zwarte collega van mijn vriendin heeft een aziatisch meisje achter zich aan zitten. Zegt mijn vriendin: 'Leuk joh, da's toch een leuk meiske' Collega: 'ik hoef niet zo'n chinees typje. doe mij maar gewoon een hollands meisje'. Mijn vriendin: 'Heb jij dan liever een zwarte of blanke vriendin'? Collega: 'BLANK NATUURLIJK'. Is dat nou ook racisme? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Inderdaad. De anti-Ajax meneer mag even gaan nadenken waarom Oost-Europese Joden lijken op Oost-Europeanen en Noord-Afrikaanse Joden lijken op Noord-Afrikanen, en dan nog eens over ras beginnen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: sexuele voorkeur, net zoiets als van blond of bruin houden maar dan even wat erger. Ik voel me ook totaal niet aangetrokken tot negers, ik heb sowieso al moeite met het geslacht bepalen hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
WTF doe jij de hele dag op internet? Wacht, dat is eigenlijk een hele stomme vraag... [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-07-2010 11:29] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
nee hoor domme vragen bestaan niet alleen domme mensen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-07-2010 11:43] signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-07-2010 13:04] signature |
|
Is er ook niet een extreem rechtse vlaamse studentenvereniging met zo'n soort logo? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Int plat Antweirps. Verlekkerd op dood metaal |
|
signature |
|
signature |
|
quote:Shit, ik schoot keihard in de lach. Toen moest ik het aan mijn vrouw uitleggen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Racisme is een vorm van bangheid en domheid. Heb er geen goed woord voor over. Ja hoor... |
|
quote:Pretty fly.. For a rabbi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |