IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Racisme Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2016 23:27 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 juni 2016 22:53 schreef hellhun het volgende:
Staat er een Neger te wachten bij de bushalte.

Komt er een hond langs , en schijt precies naast die Neger neer, op dat moment komt de bus aan.

De bus stopt en de buschauffeur doet die deuren open, en roept "Hee wat is er gebeurt, is je maat gesmolten?


Er staat een neger te wachten bij de bushalte als er een hond langs komt.
Die hond schijt precies naast die neger neer. Op dat moment komt de bus aan.
De bus stopt, De buschauffeur doet de deuren open en vraagt:

Wat is er gebeurd?
Is je maat gesmolten?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-06-2016 23:27 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

Duidelijk dat iemand met dit soort "grappen" niet denkt.

Bye bye Hellhun en nu oprotten naar die grot van je.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-06-2016 23:38 by caron Profiel van caron

quote:
Op 4 juni 2016 23:26 schreef hellhun het volgende:
Zeg het maar, het gaat om de grap, als jij een handvat hebt om mij in het racistische tokkie hoekje te duwen


Nogal ne keirel, die buiksmurf


En nu gaan we vegen


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 04-06-2016 23:39 by hellhun Profiel van hellhun

quote:
Op 4 juni 2016 23:27 schreef Buiksmurf het volgende:
Duidelijk dat iemand met dit soort "grappen" niet denkt.

Bye bye Hellhun en nu oprotten naar die grot van je.


En waarom zou ik niet denken? het zijn gewoon grappen, ik ken ook 100 domme Blondjes moppen en Belgen moppen, allen even leuk.

Whoe whoe, Negers, Homo's, Joden dat kan niet.

Ik werk elke dag met Polen, Turken en NLers, allen hebben humor, werk waar jij je neus voor ophaald, als je al werk hebt.



Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-06-2016 23:41 by caron Profiel van caron

quote:
Op 4 juni 2016 23:39 schreef hellhun het volgende:
als je al werk hebt.




Beschutte werkplaats is ook werk


En nu gaan we vegen


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-06-2016 23:45 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

quote:
Op 4 juni 2016 23:39 schreef hellhun het volgende:
... werk waar jij je neus voor ophaald.




Wanneer ga jij nou eens Nederlands leren? Nu dit weer. Tering, zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 04-06-2016 23:45]


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 04-06-2016 23:46 by hellhun Profiel van hellhun

quote:
Op 4 juni 2016 23:45 schreef Buiksmurf het volgende:
Wanneer ga jij nou eens Nederlands leren? Nu dit weer. Tering, zeg.


Ok, dus je snapt het niet? heb je wel werk?


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-06-2016 23:49 by caron Profiel van caron

En toen werd het stil


En nu gaan we vegen


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-06-2016 23:51 by Buiksmurf Profiel van Buiksmurf

quote:
Op 4 juni 2016 23:46 schreef hellhun het volgende:
Ok, dus je snapt het niet? heb je wel werk?


Ik snap het prima, maar jij beheerst duidelijk je Nederlands niet. Dus zoals ik al net zei 'Bye, bye, zwaai, zwaai" ontzettende dombo.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-06-2016 23:56 by nark Profiel van nark

'Antimigratieprotest in Duitsland trekt één deelnemer'

De initiatiefnemer, een vijftigtal tegendemonstranten en zo'n 170 agenten, meer mensen kwamen zaterdag niet opdagen voor een anti-immigratiebetoging in het Duitse Bad Segeberg.
Onder het motto 'Stop asielmisbruik, nee tegen de politiek van Merkel' hoopte de organisator om 13.00 uur met gelijkgestemden zijn mening te kunnen verkondigen.
Toen de demonstratie zou moeten beginnen was hij echter - afgezien van de agenten en tegenbetogers - alleen, melden Duitse media. De tegenbetogers zagen al snel in dat hun aanwezigheid overbodig was en vertrokken weer.
De politie voegde er nog aan toe dat omdat de man alleen was, er niet van een demonstratie kon worden gesproken. Om aan de definitie daarvan te voldoen moeten er minstens drie mensen opdraven.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-06-2016 23:58 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

oud nieuws


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-06-2016 0:00 by XXL Profiel van XXL

Niet in dit topic.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 05-06-2016 0:02 by hellhun Profiel van hellhun

quote:
Op 4 juni 2016 23:51 schreef Buiksmurf het volgende:
Ik snap het prima, maar jij beheerst duidelijk je Nederlands niet. Dus zoals ik al net zei 'Bye, bye, zwaai, zwaai" ontzettende dombo.


Grammaticaal zou je gelijk kunnen hebben,ik ben dan ook geen Nederlander, inhoudelijk vind ik je zwak, verder dan wat linkse populistische stotteringen kom je niet, woorden als " dombo, mongloïde tokkie, terug naar je grot en dergelijke kom je niet.

Een simpele vraag als heb je wel werk wordt niet beantwoord, ik maakte maar wat grappen,het interesseert me verder geen ene fluit, behalve dat ik jou achterlijk voor in genomen gescheld niet accepteer.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-06-2016 0:07 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik zou 'm gewoon Negeren.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 05-06-2016 0:09 by hellhun Profiel van hellhun

quote:
Op 5 juni 2016 0:07 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik zou 'm gewoon Negeren.


die is leuk


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-06-2016 0:21 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 5 juni 2016 0:02 schreef hellhun het volgende:
verder dan wat linkse populistische stotteringen kom je niet, woorden als " dombo, mongloïde tokkie, terug naar je grot en dergelijke kom je niet.


In tegenstellingen tot jouw in slecht Nederlands geschreven, ongelooflijk belegen grappen die al oud waren toen mijn bet-bet-overgrootvader nog in slaven handelde natuurlijk.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 05-06-2016 0:29 by hellhun Profiel van hellhun

quote:
Op 5 juni 2016 0:21 schreef WMP het volgende:
In tegenstellingen tot jouw in slecht Nederlands geschreven, ongelooflijk belegen grappen die al oud waren toen mijn bet-bet-overgrootvader nog in slaven handelde natuurlijk.


Heel goed, maar het is dan niet chique om te vervallen in rare scheldpartijen, om welke reden dan ook toch?


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 05-06-2016 0:36 by hellhun Profiel van hellhun

quote:
Op 5 juni 2016 0:21 schreef WMP het volgende:
In tegenstellingen tot jouw in slecht Nederlands geschreven, ongelooflijk belegen grappen die al oud waren toen mijn bet-bet-overgrootvader nog in slaven handelde natuurlijk.


"In tegenstellingen tot jouw in slecht Nederlands geschreven"

Klopt dat wel?, in een grammaticale context?


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 05-06-2016 0:52 by hellhun Profiel van hellhun



Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 05-06-2016 0:54 by hellhun Profiel van hellhun

Reactie verwijderd, excuus

[Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 05-06-2016 10:08]


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 05-06-2016 0:56 by hellhun Profiel van hellhun

reactie verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 05-06-2016 10:09]


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 05-06-2016 1:05 by hellhun Profiel van hellhun

Reactie verwijderd, paar potten Pools bier te veel op, excuus.

[Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 05-06-2016 10:10]


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-06-2016 10:23 by XXL Profiel van XXL

Altijd gaaf als je de volgende ochtend spijt krijgt van posts waarvan je niet eens meer weet dat, of waarom, je ze geplaatst hebt.

Vooral volhouden dat je nadenkt bij hetgeen je doet.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 05-06-2016 10:30 by hellhun Profiel van hellhun

Ik had het aardig afgeleerd, dronken forumen


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-06-2016 10:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Uit mijn hoofd:

"Negers "

"Eskimos "

"Je kunt beter eskimos hebben, daar heb je nooit problemen mee. Alle problemen komen uit warme landen. Ebola. AIDS. Negers. Het immigrantenprobleem. Mohammed. Jezus. Hitler. Allemaal problemen."


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen