IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Racisme Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-10-2002 17:40 by Asherah Profiel van Asherah

Hahaha, en jij denkt dat dat gaat helpen ofzo? Er is onlangs iets in het nieuws geweest over wat allochtonen die arabisch als vierde landstaal wilden invoeren in Belgie, wel, er is nog nooit zoveel racistische praat verkondigd als toen, Belgie is Belgie, t zijn de allochtonen die zich moeten aanpassen of het terug afbollen en verder moeten ze erafblijven

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 21-10-2002 17:41]


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 21-10-2002 17:43 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 21 oktober 2002 17:40 schreef Asherah het volgende:
Hahaha, en jij denkt dat dat gaat helpen ofzo?

ja , onder maatschappelijk relevante discplines versta ik opleidingen die nodig zijn om jezelf finacieel onafhankelijk te maken , en een duurzame economie te ontwikkelen etc . ( niet Arabisch dus )



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-10-2002 17:44 by Asherah Profiel van Asherah

Wat??? Zodat ze kunnen gaan werken bedoel je??? Ik vind zelf al geen werk, dus laat maar zo


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-10-2002 17:46 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 oktober 2002 17:44 schreef Asherah het volgende:
Wat??? Zodat ze kunnen gaan werken bedoel je??? Ik vind zelf al geen werk, dus laat maar zo
Kan ik hier nou lezen dat jij, indirect, de allochtonen die werk vinden in jouw land de schuld geeft van het feit dat jij geen werk kan vinden?



I'm not being rude. You're just insignificant.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 17:48 by Heiden Profiel van Heiden

Opleidingen zat, nu nog buitenlanders die ze willen volgen...
Nee, ze zitten liever in de moskee, gaan naar Islamitische scholen en zonderen zich compleet af van de autochtonen. Onder het mom van multi-cultuur.
Van mij mogen ze terug. Toen Europa het moeilijk had is ook niet iedereen geemigreerd, maar werd er in de handen gespuugd om het zaakje weer op poten te krijgen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 21-10-2002 17:49 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 21 oktober 2002 17:44 schreef Asherah het volgende:
Wat??? Zodat ze kunnen gaan werken bedoel je??? Ik vind zelf al geen werk, dus laat maar zo

voorbeeld als een allochtoon automonteur wordt heeft dat geen invloed op jou positie denk ik .
als een allochtoon een onderneming start creeert hij of zij juist werk .



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-10-2002 17:49 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Leuke feit, een goede vriend van me werkt bij de politie en werkt regelmatig in Amsterdam. Toen ik hem vroeg of 9 v de 10x de junks problemen veroorzaakte, had hij een opmerkelijk antwoord. Het waren niet de junks, maar Marokkanen. Dus eigenlijk zijn ze daar nog een groter probleem dan junkies



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 17:52 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 21 oktober 2002 17:49 schreef Azagthoth het volgende:
Leuke feit, een goede vriend van me werkt bij de politie en werkt regelmatig in Amsterdam. Toen ik hem vroeg of 9 v de 10x de junks problemen veroorzaakte, had hij een opmerkelijk antwoord. Het waren niet de junks, maar Marokkanen. Dus eigenlijk zijn ze daar nog een groter probleem dan junkies


Ik heb geen politie-agenten nodig om dat te constateren, en jij ook niet.
Of gaat het meer om een veilige reden te hebben om dit soort dingen te mogen zeggen?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-10-2002 17:53 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 21 oktober 2002 17:46 schreef helmet het volgende:
Kan ik hier nou lezen dat jij, indirect, de allochtonen die werk vinden in jouw land de schuld geeft van het feit dat jij geen werk kan vinden?




Neen
Ik bedoel maar dat ze niet eens een opleiding willen volgen, een groot deel van hen wil niet eens nederlands spreken, kijk daar kan ik me nu aan doodergeren hé.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 21-10-2002 17:54]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-10-2002 17:54 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

...

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 21-10-2002 17:54]



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-10-2002 17:55 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 oktober 2002 17:53 schreef Asherah het volgende:
Neen Ik bedoel maar dat ze niet eens een opleiding willen volgen.
Aah okay! En ja, dat is een behoorlijk probleem inderdaad. Op een of andere manier zijn er groepen allochtonen die het niet 'nodig' vinden om naar school te gaan en daar zijn uiteraard gevolgen aan verbonden.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-10-2002 17:55 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 21 oktober 2002 17:52 schreef Heiden het volgende:
Ik heb geen politie-agenten nodig om dat te constateren, en jij ook niet.
Of gaat het meer om een veilige reden te hebben om dit soort dingen te mogen zeggen?


Leuk dat jij zo goed weet wat ik constateer. En nee, ik dacht dus echt dat de junks voor meer overlast bezorgde.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 17:59 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 21 oktober 2002 17:55 schreef Azagthoth het volgende:
Leuk dat jij zo goed weet wat ik constateer. En nee, ik dacht dus echt dat de junks voor meer overlast bezorgde.


Weet ik natuurlijk niet, mijn excuses.
Ik heb persoonlijk dus meer last van buitenlanders dan junks, hoewel het natuurlijk ook vaak een combinatie van deze 2 is.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 21-10-2002 18:07 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 21 oktober 2002 17:48 schreef Heiden het volgende:
Opleidingen zat, nu nog buitenlanders die ze willen volgen...
Nee, ze zitten liever in de moskee, gaan naar Islamitische scholen en zonderen zich compleet af van de autochtonen. Onder het mom van multi-cultuur.


De opleidingen zijn nog niet precies afgestemd op de jongeren ( zowel allochtone als autochtone ), er wordt ook aan gewerkt om deze opleidingen te verbeteren ,beter les en begeleiding etc ;
er zijn veel allochtonen die wel opleidingen volgen en dat dus willen .
ik vind Islamitische scholen ook geen oplossing voor dit probleem .



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 18:17 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 21 oktober 2002 18:07 schreef Vinay het volgende:
De opleidingen zijn nog niet precies afgestemd op de jongeren ( zowel allochtone als autochtone ), er wordt ook aan gewerkt om deze opleidingen te verbeteren ,beter les en begeleiding etc ;
er zijn veel allochtonen die wel opleidingen volgen en dat dus willen .
ik vind Islamitische scholen ook geen oplossing voor dit probleem .



Dit vind ik een beetje een slap verhaal, de scholen zitten toch propvol, ook al zijn ze niet 'afgestemd', je wilt leren of je wilt het niet. Je wilt integreren of je wilt het niet. Punt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-10-2002 18:21 by Iskariot Profiel van Iskariot

De scholen zijn voor mij goed genoeg, waar dan niet voor meneer de Marokaan?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-10-2002 18:26 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 oktober 2002 17:48 schreef Heiden het volgende:
Nee, ze zitten liever in de moskee, gaan naar Islamitische scholen en zonderen zich compleet af van de autochtonen. Onder het mom van multi-cultuur.

Volgens mij is het hele probleem van racisme generalisaties als deze. Bij mij op de universiteit zijn alle nationaliteiten wel vertegenwoordigd en t zijn vooral deze allochtonen die hogere punten halen en hun studie op tijd afronden...


Zenial


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 18:33 by Heiden Profiel van Heiden

Theologie zeker...
Nee, ik wist niet dat er zo'n universiteiten bestonden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-10-2002 18:35 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Als ik het me goed herinner zit Zenial in Delft .

Ik heb in Wageningen gestudeerd, en daar sterft het van de buitenlandse MSc-studenten, die eerst een opleiding in hun eigen land hebben gedaan (of daar al gewerkt hebben) en dan hier anderhalf jaar komen studeren en dan weer weggaan.
Wat betreft reguliere studenten, daar zaten nauwelijks allochtonen onder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-10-2002 18:35 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 21 oktober 2002 18:26 schreef Zenial het volgende:
Volgens mij is het hele probleem van racisme generalisaties als deze. Bij mij op de universiteit zijn alle nationaliteiten wel vertegenwoordigd en t zijn vooral deze allochtonen die hogere punten halen en hun studie op tijd afronden...

Hoe groot deel is dat van de totale allochtone populatie?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 18:37 by Heiden Profiel van Heiden

Ik wist wel dat er een addertje onder het gras zat, want ik kon het me al moeilijk voorstellen.
Hier in Heerlen als de universiteiten middagpauze hebben zie ik iig bijna alleen maar blanken in het centrum...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


God of Fuck
Usericon van God of Fuck
Posted 21-10-2002 18:46 by God of Fuck Profiel van God of Fuck

Heerlen kom ik ook vandaan, A'dam is een lachertje vergeleken met Heerlen.

Wat ik wilde zeggen:
Ieder mens is gelijk, alleen zijn sommige meer gelijk dan anderen.
Ik weet niet meer wie dat ooit gezegd heeft maar ik ben het er wel mee eens. Zo lang een mens zijn eigen gedachten mag hebben zal hij andere onder zich stellen denk ik.


Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 18:50 by Heiden Profiel van Heiden

Da's wel heel toevallig. Ik woon sinds kort in Landgraaf trouwens, maar ben veel in Heerlen te vinden.

[edit]Iedereen mag, nee, moet zijn eigen gedachten hebben, maar fatsoen is ook een belangrijke eigenschap.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 21-10-2002 18:52]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-10-2002 20:00 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 oktober 2002 18:33 schreef Heiden het volgende:
Theologie zeker...
Nee, ik wist niet dat er zo'n universiteiten bestonden.

Diepgewortelde vooroordelen ofzo?
Ik studeer technische informatica in delft. En ik schat dat ongeveer een vijfde van de mensen hier niet van nederlandse nationaliteit zijn. Zeker tegen het einde van de studie, en met het nieuwe Bachelor/Master programma wordt dit nog meer, omdat het hele masterprogramma in het engels gegeven wordt. (soms wel grappig om nederlandse professoren te horen die wel veel van hun vakgebied afweten maar engels op kleuterschoolniveau spreken )


Zenial


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 20:14 by Heiden Profiel van Heiden

Nee, ik heb geen vooroordelen, gewoon oordelen, ik heb ook geen hekel aan buitenlanders, zolang het buitenlanders blijven en geen 'medelanders'.
Net zomin als dat ik een ijsbeer of een zebra in een Nederlands bos wil tegenkomen, hoort ook een arabier, afrikaan of aziaat niet hier...
Iedereen heeft zijn plaats op deze aardkloot gekregen, en daar moet je het beste van maken. Niet van onze welvaart komen profiteren en dan ook nog zeuren over het westen. Als het zo doorgaat zie ik een sombere toekomst tegemoet...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen