IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Racisme Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 27-12-2017 21:41 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Vroeger was niet álles beter. Oei, wat slecht.






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-12-2017 22:06 by faalhaas Profiel van faalhaas

Deze is ook mooi. Helemaal omdat mijn opa een van de oprichters was van Kromhout motoren.



... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 27-12-2017 22:24 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die kan er ook wat van, ja.

sjeezzzz...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-12-2017 0:21 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Kromhout. Dan denk ik aan oude vrachtwagens.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-12-2017 0:41 by faalhaas Profiel van faalhaas

Klopt helemaal. Ze begonnen met motoren, voornamelijk voor de scheepsbouw. Later gingen ze ook eigen vrachtwagens en bussen bouwen. Best mooi spul.









... hoe de hazen lopen ...


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 28-12-2017 7:04 by Tommeh Profiel van Tommeh

Hoe zit het nu eigenlijk met mijn negerhut?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-12-2017 10:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik heb vernomen dat die is ingestort als gevolg van achterstallig onderhoud.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 28-12-2017 12:05 by Tommeh Profiel van Tommeh

quote:
Op 28 december 2017 10:03 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik heb vernomen dat die is ingestort als gevolg van achterstallig onderhoud.
Had Faalbaas 'm gebouwd?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2017 12:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 28-12-2017 12:25 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

Kut, kan m ff niet meer vinden, maar gisteren kwam er een fantastisch filmpje over rascisme voorbij op Facebook, hehe.

Een neger die zit te vertellen over een schoolreisje van vroeger, met een klas die overwegend zwart was.

Ze gingen katoenplukken :') Die kerel was er nog steeds helemaal van over de zeik, ik dacht dat ik dood ging van het lachen.

Geweldig wie dat vrzonnen heeft, met een klas negers naar een katoenveld om katoen te plukken, hahahaha


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-12-2017 13:33 by WMP Profiel van WMP

Deze?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-12-2017 16:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 december 2017 12:05 schreef Tommeh het volgende:
Had Faalbaas 'm gebouwd?


Op die vraag heb ik geen antwoord.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-12-2017 20:54 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 28 december 2017 0:41 schreef faalhaas het volgende:
Klopt helemaal. Ze begonnen met motoren, voornamelijk voor de scheepsbouw. Later gingen ze ook eigen vrachtwagens en bussen bouwen. Best mooi spul.










Compleet off-topic, maar inderdaad supergaaf spul. Zou best zoiets als project willen hebben.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-12-2017 20:56 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Hoi Vikingblood.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-01-2018 6:14 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 09-01-2018 7:01 by Tommeh Profiel van Tommeh

Waarom maken mensen die een hekel hebben aan racisme altijd alles racistisch?

Ik ben volgens sommige kledingstukken die ik heb een of andere highschool zeilpik. Is dat dan white supremacy ofzo? Tergend vermoeiend allemaal. Inb4 Simons hier iets van vindt.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2018 7:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als hier een wit jongetje stond was het geen probleem geweest.

Als er ape stond was er nog meer ophef geweest maar was het pas echt taxonomisch correct.

de huidige antirascisme beweging legt overal een vergrootglas op en is juist aan het zoeken naar verschillen en onderscheid. hopeloos want het verlengt alleen de tenen en vergroot de verschillen.

Maarja beetje typisch amerikaanse zooi. dat land is al zo lang verschrikkelijk rascistisch dat de antirascisten van daar er niet in slagen om het af te schudden.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-01-2018 18:11 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 9 januari 2018 7:57 schreef ElitE het volgende:
de huidige antirascisme beweging legt overal een vergrootglas op en is juist aan het zoeken naar verschillen en onderscheid.


D'r zijn er die van het woord soort al spontane baarduitval krijgen ja. :')


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2018 18:15 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-02-2018 9:09 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Oké, Black Panther. Een film met een compleet zwarte cast en crew, en een film die dáár juist enorm om geroemd wordt. Ontzettend belangrijk enzo, volgens kenners. De zwarte gemeenschap is unaniem lovend, en alle policor-mensen staan in de rij om te vertellen hoe mooi dit wel niet is.

Mag ik dat niet snappen? Ik ben fel tegen racisme, liefde en eenheid en bloemetjes en roze konijntjes enzo, maar de dag dat ik een film maak met alléén maar blanke spelers en crew, en ook dáármee naar buiten treed (“Nu in de bioscoop, eindelijk een film zonder negers!”) kan ik maar beter een schuilkelder opzoeken en weet ik zeker dat mevrouw Simons diezelfde avond nog bij Jinek en Humberto zit om te vertellen dat dit absoluut niet kan.

Zag overigens laatst nog ergens een prachtig interview met een donkere vrouw, die vroeg of al die beroepszeikerds eens wilden ophouden met het in haar naam roepen van nare dingen. Ging volgens mij over het slavernijverleden. Iets in de trant van “Dat is zo lang geleden, daar heb jij in het dagelijks leven geen last van, daar heb ik in het dagelijks leven geen last van, laten we gewoon normaal doen en er samen proberen iets moois van te maken.”

Volgens mij slaat alles en iedereen een beetje door in het zwart/wit-debat. Ook in de politiek, waar iedere partij om het hardst roept dat Baudet een racist is omdat een partijgenoot jaren geleden een onderzoek citeerde waaruit bleek dat er iq-verschillen bestaan tussen volkeren. Nu zal ik de laatste zijn die ontkent dat Baudet er wat merkwaardige denkbeelden op nahoudt, maar er zijn toch ook verschillen tussen volkeren?? Of ben ik nou achterlijk... Afro-Amerikanen (of hoe je dat tegenwoordig ook noemen moet/mag) zijn vaak atletischer, hebben andere uiterlijke kenmerken dan Aziaten of Europeanen en hebben een grotere snikkel. Aziaten zijn kleiner, hebben kleinere ogen, steil haar. Is het dan zó vreemd dat er wellicht ook verschil in gemiddeld iq zit? Saillant detail dat degene die dat onderzoek aanhaalde zelf van Surinaamse afkomst is.

Het wordt momenteel volgens mij alleen maar erger. En ik vind persoonlijk een Michael van Zeijl (actiegroep De Grauwe Eeuw) die in naam van een heleboel mensen die het daar niet mee eens zijn bizarre dingen roept (een prijs op het hoofd van Sinterklaas zodat alle kindertjes onder de hersenen en botsplinters zitten, het persoonlijk bedreigen van politici omdat ze de naam van de fucking Coentunnel zouden moeten veranderen) véél enger dan Baudet, Hiddema en Wilders bij elkaar opgeteld.

Laten we nou allemaal niet doen alsof er geen verschillen zijn. Dat iedereen gelijke kansen en gelijke rechten verdient staat buiten kijf, en dáár moet voor gestreden worden,, maar als jij in een depressie schiet omdat je door de Coentunnel rijdt en dat je doet denken aan je slavernijverleden wordt het wellicht tijd om binnen te blijven en in bed te blijven liggen.

Zelf van de week nog een racisme-kaart aan mijn broek gekregen toen ik de auto van mijm broertje probeerde te verkopen op Marktplaats. “Jij wil auto niet verkopen omdat ik Turk ben!!” Nee trut, ik wil de auto niet aan je verkopen omdat je de helft van de vraagprijs biedt.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 19-02-2018 9:20 by Tommeh Profiel van Tommeh

Het is intens onnodig en dodelijk vermoeiend. Daarom doe ik actief moeite om erbuiten te blijven. Lukt helaas niet altijd.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-02-2018 9:41 by bastianus Profiel van bastianus

Is het ook niet iets opgelegds? Ik heb het idee dat een politiek-correct doorgeslagen deel van Nederland, uit een soort misplaatst schuldgevoel, allerlei elementen van de doorgeslagen anti-racismebeweging uit de VS probeert over te nemen. En die en passant ook maar even aan de rest van de bevolking van Nederland probeert op te leggen.
Naar mijn idee wordt er ook veel gepraat voor anderen, en is dat juist het grootste probleem. Ik heb heel veel Surinaamse kennissen en leerlingen die het worst zal wezen wat voor kleur Piet heeft. De meeste moslims in mijn privékring worden er doodziek van zich continu te moeten verantwoorden voor de gruweldaden van een minimaal clubje dat doet alsof ze bij hun geloof horen.
Volgens mij wordt het "anti-racismegebeuren" uit de VS door sommige landgenoten vooral zo enthousiast overgenomen omdat het zo goed bij onze calvinistische landsaard past. Niks zo geweldig als gedachtenpolitie spelen, vooral als je daarbij zo lekker kunt bepalen dat die ander "fout" is.
Het is niet voor niks dat een programma als DWDD en kranten als de Volkskrant zoveel aandacht aan b.v. mevrouw Simons en de heer Baudet en hun vooralsnog marginale partijtjes schenken. Ook op muziekgebied en binnen andere cultuursegmenten menen Van Nieuwkerk, Remarque en consorten ons al te kunnen voorschrijven wat de juiste smaak is. De juiste politieke correctheid schuift daar naadloos bij aan. Dat 99% van de bevolking wel iets belangrijkers aan de kop heeft dan een vergezochte vorm van racismeslachtofferschap hebben ze binnen hun bubbel niet eens door.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-02-2018 10:56 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 19 februari 2018 9:09 schreef Ethereal het volgende:
Afro-Amerikanen (of hoe je dat tegenwoordig ook noemen moet/mag) zijn vaak atletischer, hebben andere uiterlijke kenmerken dan Aziaten of Europeanen en hebben een grotere snikkel.


En ze zinken sneller.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-02-2018 11:07 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 19 februari 2018 9:41 schreef bastianus het volgende:
Is het ook niet iets opgelegds? Ik heb het idee dat een politiek-correct doorgeslagen deel van Nederland, uit een soort misplaatst schuldgevoel, allerlei elementen van de doorgeslagen anti-racismebeweging uit de VS probeert over te nemen. En die en passant ook maar even aan de rest van de bevolking van Nederland probeert op te leggen.
Naar mijn idee wordt er ook veel gepraat voor anderen, en is dat juist het grootste probleem. Ik heb heel veel Surinaamse kennissen en leerlingen die het worst zal wezen wat voor kleur Piet heeft. De meeste moslims in mijn privékring worden er doodziek van zich continu te moeten verantwoorden voor de gruweldaden van een minimaal clubje dat doet alsof ze bij hun geloof horen.
Volgens mij wordt het "anti-racismegebeuren" uit de VS door sommige landgenoten vooral zo enthousiast overgenomen omdat het zo goed bij onze calvinistische landsaard past. Niks zo geweldig als gedachtenpolitie spelen, vooral als je daarbij zo lekker kunt bepalen dat die ander "fout" is.
Het is niet voor niks dat een programma als DWDD en kranten als de Volkskrant zoveel aandacht aan b.v. mevrouw Simons en de heer Baudet en hun vooralsnog marginale partijtjes schenken. Ook op muziekgebied en binnen andere cultuursegmenten menen Van Nieuwkerk, Remarque en consorten ons al te kunnen voorschrijven wat de juiste smaak is. De juiste politieke correctheid schuift daar naadloos bij aan. Dat 99% van de bevolking wel iets belangrijkers aan de kop heeft dan een vergezochte vorm van racismeslachtofferschap hebben ze binnen hun bubbel niet eens door.
Ik weet t niet. Het is ook wel erg makkelijk om te denken 'a ik ken 2 NEGERS!!÷÷ CHICKEN WINGS!!! WATERMELON!!! RAP MUSIC!!! an die zeggen (tegen min althans) dat t ze donder kan schelen'. Ik bemerk dat iigvaak bij een aantal demografische dwarsdoorsnede van onze maatschappij. Zo bijv bij rockers en metalheads met hun wellicht stereotype laissez fair houding. Ik deno dat de enige oplossing zou zijn een enquête te houden, maar daar gaat gesjoemeld worden, en mensen hun ingevulde foemulier aan de hand van hun huidskleur co troleren is ook weer zo'n gedoe en een beetje eng (misschien). Ik heb géén idee wat de gemiddelde NEGER!!! CHICKEN WINGS!!! WATERMELON!!! RAP MUSIC!!! hierover denkt. En wanneer ga je maatregelen nem3n? Bij welk percentage? En wat voor maatregelen? Ik kan me zowel voorstellen dat sommige mensen met een donker pigment t geen ZWARTE drol kan schrl3n, maar toch zeker ook wel anderen weer wel.


When your people matter, menstrual health matters


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-02-2018 11:30 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Dat is een onleesbaar stuk tekst, zeg. Niet handig als je een punt probeert te maken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen