IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Racisme Vorige pagina | Volgende pagina
wouter023
Usericon van wouter023
Posted 20-11-2014 14:42 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 20 november 2014 14:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Reli zijn is een keuze itt tot een zwarte huidskleur hebben.

JE vergelijking slaat dus nergens op.



Ja? Jij ziet liever dat sommige problemen blijven bestaan omdat je iets hebt tegen bepaalde oplossingsmethoden?

Wat is er mis met polderen, als het werkt?



Mooi weer, dat de blanke Nederlander die tot de meerderheid behoort, mag bepalen voor de donkere minderheid waar hij of zij zich wel of niet door beledigd mag voelen.

Man je hebt mij nog nooit gezien, ken je mijn stamboom? Is elke neger een afstammeling van een slaaf. Wat een onzin klets je.
Ja Nederland is groot geworden met handel, en ook handel in slaven, so what? Slavernij is gelukkig afgeschaft en huidskleur interesseert me echt niks.
En reli is een keuze maar je beledigt hem wel en daar ben jij toch zo tegen? Polder dan ook zelf een keer!

[Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 20-11-2014 14:44]


wouter023


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 20-11-2014 14:46 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 20 november 2014 14:39 schreef Mark het volgende:
'Polderen' impliceert dat je twee even zwaar wegende maar onderling conflicterende standpunten met elkaar probeert te verenigen door een tussenoplossing te vinden.

Hier hebben we het echter over een overduidelijk gedateerde volkstraditie die met een paar zeer eenvoudige aanpassingen, die geen enkele invloed hebben op het karakter of de uitdraging van het feest, gemoderniseerd en bovendien algemeen veel beter geaccepteerd kan worden.

Als dat al polderen is, dan is de maatschappij in zijn algemeenheid ten dode opgeschreven.


Waarom moet iedereen cultuur hetzelfde kunnen waarderen? Als ik mijn eigen versie van de zonnewende vier is dat toch mijn probleem. Doet de rest lekker kerst, geen probleem. Maar we dwalen teveel af, ik zie echt geen reden om in de verandering mee te gaan. Uiteindelijk hou ik het niet tegen maar betekent niet dat ik het ermee eens moet zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 20-11-2014 14:46]


wouter023


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 20-11-2014 14:48 by MindFolter Profiel van MindFolterhttp://https://www.facebook.com/Prickrott

quote:
Op 20 november 2014 14:30 schreef wouter023 het volgende:
Misschien voor OWW dan eens nuttig om geen christenen te kwetsen omdat je het er niet mee eens bent. Pot en ketel verhaal.
Ik ben ertegen om elk probleem op te lossen door te polderen. Veel meer mensen moeten die "schijt aan mentaliteit" aannemen en zich niet door iedereen beledigd voelen vanwege iets wat ooit gebeurd is.
Overigens is de traditie van Sinterklaas al van lang voor Zwarte Piet dus terug gaan naar ervoor vind ik geen punt, maar geen onzin met die gekleurde pieten. Afschrikwekkend werd in de Germaanse cultuur nou eenmaal uitgebeeld als zwart of je dat nou leuk vind of niet. Hierdoor plijt ik dan ook voor die duivelse helpers.(krampus)


Precies. Mensen kwetsen hoort immers ook gewoon bij het recht van meningsuiting. Ik vind zelf dat de overheid geen censuur moet promoten bij de bevolking, maar een dikke huid.

De traditie gaat niet over slaven; de bisschop Sinterklaas bevrijdde volgens de legende Moorse slaven, die vervolgens uit dank voor hem zijn gaan werken als knecht. Dat is alles. Dus alle verdere implicaties van racisme worden vervolgens door mensen zelf geprojecteert op zwarte piet.

[Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 20-11-2014 14:51]



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-11-2014 14:50 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 november 2014 14:42 schreef wouter023 het volgende:
Man je hebt mij nog nooit gezien, ken je mijn stamboom? Is elke neger een afstammeling van een slaaf. Wat een onzin klets je.
Ja Nederland is groot geworden met handel, en ook handel in slaven, so what? Slavernij is gelukkig afgeschaft en huidskleur interesseert me echt niks.
En reli is een keuze maar je beledigt hem wel en daar ben jij toch zo tegen? Polder dan ook zelf een keer!
Wat ook natuurlijk krom is, is dat de Afrikanen zelf ook slavernij bedreven. Het ene dorp verkocht het andere aan weer het andere, of aan de bleekscheten.


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2014 14:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 november 2014 14:42 schreef wouter023 het volgende:
Man je hebt mij nog nooit gezien, ken je mijn stamboom? Is elke neger een afstammeling van een slaaf. Wat een onzin klets je. Ja Nederland is groot geworden met handel, en ook handel in slaven, so what? Slavernij is gelukkig afgeschaft en huidskleur interesseert me echt niks.


En dus mogen mensen raciale stereotypering niet als kwetsend ervaren van jou? Wie praat hier nou onzin dan.

Jij wilt voor andere mensen bepalen wat kwetsend is of niet en helaas voor jou ga jij daar niet over. Het is geen kwestie van wel of niet kwetsend, het is geen feit dat je objectief kunt vaststellen. Sommige mensen vinden het kwetsend en anderen (ook negers) weer niet.

quote:
En reli is een keuze maar je beledigt hem wel


Ja, vanwege z'n gedrag en de keuzes die hij maakt, niet vanwege z'n huidskleur.

quote:
en daar ben jij toch zo tegen? Polder dan ook zelf een keer!


Waar ben ik precies tegen?



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 20-11-2014 14:52 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 20 november 2014 14:48 schreef MindFolter het volgende:
Precies. Mensen kwetsen hoort immers ook gewoon bij het recht van meningsuiting. Ik vind zelf dat de overheid geen censuur moet promoten bij de bevolking, maar een dikke huid.



Totdat je aan komt op UITSLUITING van personen op basis van ras, geloof of geaardheid. Hier hebben we een wet tegen.


wouter023


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 20-11-2014 14:52 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 20 november 2014 14:50 schreef Fusion het volgende:
Wat ook natuurlijk krom is, is dat de Afrikanen zelf ook slavernij bedreven. Het ene dorp verkocht het andere aan weer het andere, of aan de bleekscheten.

Lees je voor de grap eens in over de behandeling van Ieren in de slavernij periode.


wouter023


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-11-2014 14:53 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 november 2014 14:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja, vanwege z'n gedrag en de keuzes die hij maakt, niet vanwege z'n huidskleur.

Ik vind jou een eikel niet omdat je homo bent, maar omdat je je als een relnicht gedraagt.

EDIT: overigens ga ik weer stoppen met je reacties lezen, waarin je mij beticht van homofobie, homohaat en whatever er zich nog meer in je levendige en vooral leugenachtige fantasiewereld afspeelt, want voor je t begint ga je weer over mijn kat beginnen. Ik heb trouwens ook mijn vader verloren, mijn tante aan kanker. Wellicht kun je daar ook nog wat botte opmerkingen over plaatsen in je infantiele pogingen mij te kwetsen

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 20-11-2014 14:55]


When your people matter, menstrual health matters


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-11-2014 14:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2014 14:55 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 november 2014 14:53 schreef Fusion het volgende:
Ik vind jou een eikel niet omdat je homo bent, maar omdat je je als een relnicht gedraagt.


En toch maak je keer op keer beledigende opmerkingen richting mijn persoon die betrekking hebben op mijn geaardheid, ook als de voorafgaande discussie totaal niets te maken heeft met welke voor van seksuele voorkeuren dan ook.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 20-11-2014 14:57 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 20 november 2014 14:50 schreef Onweerwolf het volgende:
En dus mogen mensen raciale stereotypering niet als kwetsend ervaren van jou? Wie praat hier nou onzin dan.


Dat mag iedereen voor zich weten, maar misschien moet je dingen ook eens van je af laten glijden.

quote:

Jij wilt voor andere mensen bepalen wat kwetsend is of niet en helaas voor jou ga jij daar niet over. Het is geen kwestie van wel of niet kwetsend, het is geen feit dat je objectief kunt vaststellen. Sommige mensen vinden het kwetsend en anderen (ook negers) weer niet.


Dat wil ik ook niet bepalen, maar als je je gekwetst voelt moet je dan ook altijd zielig gaan lopen doen?



quote:

Ja, vanwege z'n gedrag en de keuzes die hij maakt, niet vanwege z'n huidskleur.

Waar ben ik precies tegen?


Tegen het kwetsen, begrijp dan ook eens waarom Fusion zich door jou gekwetst voelt.
Jij doet daar nu ook weer onterecht Huilie Huilie over terwijl je je mond vol hebt van kwetsen.



[Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 20-11-2014 14:59]


wouter023


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-11-2014 14:58 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 november 2014 14:55 schreef Onweerwolf het volgende:
En toch maak je keer op keer beledigende opmerkingen richting mijn persoon die betrekking hebben op mijn geaardheid, ook als de voorafgaande discussie totaal niets te maken heeft met welke voor van seksuele voorkeuren dan ook.
Ik reageer nog één keer op je. Probeer eens de opmerkingen die ik maak te lezen alsof ze van een willekeurig andere ZMer waren.

Stel dat Hypnos zou schrijven "jij houdt toch meer van zaad bij je ontbijt?". Dan had je krom gelegen van t lachen. JIJ bent degene die continue, in ieder topic, mij loopt af te zeiken, huicehelaar die je bent. En ik probeer zoveel mogelijk niet te reageren, en als ik reageer, probeer ik gewoon de bal terug te kaatsen. Het kan mij echt GEEN ENE moer schelen dat je homo bent. Als je rood haar had gehad, had ik de bal in die richting terug gekaakst.

Punt.


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2014 15:05 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 november 2014 14:58 schreef Fusion het volgende:
Ik reageer nog één keer op je. Probeer eens de opmerkingen die ik maak te lezen alsof ze van een willekeurig andere ZMer waren.

Stel dat Hypnos zou schrijven "jij houdt toch meer van zaad bij je ontbijt?". Dan had je krom gelegen van t lachen. JIJ bent degene die continue, in ieder topic, mij loopt af te zeiken, huicehelaar die je bent. En ik probeer zoveel mogelijk niet te reageren, en als ik reageer, probeer ik gewoon de bal terug te kaatsen. Het kan mij echt GEEN ENE moer schelen dat je homo bent. Als je rood haar had gehad, had ik de bal in die richting terug gekaakst.

Punt.


Het gaat niet om de opmerking maar om het gedrag en de achterliggende intentie. Als Hypnos zo'n opmerking maakt dan bedoeld hij dat niet beledigend. Hypnos en ik kennen elkaar, we hebben elkaar ontmoet en we beschouwen elkaar wederzijds als personen met wie we het goed kunnen vinden. Hij bedoelt het dus als een grappig pesterijtje en daar heb ik geen problemen mee.

Als jij het doet dan is dat om mij te beledigen of om te verbloemen dat je geen argumenten hebt in een discussie.

En of je het nou over mijn geaardheid over haarkleur hebt doet niet ter zake.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-11-2014 15:08 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 november 2014 14:57 schreef wouter023 het volgende:
Dat wil ik ook niet bepalen, maar als je je gekwetst voelt moet je dan ook altijd zielig gaan lopen doen?



Alleen omdat een bepaalde groep een probleem op een 'verkeerde' of onverkwikkelijke manier aan de kaak stelt, maakt dat het probleem nog niet minder. Ik ben tegen de praktijken van Assad in Syrie, maar omdat ik IS nog een stukje naarder vind moet ik ineens pro-Assad zijn? De boodschapper is de boodschap niet.

Ja, ik zit vandaag vol met goede spreuken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-11-2014 15:09 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Wat jij wilt OWW. Degene die continu beledigend is, ben jij. Continu... in ieder topic kom je wel even een aanvallande opmerking plaatsen. Vanaf het moment dat je eraachter kwam dat ik (sort of) christen ben, draaide je 180 graden om qua hoe je mij bejegende. Voordat uberhaupt ook maar het woord 'homo' was gevallen. Toen kwam er een spervuur van vragen over wat ik van homo's vond en heb ik duideljik gemaakt dat ik niets tegen homo's heb. Sterker nog, dat ik voor de acceptatie van homo's binnen 'het' Christendom vecht. Dat ik niet kan geloven dat God iets tegen 2 monogame homo's heeft. Dat ik voor het homohuwelijk ben. Het enige waar jij je nog krampachtig aan vasthoudt is dat ik heb gezegd dat als God mij hoogst persoonljik zou vertellen dat homo zijn een zonde is, dat ik eerst zou vragen "waarom? Ik snap dat niet!" maar het uiteindelijk zou accepteren. En dat dat net zo hypothetisch is als dat Hij/Zij zou zeggen "water is eigenlijk vuur".

Happy hatin' OWW. Wat jij wilt.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 20-11-2014 15:10]


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-11-2014 15:10 by WMP Profiel van WMP

De grootste homofoob is een homo die nog in de kast zit. Wie in een kast zit, ziet de kast niet, om een bekende filosoof te parafraseren.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-11-2014 15:11 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 20 november 2014 15:10 schreef WMP het volgende:
De grootste homofoob is een homo die nog in de kast zit. Wie in een kast zit, ziet de kast niet, om een bekende filosoof te parafraseren.
Ik val dan ook stiekem op jou WMP. Omdat jij het zonnetje van ZM bent, en om je infantiele filosofie zoals hierboven. Dat trekt me enorm aan.

Oh ja, ook nog even serieus: ik ben geen homofoob, hoe graag jij het ook wilt

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 20-11-2014 15:12]


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2014 15:12 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 november 2014 14:57 schreef wouter023 het volgende:
Dat mag iedereen voor zich weten, maar misschien moet je dingen ook eens van je af laten glijden.


Waarom zou iemand die zich gekwetst voelt dat van zich af moeten laten glijden? Niet dat dat niet kan, en misschien zou het voor die persoon wel beter zijn maar het is niet aan jou om dat te bepalen.

quote:
Dat wil ik ook niet bepalen, maar als je je gekwetst voelt moet je dan ook altijd zielig gaan lopen doen?


Nee, maar beschouw jij het verzoek van iemand om kleuren pieten in te voeren als zielig doen? Ik niet, ik vind dat gewoon een normaal, rationeel verzoek.

quote:
Tegen het kwetsen, begrijp dan ook eens waarom Fusion zich door jou gekwetst voelt.
Jij doet daar nu ook weer onterecht Huilie Huilie over terwijl je je mond vol hebt van kwetsen.


Ik ben niet tegen elke vorm van kwetsen, hoe kom je daar toch bij?

Het gaat hier om het kwetsen van mensen met specifieke kenmerken die ze bij hun geboorte/verwekking hebben gekregen en waar ze dus helemaal niets aan kunnen doen, ook al zouden ze het willen.

Om dat te vergelijken met iemand die willens en wetens bepaalde keuzes maakt is echt onzin.

Je gaat toch ook niet zeggen dat ik een moordenaar niet mag kwetsen omdat het nou eenmaal z'n ding is om te moorden?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 20-11-2014 15:13 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 20 november 2014 15:08 schreef Mark het volgende:
Alleen omdat een bepaalde groep een probleem op een 'verkeerde' of onverkwikkelijke manier aan de kaak stelt, maakt dat het probleem nog niet minder. Ik ben tegen de praktijken van Assad in Syrie, maar omdat ik IS nog een stukje naarder vind moet ik ineens pro-Assad zijn? De boodschapper is de boodschap niet.

Ja, ik zit vandaag vol met goede spreuken.

Je bent zeker goed op dreef. Maar als het daadwerkelijk fout zou zijn, ja. Alleen ben ik daar niet van overtuigd. Maar zoals ik al zei, uiteindelijk trek ik aan het kortste eind en gaan we Krampus nooit meer terugzien.


wouter023


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2014 15:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 november 2014 15:09 schreef Fusion het volgende:
Wat jij wilt OWW. Degene die continu beledigend is, ben jij. Continu... in ieder topic kom je wel even een aanvallande opmerking plaatsen. Vanaf het moment dat je eraachter kwam dat ik (sort of) christen ben, draaide je 180 graden om qua hoe je mij bejegende. Voordat uberhaupt ook maar het woord 'homo' was gevallen. Toen kwam er een spervuur van vragen over wat ik van homo's vond en heb ik duideljik gemaakt dat ik niets tegen homo's heb. Sterker nog, dat ik voor de acceptatie van homo's binnen 'het' Christendom vecht. Dat ik niet kan geloven dat God iets tegen 2 monogame homo's heeft. Dat ik voor het homohuwelijk ben. Het enige waar jij je nog krampachtig aan vasthoudt is dat ik heb gezegd dat als God mij hoogst persoonljik zou vertellen dat homo zijn een zonde is, dat ik eerst zou vragen "waarom? Ik snap dat niet!" maar het uiteindelijk zou accepteren. En dat dat net zo hypothetisch is als dat Hij/Zij zou zeggen "water is eigenlijk vuur".

Happy hatin' OWW. Wat jij wilt.


Ik bekritiseer jouw keuzes, jij bekritiseert mijn geaardheid. Dat is een verschil, dat snap jij niet, dat weet ik. Jij denkt dat jouw religieuze keuzes op hetzelfde niveau van onaantastbaarheid staan als de uiterlijke kenmerken van andere mensen en dat is dus niet zo.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-11-2014 15:18 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 november 2014 15:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, maar beschouw jij het verzoek van iemand om kleuren pieten in te voeren als zielig doen? Ik niet, ik vind dat gewoon een normaal, rationeel verzoek.


Wat aan alle kanten zo opgeblazen wordt dat het van weerszijden niet meer rationeel is. Prima dat er een discussie ontstaat, maar het gebeurt van beide kanten niet op een normale, volwassen manier.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 20-11-2014 15:21 by wouter023 (Redacteur) Profiel van wouter023

quote:
Op 20 november 2014 15:12 schreef Onweerwolf het volgende:


Het gaat hier om het kwetsen van mensen met specifieke kenmerken die ze bij hun geboorte/verwekking hebben gekregen en waar ze dus helemaal niets aan kunnen doen, ook al zouden ze het willen.



Zoals ik net al in een post zei, het gaat niet om UITSLUITING. Doe gezellig mee, vind je het niet leuk ook best. En omdat ik altijd al een voorstander ben geweest van traditionele uitvoering van Germaanse feesten zie ik dus liever Krampus komen met de oude aanpassing van Sinterklaas.


wouter023


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2014 15:21 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 november 2014 15:18 schreef Ralph het volgende:
Wat aan alle kanten zo opgeblazen wordt dat het van weerszijden niet meer rationeel is. Prima dat er een discussie ontstaat, maar het gebeurt van beide kanten niet op een normale, volwassen manier.


Dat klopt.

Maar dat zijn natuurlijk de excessen die het nieuws halen.

Er zijn ook gewoon een heleboel mensen, zowel zwarte als blanke mensen, die gewoon graag zouden zien dat de karikatuur verdwijnt. Die snappen dat het niet racistisch is bedoeld maar die het desalniettemin kwetsend vinden.

Dat figuren als Regilio Tuur, de bokskneus met z'n tweecijferige IQ, een veel extremer standpunt inneemt en juist dat de kranten haalt, doet daar niets aan af.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2014 15:23 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 20 november 2014 15:21 schreef wouter023 het volgende:
Zoals ik net al in een post zei, het gaat niet om UITSLUITING. Doe gezellig mee, vind je het niet leuk ook best.


En ik zeg: sommige mensen vinden het niet leuk maar zouden het wel leuk vinden als het een beetje wordt aangepast. Wat is daar op tegen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Niets mis met een beetje polderen op z'n tijd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-11-2014 15:27 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 november 2014 15:21 schreef Onweerwolf het volgende:
Die snappen dat het niet racistisch is bedoeld maar die het desalniettemin kwetsend vinden.


En dat is mijn hele punt: waarom zou je je gekwetst voelen als je weet dat het niet racistisch is? Toen ze me vroeger bolle noemden op school vond ik dat kwetsend, tegenwoordig denk ik, lul maar aan, als ze zoiets tegen mij zeggen. Maar ik maak me als bolle toch ook niet druk omdat ik de prullenbakken in de Efteling kwetsend vind?

Stom gechargeerd voorbeeld, ik weet het, maar ik ben echt van mening dat je aangevallen en beledigd voelen een keuze is. Wat bij openlijk racisme en het doelbewust beledigen natuurlijk een ander verhaal is.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen