|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Of zijn benen zijn 38 cm langer dan zijn leuter. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Owja, optie 2. Dan raakt hij idd net het water. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Toch blijf ik het raar vinden dat zwarte pieten geneuzel. Zwarte Piet is van de een op de andere dag niet meer welkom. Die piet is slachtoffer van een oude bebaarde slavendrijver en die wordt desondanks ieder jaar met open armen juichend binnengehaald. Dat is mijn inziens toch de omgekeerde wereld. We moeten toch, althans volgens een deel van de bevolking, klaarstaan voor de minderbedeelden? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik meende dat Piet alleen maar een loonslaaf was omdat die ouwe te veel moeite met de schoorstenen (en later natuurlijk de cv) kreeg vanwege zijn leeftijd enzo.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
En zijn CAO was veel scherper dan die van Piet. When your people matter, menstrual health matters |
|
Waarom heeft een Chinees van die spleet ogen? Wie zou dat toch zijn, Ching, Wong of wiang? zo turen ze. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Staat er een Neger te wachten bij de bushalte. Komt er een hond langs , en schijt precies naast die Neger neer, op dat moment komt de bus aan. De bus stopt en de buschauffeur doet die deuren open, en roept "Hee wat is er gebeurt, is je maat gesmolten? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Da's letterlijk uit de show van Theo Maassen En nu gaan we vegen |
|
Altijd lachen een Nederlander met racistische grappen en grammaticale fouten. |
|
Waarom heeft een Neger een platte neus? Ho, jij er niet in, en Neger loopt tegen een vlakke uitgestoken hand. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Waarom heeft een Neger van die grote neusgaten? Ach, kom er toch maar in, en wordt met twee vingers in de neus naar binnen getrokken. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Omdat ik Neger met een hoofdletter spel? dat is puur respect, want ik ben zeker geen racist, maar de grappen zijn wel leuk, gewoon omdat het leuk is. "Neger" alleen het woord is al leuk. Neger Neger Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Nee, omdat jij zo hersenloos dom bent om dit te schrijven "Hee wat is er gebeurt" |
|
Ik denk persoonlijk dat hij meer punten van aandacht weet te noemen dan het gevruik van die hoofdletter. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Godsamme, die Helhun heeft nog minder gevoel voor humor dan Jan, da's echt knap. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ok, hoe had het dan gemoeten? Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tering, dat meent Hellhun toch niet? Wat een mongloïde tokkie, als ie het echt niet snapt. |
|
Hebben we dan eindelijk de laatste verscholen ment0lkloon ontdekt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh, ik dacht dat ik anders wel wat humor in mijn mars had, dat in tegenstelling tot sommige kleinzerige Negers en Homo's, en om onze Moslim-broeders maar buiten beschouwing te laten. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Lijkt me sterk. VIESPEUK!!! |
|
quote: Sterk verhaal, dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zeg het maar, het gaat om de grap, als jij een handvat hebt om mij in het racistische tokkie hoekje te duwen Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Is buiksmurf een neger En nu gaan we vegen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |