![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goede zaak! Of, zoals de YouTube-community zou zeggen: http://www.youtube.com/all_comments?v=aZcGkISt7jE ![]() |
|
quote: De enige MMA vechter die met shirt mag of zelfs moet vechten geloof ik. ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Die achterste blanke voldoet anders ook aardig aan de criteria ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
heyy..geen lol over mijn pieten ja! ![]() Hoor wie klopt daar Japie. ![]() |
|
Racistische moppen vin ik gaaf. ![]() |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=ULsTm5VR73c&feature=related Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
![]() reality is racist signature ![]() |
|
quote: Vol = vol ![]() |
|
oja die taal is vreemd ![]() signature ![]() |
|
quote:Ja Hypnos. Dit soort figuren trek je nu aan met je dubieuze plaatjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: hmmm... misschien toch maar eens wat meer erecties posten signature ![]() |
|
quote: Dan komen er weer meer Onweerwolfjes op het forum... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Sinterklaas moet het dit jaar in de Canadese stad Vancouver stellen zonder zijn traditionele helpers. Na een klacht over racisme hebben de organisatoren besloten dat er geen Zwarte Pieten aanwezig zullen zijn bij het volksfeest, waar jaarlijks 400 tot 600 Canadese Nederlanders op afkomen. Dat meldde de krant Vancouver Sun. Leden van de Afrikaans-Canadese gemeenschap in Vancouver hadden hun beklag gedaan over de aanstaande komst van Zwarte Piet, die volgens hen beledigend en gedateerd is en een racistisch stereotype. Sinterklaas arriveert volgende week zaterdag wel gewoon in de haven van Vancouver. "We hebben onderzoek gedaan en zijn tot de conclusie gekomen dat ze een punt hebben'', aldus Sinterklaas-organisator Tako Slump in het dagblad. "We kunnen de Afrikaans-Canadese gemeenschap verzekeren dat er geen aanstootgevende zwarte gezichten te zien zullen zijn." Het is nog onduidelijk wie de goedheilig man nu gaan helpen bij het uitdelen van pepernoten en cadeautjes. De organisatie van het sinterklaasfeest in Vancouver neemt daarover later een besluit signature ![]() |
|
quote: :') Ongeschminkte blanken natuurlijk. ![]() |
|
ik dacht eerder aan geschminkte negers [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-11-2011 15:24] signature ![]() |
|
Dat is racistisch. ![]() |
|
oei... ja, weg met Sinterklaas dan maar? signature ![]() |
|
Of ze trommelen nog wat levende Michael Jackson alikes op. ![]() |
|
Dat de kerstman elfen in dienst heeft is zeker geen discriminatie jegens minimensen! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Zolang ie niet met ze gooit niet denk ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |