IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Racisme Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-02-2007 19:22 by jbassist Profiel van jbassist

Ach, ik heb er ook 3.. dat punt is hem vergeven


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-02-2007 19:27 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 11 februari 2007 18:59 schreef varanus het volgende:
Jezus, jij bent echt 180 graden gedraaid he?


Al een behoorlijke tijd overigens. Ik heb er behoorlijk in gezeten, en ik ken het wereldje en daardoor ook de andere kant (AFA)
Het maakt meer kapot dan je lief is, en zorg vooral dat mensen er niet in stappen. Blinde haat lost niks op.


Against God and Government


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 11-02-2007 21:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 11 februari 2007 19:27 schreef Rotzak het volgende:
Al een behoorlijke tijd overigens. Ik heb er behoorlijk in gezeten, en ik ken het wereldje en daardoor ook de andere kant (AFA)
Het maakt meer kapot dan je lief is, en zorg vooral dat mensen er niet in stappen. Blinde haat lost niks op.


Helemaal mee eens.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-02-2007 22:40 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Kijk, al negatieve energie is weg! Voel de liefde!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-02-2007 23:09 by Schaep Profiel van Schaep

Goed man!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-02-2007 23:14 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Een volkomen objectieve reportage van de NIO over islam en extreem-rechts in Nederland, zo maar op de nederlandse televisie, gesponserd van uw geld.

http://player.omroep.nl/?aflID=3948905&md5=33aadd198f70570c686672896a39d3ca


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-02-2007 23:17 by Iskariot Profiel van Iskariot

extreen-rechts wel he


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-02-2007 23:18 by Schaep Profiel van Schaep

Ik wil mijn geld terug!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-02-2007 23:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Maar de Islam is geen ras .

En is Wilders nu ook al "extreem" rechts? Waarom spreken ze bij dat soort tv niet gewoon over "rechts". Extreem lijkt voor hen nu toch al besloten te liggen in het woord rechts.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-02-2007 23:52 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Iedere beweging, persoon, partij of godsdienst die de vrijheid van de burger beperkt is naar mijn mening geen goed voor de maatschappij, maakt niet uit wat de ideologie of beweeg redenen van deze partij of personen is.


Against God and Government


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-02-2007 23:52 by M. Profiel van M.

quote:
Op 11 februari 2007 23:52 schreef Rotzak het volgende:
Iedere beweging, persoon, partij of godsdienst die de vrijheid van de burger beperkt is naar mijn mening geen goed voor de maatschappij, maakt niet uit wat de ideologie of beweeg redenen van deze partij of personen is.

Ah, gij zijt liberaal?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-02-2007 20:08 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 11 februari 2007 22:40 schreef Gemene Lepel het volgende:
Kijk, al negatieve energie is weg! Voel de liefde!


Jaja daar kom je heel ver mee.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-02-2007 20:16 by Schaep Profiel van Schaep

Verval snapt het ook al?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2007 22:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De interne spanningen bij extreem-links rechtvaardigen natuurlijk niet het mishandelen van personen die hier niets mee van doen hebben.

En met liefde kom je heel ver: Liefde voor je land, je cultuur, je economische status en voor jezelf. Als je daaraan vasthoud en jouw omgeving doet dat ook, en hierbij is het begrip omgeving behoorlijk breed, dan kom je er wel.

Maar Racisme.. Waar komt racisme vandaag, waarom krijgt iemand racistische handelingsmotieven, ligt de fout bij de 'racist'? En is het antwoord op racisme wel xenofoobje pesten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-02-2007 22:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 12 februari 2007 20:08 schreef Verval het volgende:
Jaja daar kom je heel ver mee.


Ik ben blij dat je 't met me eens bent .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-02-2007 23:34 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 12 februari 2007 22:18 schreef kwelgeest het volgende:
En met liefde kom je heel ver: Liefde voor je land, je cultuur, je economische status en voor jezelf. Als je daaraan vasthoud en jouw omgeving doet dat ook, en hierbij is het begrip omgeving behoorlijk breed, dan kom je er wel.


Wat een egoïstische liefde.

Volgens mij is naastenliefde nog altijd het belangrijkst en bereik je daar het meest mee.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-02-2007 23:59 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 12 februari 2007 23:34 schreef Schaep het volgende:
Wat een egoïstische liefde.

Volgens mij is naastenliefde nog altijd het belangrijkst en bereik je daar het meest mee.

Jesus was niet gek, een beetje vreemd hoogstens!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-02-2007 11:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 februari 2007 23:34 schreef Schaep het volgende:
Wat een egoïstische liefde.

Volgens mij is naastenliefde nog altijd het belangrijkst en bereik je daar het meest mee.
Noem eens namen van mensen die daar veel mee hebben bereikt?

Ik ga je voor:
Ghandi - doodgeschoten
Martin Luther King - doodgeschoten
Jezus - afgeslacht
Nelson Mandela - jarenlange gevangenisstraf

Als je dat iets bereiken vindt, ja, dan hebben ze iets bereikt. En ja, ik ben blij dat dat soort mensen er zijn geweest, voor ons hebben ze een hoop bereikt, maar zelf hebben ze er niets mee bereikt, want ze zijn stuk voor stuk afgeslacht.

Dit is te reflecteren op maatschappijen die onzelfzuchtig naastenliefde prediken, het staat gelijk aan zelfmoord. Helaas, maar waar.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-02-2007 11:28 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 februari 2007 11:24 schreef Misanthrope het volgende:
Noem eens namen van mensen die daar veel mee hebben bereikt?

Ik ga je voor:
Ghandi - doodgeschoten
Martin Luther King - doodgeschoten
Jezus - afgeslacht
Nelson Mandela - jarenlange gevangenisstraf

Als je dat iets bereiken vindt, ja, dan hebben ze iets bereikt. En ja, ik ben blij dat dat soort mensen er zijn geweest, voor ons hebben ze een hoop bereikt, maar zelf hebben ze er niets mee bereikt, want ze zijn stuk voor stuk afgeslacht.

Dit is te reflecteren op maatschappijen die onzelfzuchtig naastenliefde prediken, het staat gelijk aan zelfmoord. Helaas, maar waar.


LOL. Dus jij bent er zo een die de kastanjes uit het vuur laat halen door anderen.

Maar over racisme, wie zegt dat een ander ras minder is dan het eigen is gewoon heeeeeeeeel erg dom.






Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-02-2007 11:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Racisme is vrij zinloos ja. Net zoals de waan van de mens boven de natuur te staan. Ieder mens, ieder ras is slechts onderdeel van de natuur, van de evolutie.

En nee, ik laat niet liever de kastanjes door een ander uit het vuur halen, ik kies liever voor een methode waar ik zelf ook nog wat aan heb.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-02-2007 11:41 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 februari 2007 11:34 schreef Misanthrope het volgende:
Racisme is vrij zinloos ja. Net zoals de waan van de mens boven de natuur te staan. Ieder mens, ieder ras is slechts onderdeel van de natuur, van de evolutie.


Mee eens.

quote:

En nee, ik laat niet liever de kastanjes door een ander uit het vuur halen, ik kies liever voor een methode waar ik zelf ook nog wat aan heb.


Hoe dan?



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-02-2007 12:02 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 februari 2007 11:24 schreef Misanthrope het volgende:
Noem eens namen van mensen die daar veel mee hebben bereikt?

Ik ga je voor:
Ghandi - doodgeschoten
Martin Luther King - doodgeschoten
Jezus - afgeslacht
Nelson Mandela - jarenlange gevangenisstraf

Als je dat iets bereiken vindt, ja, dan hebben ze iets bereikt. En ja, ik ben blij dat dat soort mensen er zijn geweest, voor ons hebben ze een hoop bereikt, maar zelf hebben ze er niets mee bereikt, want ze zijn stuk voor stuk afgeslacht.

Dit is te reflecteren op maatschappijen die onzelfzuchtig naastenliefde prediken, het staat gelijk aan zelfmoord. Helaas, maar waar.


Hehe, ik denk dat iemand zichzelf lief moet hebben voordat hij of zij anderen kan helpen en lief kan hebben. Ik vind het ook niet goed als het ten koste gaat van jezelf, maar dat betekend niet dat je geen moeite hoeft te doen.

Verder hebben die mensen inderdaad wat bereikt en zijn veel van hen daarom vermoord, maar ik denk wel dat ze gelukkiger stierven omdat ze hebben gedaan wat zij dachten dat juist was en het niet uit angst hebben gelaten.

Wel heb ik meer respect voor mensen als Ghandi en Mandela dan voor Jezus, omdat zij zich niet overgaven maar juist doorgingen met wat ze deden.

Jezus is ook wel tof omdat hij de Zoon van God is hoor, daar niet van.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 13-02-2007 12:04]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 13-02-2007 19:26 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 0:39]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-02-2007 19:27 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 13 februari 2007 19:26 schreef Morghodius het volgende:


En natuurlijk verschillende buitenlandse groepen die elkaar haten, ook iets wat vaak vergeten word.




Dat is zo, daarom is er zoveel oorlog in deze wereld.




FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-02-2007 19:28 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Ja! Stomme buitenlanders ook altijd!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen