|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
EINDHOVEN METAL MEETING 16 & 17 December 2011 Effenaar - Eindhoven www.eindhovenmetalmeeting.com Data kunnen dus in de agenda gezet worden! Of niet natuurlijk, om het commentaar alvast maar even voor te zijn. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Heel verstandig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
AFWEZIG Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Jeej daar gaan we weer! |
|
Nog eventjes geduld. Waarschijnlijk toch wel weer aanwezig. |
|
HEUY!!!! Mooi! Neem ik die dagen nu alvast vrij ....dit jaar Bolt Thrower [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 19-01-2011 15:24] |
|
quote: neen, net zoals met Mentors: als de originele bandleden dood zijn, is het niet interessant meer Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ja Roman, de Village People, dat lijkt me VET! Ontopic: aanwezig uiteraard! De EMM hoort al jaren bij de vaste december tradities! |
|
Zo, hoorde van het weekend de eerste namen en ik wacht nog even tot de organisatie de eerste namen bekend gaat maken, maar voor mij zit er al één geweldige naam bij! Gaat een mooi feestje worden, wachten op de early birds! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Staat genoteerd! Benieuwd naar de eerste namen, maar met de toffe line-up van voorgaande jaren gaat dat dat dit jaar ook weer vast helemaal goed komen! |
|
quote: Tuurlijk Kuipers, de EMM is er ook al jaaaaaren.... quote:Zooooo hey, knap hoor!!! Dit lijkt wel een post van Judge M. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-02-2011 12:57] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Even lief doen tegen Kuipers en co. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Godsamme, doe es hint geven... EMM heeft twee jaar een supervette lineup neergezet dus ik heb er vertrouwen in dit jaar. |
|
Nog ff geen EMM hints want er zijn van de vijf reeds geboekte namen zojuist ook alweer twee afgehaakt wegens andere verplichtingen. Zwaar balen, maar gelukkig hadden we ze ook nog niet aangekondigd. Gaan 1 april met de VVK beginnen, en uiteraard komt er weer een (gelimiteerd) aantal early bird kaarten voor de snelle beslisser. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
1 April. Vast een grap... Maar heb vertrouwen in een gave lineup, en gelukkig zonder -core. Lekker! |
|
quote: Ik begrijp dat jij je zo voelt, dat was erg lomp en onnadenkend van mij en dat had ik zo niet moeten zeggen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hele dikke +1. Ook weer zeker aanwezig dit jaar! |
|
... Hypocrisy of Pain zou vet zijn!! Morgoth is miss ook wel vet!... ga het op Rockhard ff aanschouwen |
|
Lees ik nu dat God Dethroned op 17 december op EMM11 zal staan? |
|
Dat zou zo maar eens kunnen, maar officieel doen we daar nog geen uitspraken over. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
HEUY!!!! Maak eens onofficiële uitspraken |
|
Boeit me eerlijk gezegd niet wat er komt, het gaat gewoon gegarandeerd weer net zo win als de afgelopen 2 keer zijn. Gaan met die banaan dus! Black seeds of bunny! |
|
Mooi, EMM11 staat op de site van God Dethroned. Mooie eerste naam... |
|
Wordt dat hun laatste optreden? Wel mooi om in eigen land af te sluiten. |
|
quote: Ja, dus neem je zakdoek mee |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Volgende pagina |