|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jawel dat kan wel Wanneer namelijk heidenen, die de wet niet hebben, de wet van nature naleven, dan zijn ze zichzelf tot wet, ook al hebben ze hem niet Dat is dus net zoiets als jij bijvoorbeeld veel voor je naasten doet en ik niet als christen zijnde.Volgens de Bijbel kom jij eerder in de hemel dan ik snap je Dat telt zwaarder dan het geloven in God zelf [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 21-11-2013 12:20] |
|
@AG: schrijf je 'God' steeds bewust met een kleine letter? Het is grammaticaal nl. incorrect. Geen pedant vingertje hoor, gewoon een vraag. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: denk God er ook zo over na? signature |
|
quote: voor je 21ste is de boel dikwijls al onherstelbaar verneukt. Niet echt optimaal. Verre van. signature |
|
Je gaat krampachtig aan je analogie vasthouden he? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Kom ik nog een keer op terug, of misschien dat fusion dat wil doen, ff werken ahha |
|
Zit dat tribunaal ook in Den Haag? Je moeder. |
|
Nee, daar kom je terecht als je zeg maar aan de verkeerde kant eindigt. When your people matter, menstrual health matters |
|
Afrika? Je moeder. |
|
quote: OK, dat klinkt al anders. Blijft jammer dat het geloven in God überhaupt meetelt, maar toch quote: Bewust, ja. Vooral omdat ik veel wissel tussen "God", "de christelijke god" en "jouw god" enzovoorts, en ik geen zin heb om na te denken of ik het wel goed doe of niet [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-11-2013 18:15] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Dat verbaast me dan voor iemand die voor de rest altijd behoorlijk Nederlands schrijft, op interpunctie en (de rest van de) hoofdletters let Anyway, ik vroeg t me af When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: veel moeite vergt het niet signature |
|
quote: Er zijn meer dingen die ik (qua spelling) bewust fout doe Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:PUNT ACHTER JE ZIN! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: How laten we elkaar vredig blijven behandelen xd |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Oef heb je gisteren nog wel iets kunnen eten? |
|
[quote]Op 21 november 2013 18:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende: OK, dat klinkt al anders. Blijft jammer dat het geloven in God überhaupt meetelt, maar toch Kan mij voorstellen dat jou dat iriteert, maar ja als ik zeg van ja als je het goede doet, dan blijft het (voor mij) te wazig naar mijn idee. Weet niet hoe dat voor jouw geldt, en wat jij ziet als het goede doen? [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 22-11-2013 8:26] |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
We zullen het in het vervolg zonder de inzichten van MetalWesley moeten doen... MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Het goede doen zie ik als het goede doen, en daar hoort "god erkennen/aanbidden/beminnen" niet bij. Wat het goed doen verder precies is doet er niet zoveel toe in deze discussie. En het irriteert me niet, ik vind het idee van een god die mensen net wat eerder een tof 'afterlife' geeft als ze hem wél beminnen gewoon sneu. Mij wat te kleinzielig voor een almachtige Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Sund. De beste knaap was een visionair van het zuiverste soort. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Inderdaad, al dagen heb ik mijn haren onder de stof zitten als teken van rouw, het scheuren van mijn kleren vind ik net iets te |
|
quote: Dat is jou mening/visie en die heb ik te respecteren |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |