|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: + 1 oplettend vandaag |
|
nee moet er niets van hebben |
|
@ErikdePerik: Of dat Hij iemand een oor aannaaide. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 15-11-2013 15:13] When your people matter, menstrual health matters |
|
Haters r gonna hate. Edoch: [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 15-11-2013 15:14] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
'Het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan' |
|
Wesley ik zou je zo graag n dikke knuffel willen geven en samen naar christelijke metal luisteren. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat was ook een machtig mooie actie van de Heere idd! Heeft iemand hier recentelijk nog het Onze Vader in oud-Aramees gebeden? Da's een echte aanrader! Abwoon d'bashmaya (...) etc etc MC Hammer Smashed Face |
|
Dat 'oog van de naald', dat was toch gewoon een benaming voor een type stadspoort? MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Ik doe mee, in januari organiseren we weer een meeting Wesley je bent van harte uitgenodigd. Zie onderschrift [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 15-11-2013 15:20] |
|
Ik bespeur bij Wesley een lichte agressie gericht op de wereld. Dat trekt wel weg na de puberteit. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Misschien. Zie http://www.biblicalhebrew.com/nt/camelneedle.htm When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Wesley kom je ook? Toe? When your people matter, menstrual health matters |
|
nee dankje ga echt niet naar zo een trieste meeting ga wel naar de satans kerk |
|
quote: Klopt of dat het schrijf fout is geweest Kamelos is kameel Kamilos is scheepstouw ‘het is gemakkelijker, dat een scheepstouw door het oog van een naald gaat, dan dat een rijke het Koninkrijk Gods binnengaat’. |
|
quote: Dus je drinkt liever varkensbloed dan een glaasje wijn, kan ik me niet voorstellen |
|
quote:Maar Wesley als jij komt is t ppeens geen trieste meeting meer. Ik wil je n knuffel geven Wesley When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dank voor het erop wijzen dat "Black Books" bestaat; ik was 't al vergeten. MC Hammer Smashed Face |
|
satan will rape your souls |
|
"Oure boss Satan wil stikc his peemle in your buttes to!" - Death Kristjan (the mostest treu blakc mettalband in the earth, op Cradle Of Filth na). MC Hammer Smashed Face |
|
Ik ken alle afleveringen bijna uit m'n hoofd. Z'n one-man-shows zijn bril-jant. Ik blijf de kerk toch altijd wel dankbaar voor haar invloed op muziek en de impuls die ze door de eeuwen heen eraan heeft gegeven. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Alleen al daarom! Koren op de humormolen! Dus dien vrolijke Frans doet onemanshows, goed om te weten. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Heb je die nog nooit gezien ? Oooohhh, you're in for a treat! Staan volledig op YouTube. Zo mogelijk nog beter dan Black Books. Edit: Zie loltopic. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 15-11-2013 15:31] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Welke onheilsprofeet heeft jou deze profetie verkondigd? [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon777 op 15-11-2013 15:40] |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |