|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Allez, geeft nu toe, wat een prachtige platenhoes toch Fusion, je zoekt er veel te veel achter, ik vond dit gewoon een beetje grappig, zonder meer. Als een scène uit een 'Omen'-film of zo. Maar dan echt! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Hoe beodoel je verderfelijk? Omdat dat impliceert dat ze opgesloten zaten? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Daar ga je al. Ik heb een beetje hekel aan domweg achter eeuwen oude symbolen e.d. aan te lopen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik ben dan ook n beetje raar Het eerste wat ik dacht is "arme beestjes". When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ach, je geeft vast wel eens een hand, zegt 'goedemorgen' etc etc :p [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 27-01-2014 17:49] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: 'Het is traditie'. Ga je dat nu serieus aanvoeren als argument? |
|
Irl ben ik net zo sociaal als een zwerfkei. :-) Goedemorgen gaat nog net, maar handen geven, brrr. Ik snap echter wel waar je op doelt. Alleen ben ik het er niet altijd mee eens. ;-) [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-01-2014 15:54] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bij het ontrafelen van de betekenis van een symbool is dat natuurlijk wel een prima argument. Overigens, De Tegenpartij, de oorlogsduif bestaat (inderdaad) niet. Daarvoor moet je een raaf hebben. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Kijk, een raaf. Wat nou lullig duifje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het opsluiten is tot daaraan toe, maar veel van die dieren worden puur en alleen voor zo'n vrijlatingsritueel gefokt, terwijl ze na vrijlating totaal niet in staat zijn om te overleven en dus binnen enkele dagen, zo niet eerder, het loodje leggen door een verscheidenheid aan oorzaken. Beroerde symboliek dus. Overigens bestaan er naar ik meen ook varianten waarbij getrainde duiven worden gebruikt die na het vrijlaten terugkeren naar hun eigenaar, hetgeen wellicht wat beter is, hoewel je je hier ook af kunt vragen of dergelijke dieren nu echt een fijn leven hebben. |
|
quote: Het is zowel ironisch als een stukje voorbeeld hoe het er in de wereld aan toe gaat. Dat kun je zwaar opvatten als "vrede wordt onmogelijk gemaakt" De andere opvatting die je erbij kan hebben is dat strijd een "natuurlijke staat" is die niet zomaar weg te halen is uit het leven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat kun je van wilde dieren met constante voedselstress kou regen en wind en constante angst van predatoren net zo goed zeggen. "Geluk" is een emotie die geevolueerd is om een dier te sturen naar een bepaalde toestand die grotere gezondheid/fitness geeft. Maar geluk is geen toestand die perse bij natuurlijk hoort. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: wanneer wordt iets traditie eigenlijk? Ik ben die sluikstortboetes meer dan beu namelijk signature |
|
quote: Nee (edit: nou ja, je kan het wel zeggen, maar zie vervolg). Dat zijn nl. vrij levende dieren i.t.t. gefokt en gevangen gehouden louter om kunstjes op te voeren of als symbool te fungeren. Neem aan dat je zelf ook wel inziet dat die vergelijking niet op gaat. Edit: niet lullig bedoeld, maar aangezien je altijd op me overkomt als intelligent en ontwikkeld persoon is dat een oprechte aanname. quote: Dat heb ik dan ook nergens gezegd en zal ik ook nooit beweren, evenmin raakt dat aan het gemaakte punt. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-01-2014 17:40] |
|
quote:Als dat eerste waar is, zou dat echt verschrikkelijk zijn. Typisch de mens: dierenleed gebruiken om iets moois te symboliseren. Dat tweede: ik geloof best dat dat soort duiven een goed leven hebben When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik denk dat je dieper denkt dan de oppervlakkige WTFLOLZ reacties hier gingen. Maar misschien heb je gelijk When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Blijf ik alsnog een probleem houden met het houden van dieren voor zulke doeleinden. Maar goed, naast het feit dat het off-topic is heb ik verder ook geen behoefte om die hele discussie te gaan voeren, dus vanaf nu houd ik me afzijdig. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-01-2014 17:50] |
|
quote: Vermijd dit soort snel op elkaar volgende dubbel-/triple-posts ajb wat meer, het hindert de leesbaarheid :bier [zie http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/439510 en ook de help] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140207_00969192 ‘Bijbel is later geschreven en staat boordevol fouten’ logisch toch. dat hij op tijd geschreven zou zijn en foutloos ware, dat was nog eens nieuws geweest signature |
|
Ja man... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dan moet je die beesten godverdomme gewoon in de duiventil laten zitten. Against God and Government |
|
Komt Spuit 11 even met de mosterd aanzetten... When your people matter, menstrual health matters |
|
Mosterd na het doortrekken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik dacht maar aan de maaltijd When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |