|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat t zo ver uit de buurt is zeg! Klinkt heel interessant. http://www.studiekring-nw-veluwe.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=2 When your people matter, menstrual health matters |
|
ik heb zoiets van [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-07-2014 14:27] signature |
|
Jij hebt zoiets van dat plaatje kan niet laden? When your people matter, menstrual health matters |
|
beter signature |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
signature |
|
quote: Las ik me daar even 'fisting jesus' Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
signature |
|
Wat is het nut van religie in het universum als er geen homo sapiens zouden zijn? Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Arme kinderen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:goeie vraag . Een religie zou ook toepasbaar moeten gelden voor andere bewuste wezens toch? Dat is dan ook waarom de meeste religies het dogma hebben dat de mens niet dierlijk is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nee man, al die kutapen en heidense konijnen gaan naar de hel RECHTSTREEKS NAAR DE HELL alleen de bidsprinkhaan mag binnen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-08-2014 12:29] signature |
|
quote:Ik ben t dan ook niet per se met dat dogma eens. Verder onderscheidt de mens zich natuurlijk wel van de rest van de dieren door haar veel sterker ontwikkelde cognitieve eigenschappen, zoals bijv de reflectie inzake moraliteit etc. Dus om onderscheid te maken lijkt me wel zinvol. Verder is (de rest van) het dierenrijk wel enigszins n probleem voor de klassieke christelijke traditie. Volgens welke dieren voor de val in vrede met elkaar zouden hebben geleefd en in het Koninkrijk dat weer zouden doen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En het lieveheersbeestje? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-08-2014 12:31] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
I dunno is het een Lieve HEERS beestje of Lieve-Heer sbeestje? signature |
|
quote: Ja maar op een graduele schaal van bewustzijn ipv een harde lijn van mens vs dier. genoeg (jonge en gehandicapte) mensen die onder de intelligentie van chimps vallen. wat vind je trouwens van bonobo's, vredelievender dan mensen, maar zo polygaam als het maar kan quote: Ik zou dat stukje maar symbolisch opvatten, die dieren waren niet zo geworden als ze niet in een bepaalde niche zaten toch... Maar zonder concurrentie en opeten van andere organismen waren we niet eens meercellig geworden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
de mens is een devaluatie van Goddelijke energie, ook al zijn we op zich een door evolutie tot stand gekomen wezen. of zo signature |
|
quote:Ik denk dat 'goed' dat is wat het beste bij de soort past, en de ander zo min mogelijk kwaad doet. Ik vermoed dat polygamie itt bonobo's niet zo geschikt voor de mens is. Ik heb er echter geen verstand vam (wel ervaring ) quote:Eens. Maar ik denk dat hoe meer ontwikkeld een dier is a) hoe meer hij ervaren kan (dus ook angedaan leed, maar ook empathie) b) hoe meer verantwoording hij heeft (gehoor te geven aan zijn empathie) Dus ja, we vernietigen sowieso bacteriën, virii etc. Maar hoe meer pijnsensatie we een dier toerekenen hoe minder leed we n dier zouden moeten berokkenen. Dus zal er letterlijk ooit n Koninkrijk zijm waar niemand de ander schade toebrengt? Klinkt erg onwaarschijnlijk, maar ik denk dat t symbolisch naar een veel, veel betere wereld. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:gek genoeg ben ik t enigszins met je eens Ofzo When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Plotinus. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Is die energie God, of heeft God die energie verzonden? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:fok, die bestaat echt [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-08-2014 15:55] signature |
|
quote:Als onvervalste panentheist zeg ik: beide. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: God is een vorm van energie en bestaat uit energie. God reageert met zijn omgeving en kan ook zaken "scheppen", zoals wij kunnen schijten. signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |