|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mensen die snel over 'iedereen' en 'onze' praten realiseren zich vaak de zwakte van hun standpunt, op n onbewust niveau weliswaar maar toch. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Haha, wat schattig. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat heeft iedereen hier al talloze keren geprobeerd, zonder succes. Blader gerust de vorige topics eens door. Ik heb het ook al geprobeerd hoor. Hierboven bijvoorbeeld. Maar hij blijft gewoon negeren en rond de pot draaien… Tja. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Ik ben erg onder de indruk, wanneer dat komt van iemand die niet eens op een normale manier op een eenvoudige vraag kan antwoorden. Willekeur en dictatuur! |
|
Jezus te paard, antwoord gewoon Heresie's vraag. Een doodnormale vraag die jij negeert met allemaal drogredeneringen. Zo laat je je wel ontzettend kennen hoor. Veel plezier in het normale leven als je daar ook zo handelt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Prima als jij zo wilt liegen danwel jezelf voor de gek houden. Ik ga geen letters meer aan je verkwanslen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik heb wel geleerd vandaag dat Fusion er vanuit gaat dat we allemaal empathisch zijn en kunnen zijn en dat we het ons als mensen eigenlijk zelf aandoen dat er miserie in de wereld is. Een kwestie van kunnen maar niet goed genoeg ons best doen als mensheid. God doet zijn beste - as usual - geeft zijn liefde aan ons, en verlangt dat wij die liefde gebruiken om er hier een paradijs van te maken. Dat lukt als we allemaal ons uiterste best doen. Hoe dat concreet moet voelen we wel aan met onze empathie en ons geweten. en als er onrecht en lijden is in de wereld dan is dat onze eigen schuld en moeten we beter ons best doen. Het zou te makkelijk zijn om ons zo het Paradijs zo te geven, want dan hebben we niets geleerd. We moeten er voor afzien. Dan zullen we er ook voor blijven vechten eens we het gevonden hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-01-2014 21:10] signature |
|
quote: Ik spreek niet voor mensen die 'vraagd' schrijven nee, en dat vind ik ook niet erg ;') Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Wat een triest schoolplein niveau, je blijft maar proberen he When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nooit last van gehad, altijd normaal antwoord van hem gehad op mijn vragen. Dat geeft te denken....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Q.e.d. Als je echt ff niets meer te melden hebt Ik ga nu ff mijn pilletje nemen, als je t dit keer wel oké zou kunnen vinden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Heb jij nou echt een betonnen plaat voor je kop, of doe je maar zo? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Tot zover een redelijk correcte weergave van wat je aan de hand van mijn posts hebt concluderen. quote:Dit schrijf ik nergens. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat is gewoon zijn manier om te reageren op eenvoudige, kritische vragen. Rond de pot draaien en een beetje over de ander zijn manier van discussiëren beginnen lullen. Willekeur en dictatuur! |
|
quote:nee dat laatste dat denk ik er automatisch bij eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-01-2014 21:12] signature |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Play dumb... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Blijf maar lekker jezelf voorliegen en impliciet ontkennen dat je gewoon een op een schofterige en infantiele manier een vraag stelde. Veel meer dan tikfouten en de hele tijd steun bij anderen zoeken in dit topic zit er toch niet in bij je. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Oh, je bedoelt die onbeschoft gestelde vraag van Heresie? Nee, op een dergelijke manier gestelde vraag ga ik niet in. Dat is je toch wel duidelijk? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ragequit in 10... 9.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Dat dacht ik al. Maar goed, dat is natuurlijk ook wel het t punt waar menig gelovige mee worstelt. Ik denk zelf ook heel vaak "waren we allemaal maar als liefhebbende robots geschapen, F*CK vrije wil" als ik al die ellende om me heeb zie When your people matter, menstrual health matters |
|
Toch knap hoe een normale vraag als onbeschoft geïnterpreteerd wordt. Maar ja, daar heb je (Fusion) al vaker last van gehad als je het hele topic terugleest. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Zo, voor het gemak even mijn eigen vragen gequotetet. Ze lijken me niet dusdanig onbeschoft dat je er niet even kort op kan antwoorden. Dat van die pillen was namelijk niet als flauwe grap bedoeld hoor, dat was een ernstige opmerking. Als jij denkt dat God tegen je spreekt, dan is dat zeer, zeer zorgwekkend en heb je mogelijk psychiatrische hulp nodig. Om je het voordeel van de twijfel te gunnen was ik zo beleefd eerst eens te vragen hoe jij dan wel weet dat God van ons houdt. Omdat je misschien wel een andere manier had om dat te weten te komen, snap je? Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Dan verschillen wij van mening over wanneer je iemand iets vraagt, gelijk al een antwoord invult, en daarna zinnespeelt over de mentale vermogens van de ander, dat onbeschoft is of niet dus. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |