|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
A. Alford - Goden Uit de Kosmos alles van von Däniken Zecharia Setchin - Aan Genisis Voorbij Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Op dit moment: stephen King- de gloed Is hier niet al een topic over? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben juist begonnen aan 'Justine - De tegenspoed van de deugd' van Marquis De Sade begonnen. |
|
geen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ben nu bezig met The Witching Houre van Anne Rice Heb laatst van me ouders 'De Bewoonde Wereld' van Nikki French gekregen. |
|
Ben altijd te druk met andere dingen en neem dus geen tijd om een boek te lezen. Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor het laatst een boek gelezen heb. Bazzio Attacks!!! |
|
Momenteel deel 1 van de Dragonlance Chronicals... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ben de schijfwereld(discworld) omnibussen weer aan et herlezen... die verhalen blijven grappig My madness, my sadness |
|
quote: Wat is dat voor iets? |
|
Op dit moment: Het Kaartenhuis (House of Leaves) , van Mark Danielewski, zeer bizar doch gaaf cult boek.. |
|
quote: Die vond ik dus zo saai geschreven. En ik ben Bram Stokers Dracula aan het lezen |
|
quote: Volgden de sexscènes elkaar niet snel genoeg op misschien? Nu ja ik zit nog niet zo heel ver (p. 80 van de 600 of zo?) |
|
quote:de schrijfstijl, over de seksscènes viel niet te klagen |
|
Begin morgen met De Silmarillen. Mensen die niet weten van wie; gelieve Google op te starten en zich te schamen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Voor de dark fantasy liefhebbers; probeer de DarkMatter reeks eens. Goede verhalen, elke keer door een andere auteur geschreven en elke keer pakkend. |
|
Deel 2 van Dansen met de demon 'Ridder van het woord" van Terry Brooks Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: zei de man die zelf de titel fout spelt! moet zijn: Silmarillion .. (of is silmarillen het woord voor de nederlandse vertaling? ) (wie nu nog geen lampje heeft branden moet zich inderdaad schamen ) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-07-2002 0:35] |
|
ik lees veel mythen etc.. Karel ende elegast is ook leuk... Maar ik ga binnenkort ook is wat van Anne rice lezen.. Die maakt toch vampier verhalen?? |
|
Ik ben de laatste tijd zwaar verslaafd aan oud Hollandsche mythen en sagen..ik koop me arm bij de slechte Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: meen je dat ?? grmbl.. |
|
Wat grmbl? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Da's cool ja, pas een boek daarvan voor m'n verjaardag gekregen... en ik had al een andere, vol prachtige illustraties. Vrij morbide vaak, die hollandse verhalen... cool! |
|
Er zijn een heleboel klassieke teksten te vinden op http://cf.hum.uva.nl/dsp/ljc/index.html Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:alle lampen hier in huis zijn toevallig allemaal geknapt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ooh, zalig siteje. Bookmarken die boel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |