IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Islam verbieden? Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2002 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatste tijd komt steeds meer en meer naar boven dat de Islam een religie is die streeft naar vernietiging van alle niet-gelovers en alle andere religies.
In mijn ogen zijn ze dus erg discriminerend.
Maar zijn discriminerende organisaties in Nederland niet verboden? (ik ben er namelijk niet zeker van)

Ik ben dus erg van mening dat de de islam verboden moet worden, alleen maar om het feit dat het een religie is die haat en geweld vergoeilijkt.

Andere meningen?
Of manieren om het op te lossen?


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 02-12-2002 19:01 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

christelijk geloof roept net zo goed op tot haat. Er zijn altijd van die maffe fundamentalisten. ik ken ook een paar moslims bijv. op m'n werk die echt heel erg tof zijn en ook niet zo islamitisch

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 02-12-2002 19:02]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2002 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar de islamitische leider roepen openlijk op om niet-islamieten te vermoorden, dat is heel andere koek als het christendom (wat ook zuigt overigens)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 19:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:03 schreef Jenje het volgende:
Maar de islamitische leider roepen openlijk op om niet-islamieten te vermoorden, dat is heel andere koek als het christendom (wat ook zuigt overigens)
DAN het christendom.
De christenen hebben vroeger precies hetzelfde gedaan. Als je de islam verbiedt, moet je alle geloven verbieden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-12-2002 19:07 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

verbieden die hap!!
de fik erin.
aanpassen of opzouten


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 02-12-2002 19:08 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

de islam zelf roept niet op tot het vernietegen van niet-islamitiche het zijn die leiders dus die leiders moeten verboden worden, ben er zeker van dat er ook islamieten zijn die er nie zo over denken (ookal heb ik die nog nooit gezien )


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 19:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:08 schreef Agamidion het volgende:
de islam zelf roept niet op tot het vernietegen van niet-islamitiche het zijn die leiders dus die leiders moeten verboden worden, ben er zeker van dat er ook islamieten zijn die er nie zo over denken (ookal heb ik die nog nooit gezien )
In de koran staat net zoals in de bijbel dat iedereen die niet geloofd gedood moet worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2002 19:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:59 schreef Jenje het volgende:
Laatste tijd komt steeds meer en meer naar boven dat de Islam een religie is die streeft naar vernietiging van alle niet-gelovers en alle andere religies.
In mijn ogen zijn ze dus erg discriminerend.
Maar zijn discriminerende organisaties in Nederland niet verboden? (ik ben er namelijk niet zeker van)

Ik ben dus erg van mening dat de de islam verboden moet worden, alleen maar om het feit dat het een religie is die haat en geweld vergoeilijkt.

Andere meningen?
Of manieren om het op te lossen?


In principe mag iedereen geloven wat hij/zij wilt, ook de islam, maar moet duidelijk worden gemaakt dat een geloof persoonlijk is. geloof en maatschappij moeten zeer streng gescheiden worden. Dus geen hoofddoekjes in openbare gebouwen bijv. Ook geen geld van de staat in geloof. Wil je je hier niet aanhouden, emigreren en wle onmiddellijk.
Verbieden kan niet, je kunt ook niet verbieden iemand van de natuur te houden. Dus met de beperkingen die ik noem hoeft het van mijniet verboden te worden.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 02-12-2002 19:14 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 2 december 2002 19:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Dus geen hoofddoekjes in openbare gebouwen bijv.


dan mogen christenen ook geen kruisjes meer dragen



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2002 19:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:14 schreef Markam het volgende:
dan mogen christenen ook geen kruisjes meer dragen


prima! Ik heb het over alle geloven.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 19:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

En satanisten geen omgekeerde kruisjes.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 02-12-2002 19:16 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Elk geloof heeft zijn extremisten, er zijn bv. ook christenen die streven naar 'world domination' en vinden dat iedereen die anders is maar moet wijken.

Er moet naar mijn mening veel meer gelet worden alle religies.

Een voorbeeld: er is een voorstel vanuit Den Haag om islamitische scholen te gaan controleren, de organisatie die daar verantwoordelijk voor is weigert dit, omdat ze al het religieus onderwijs in de gaten willen houden.
Chriselijke scholen willen dit absoluut niet!
Kinderen zijn makkelijk te beïnvloeden en dat weten die christenen heel goed.

Een geloof verbieden haalt niets uit, denk ik, maar goed in de gaten houden hoe de religie uitgeoefend/ belijdt wordt lijkt me nuttiger.


Don't blush when I rip you open


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-12-2002 19:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Eigenlijk moet je gewoon al het geloof verbieden, zijn we gelijk van een heleboel gezeik af.

Echter, als je iets verbiedt dan weet je dat het averechts werkt en dus zal leiden tot enkel meer fundamentalistisch geweld omdat die mensen erg kwaad worden. Als oplossing zie ik om het geloof iig nergens aan te moedigen en hopen dat het langzaam doodbloed, net als bij het christendom.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 19:32 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Verbieden is geen optie! Je krijgt dan underground movements... Ik denk dat in de gaten houden en controleren een betere optie is! Dingen die nu gebeuren kunnen gewoon niet, indoctrinatie op islamitische scholen, echt te gek dat dat hier kan gebeuren!!!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-12-2002 19:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Mzet verbieden geef je hen alleen maar meer stof om ons aan t e pakken, als de romeinen de Christeten niet zo onderdrukt hadden, was het Christendom misschien ook al lang geleden een trage dood gestorven.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 19:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zolang we de Islam gewoon zijn gang laten gaan, zal het zich alleen maar uitbreiden. In het romeinse rijk was het christenendom bijna uitgestorven omdat je naast je eigen goden ook de romeinse keizer moest aanbidden, deed je dit niet dan werd je geslacht. Christenen aanbeden alleen God en werden dus afgeslacht zodra de romeinen erachter kwamen dat je een christen was.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-12-2002 20:22 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:59 schreef Jenje het volgende:
Laatste tijd komt steeds meer en meer naar boven dat de Islam een religie is die streeft naar vernietiging van alle niet-gelovers en alle andere religies.
In mijn ogen zijn ze dus erg discriminerend.
Maar zijn discriminerende organisaties in Nederland niet verboden? (ik ben er namelijk niet zeker van)

Ik ben dus erg van mening dat de de islam verboden moet worden, alleen maar om het feit dat het een religie is die haat en geweld vergoeilijkt.

Andere meningen?
Of manieren om het op te lossen?


Ben het met je eens, de pest is alleen dat discriminatie blijkbaar dus niet voor het geloof geldt. Neem maar de situatie van die Iman (uit R'dam?) die voor de rechter werd gesleept voor zijn uitspraken over homo's. Is dus door de rechter vrijgesproken omdat dit als godsdienstvrijheid gezien wordt.
Maar zeg zelf maar niets over een Moslim, want dan ben je de lul.
Hypocriete gore bange schijters in dit kutland.


Bazzio Attacks!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-12-2002 20:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:06 schreef Misanthrope het volgende:
DAN het christendom.
De christenen hebben vroeger precies hetzelfde gedaan. Als je de islam verbiedt, moet je alle geloven verbieden.
Vroeger, mooi gezegd! Voltooid Verleden Tijd. Is NU anders, en gaat het ook niet om, lees Jenje zijn eerste post maar eens.

Op Jenje: Ja, alles wat oproept tot haat en zichzelf superieur vindt aan anderen, omdat die "andere groep" niet vindt wat zij vinden, mag van mij verboden worden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 02-12-2002 20:30 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Niet verbieden! zoals eerder gezegd kan je het nu nog controleren maar iets wat underground komt zal sterker zijn dan bovengronds!Dit zet op tot haat tegenover Nederland en dat kunnen we nou net niet gebruiken.Of moet heel Nederland veranderen in een 2e Antwerpen(rassen oorlog daaro)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-12-2002 20:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

...

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 02-12-2002 20:30]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-12-2002 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 19:09 schreef Misanthrope het volgende:
In de koran staat net zoals in de bijbel dat iedereen die niet geloofd gedood moet worden.
Nou, pak bijbel, zoek passage op en overtuig me. Dit staat dus NIET in de bijbel. Ik vind het zo sneu he, van die mensen die alles maar geloven wat ze verteld wordt...
Of het in de Koran staat weet ik niet, maar ik betwijfel het.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 02-12-2002 20:31 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 20:30 schreef Azagthoth het volgende:
...

umz net te laat

[Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 02-12-2002 20:32]


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-12-2002 20:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 20:22 schreef bazzio het volgende:
Ben het met je eens, de pest is alleen dat discriminatie blijkbaar dus niet voor het geloof geldt. Neem maar de situatie van die Iman (uit R'dam?) die voor de rechter werd gesleept voor zijn uitspraken over homo's. Is dus door de rechter vrijgesproken omdat dit als godsdienstvrijheid gezien wordt.
Maar zeg zelf maar niets over een Moslim, want dan ben je de lul.
Hypocriete gore bange schijters in dit kutland.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 02-12-2002 20:37 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Werken, bek houden, handen thuis, Nederlands leren.....aanpassen dus... Weigeren? opknopen. of .. proost




Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 02-12-2002 23:34 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

That's Bonnie !!!!!

OPstoken allemaal !!!!!!!!!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 02-12-2002 23:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Jah joh laten we de vrijheid afschaffen! Weg met al die religies, weg met de democratie! Wat nou vrijheid? Wat nou je mening mogen ventileren? Politie Staat, Totale dictatuur met een absolute machthebber! Dat moeten we hebben! Ik wil wel de dictator zijn! Noch mensen die 'n functie willen bij de geheime politie of het leger????















*druppel cynisme raakt de grond -ploink- *


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen