|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Slechtie niet meer geloof ik, probeer Demogorgon eens, die is ziek geloof ik, en kon daarom ook niet komen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:oke, doe ik meteen dank voor de tip De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote:Hoppa! Zuypen! Ik heb met John en Koen afgesproken dat we om 1400 op 't station staan. Als dit echt niet kan moet je het ff laten weten, ok? |
|
Ben bang dat Schreddie,ik, Bonnie, Hub en Heuy al rond 12 uur in de Irish Pub zitten |
|
Trouwens, omroepbericht: tot 9.45 uur heb je op zondag geklooi rond station Eindhoven. Daarna niet meer als het goed is. Gvd, ik heb er zin in! |
|
quote: waar zit die? kom ik misschien ook nog ff langs |
|
GodverDOMME wat heb ik een zin gekregen in X-massfest!! |
|
quote: Bij 013 om de hoek in de straat waar al die cafeetjes liggen.Die Irish pub is als ik me niet vergis blauw geverft Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb er zin in !!!!! |
|
Wie niet he? |
|
nou ik zie dr best wel tegenop Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tegen de kutbands ja. Maar er spelen een aantal bands in de kleine zaal die enorm heerschen. In principe kunnen we volgens mij net zo goed in de kleine zaal blijven hangen als ik de planning op www.013web.nl zie. |
|
quote: Ja, Macabre en Antaeus in de kleine zaal..? WTF..?!?! 11.45: restate my assumptions |
|
Immolation in de grote zaal! Fuck Macabre! AntaeuS heerscht! Yesss-ah!! |
|
quote: Nee... 1) Immolation 2) Macabre 3) Antaeus 11.45: restate my assumptions |
|
SON OF THE HIGHEST... YOU'RE FALLING 11.45: restate my assumptions |
|
YOU SAY YOU'RE MEN WE KNOW YOU'RE COWARDS FUCK!!!!! AAAARGH |
|
dude. ga slapen ofzo dan is het snel morgen |
|
zo ik heb de exodus teksten ff in mn kop gestampt de nummer die i kdenk dat ze spelen dan : in iedergeval Bonded by blood,a lesson in ....,no love,impaler en voor de rest heb ik maar wat nummer van another lesson gegokt. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
O ja idd Exodus kwam ook he !!!!! vet !!!! Heb er zin in |
|
pffffff Ik ben nog enigzins gammel van gisteren Was erg TJOKKEFOLL! Morgen x-mass!! exodus |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa morgen x-mas!! *gaat nog maar even contact zoeken met degene die ons gratis naar binnen gaat smokkelen* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
yeah het is al morgen, en orion komt hier ook heen (dat word hier de boel nog opruimen) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Damn vette shit van Macabre!! "Jeffrey was a boy! He didnt like his toys!!!!!" "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |