|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: daar heb ik inderdaad ook hartelijk om gelachen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Dat krijg je als je vrouwen wilt zoenen... verrader... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 23-12-2002 12:19] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: waar hing jij eigenlijk uit? |
|
ja ghoulliette.. ik heb met je vrienje zijn kiloblok hasj opgerookt.. zm'ers die ik de hand heb gesproken die ik nog niet kende: MbMarduk aerdis Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: in Almere [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 23-12-2002 12:20] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik ben idd ook nog op zoek geweest naar jou waarom was u niet daar? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: omdat sommige "vrienden" the fucking fury unleashed hebben en hij nu 30 pleuro van hem krijgt |
|
Ik had al wat in het vorige lul-topic geschreven. Dit was ongeveer de reden: Posted 22-12-2002 21:40 by Azagthoth ... ik zou met die gast vandaag naar Tilburg gaan. Alleen geen tijd afgesproken, dus ik belde hem vanaf half 1 maar zijn telefoon deed het niet. Dus ik heb hem nog een een tijd proberen te bellen. Ben ik uiteindelijk naar hem toe gelopen, en toen was ie al weg. Ik heb godver door die kankerlijer HAte Eternal en Immolation misgelopen. Als ik dit eerder wist had ik wel wat afgesproken met een paar ZM'rs. Posted 22-12-2002 21:44 by Azagthoth Ik had dus geen vervoer. Geen tijd gehad om geld te regelen, loon staat er ook nog niet op. Ik had misschien net genoeg om een enkeltje te kopen. Ik ben dus niet geweest. Maar dat vind ik eigenlijk niet het ergste, ik had dit gewoon absoluut niet verwacht van hem. Eigenlijk ben ik er net achter dat ik een vriend minder heb. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: het resultaat (dat thuiskwam) was erg grappig. |
|
quote: hehe, eigenlijk ben ik niet echt pissed. Het is meer een soort gevoel van verraad... Moeilijk te omschrijven... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hey, waar was iedereen nou naderhand? Vampie en ik zijn nog naar Extase gekomen om ZMers te spotten, maar alleen Dargull & co was er.. Overigens.. weet iemand of ZwaarMetaal nog thuis gekomen is? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: die is met Orion bij Arrebar blijven slapen geloof ik enne, jammer dat mijn trein om 22.07 uur al ging, ik had jullie ook wel een keer willen ontmoeten! [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 23-12-2002 12:31] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Het was weer leuk. Vooral Immolation. Wie heb ik gezien, hmz, het is er al half af gewassen : -Morke -Morgil -Wickedkimmie -Styhn -Beastial Blashpemer -Zwaarmetaal -Arrebar -Infaustus -Dwaallicht -Hillegom Vullis -MBMarduk En de rest is onleesbaar geworden. |
|
quote: Ohja morgil heb ik ook nog gezien! hehe.. en hillegom vullis staat me ook vaag iets van bij.. trouwens, toen ik ergens bij de ingang liep om bier te halen stonden dr 2 lui de hele tijd "tjokefoooooooll" te roepen (1 had een LOMP-tshirt aan).. hehe was dat hub de gallier ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 23-12-2002 12:44] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: dat zal vast wel, want die was behoorlijk kachel I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: hehe ja ik ook.. heb ook geen idee meer hoe-ie eruit zag 11.45: restate my assumptions |
|
volgens mij zat zwaarmetaal met arrabar en orion gewoon in de trein naar huis dus dnek het wel Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Het was erg gaaf! Vooral exodus was geweldig en een vriend van mij had de handdoek van steve souza gekregen omdat hij de teksten beter kende dan hij zelf. En weet iemand hoe dat nieuwe nummer van hun heette? |
|
Toen ik slechtheid en nog wat lui ontmoette vooraan vóór Immolation stond er ook een meisje bij met een kerstmuts en een paarse jas (ze bleek ook paars haar te hebben achteraf).. weet iemand wie dat was? (of bij wie ze hoorde?) [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 23-12-2002 12:51] 11.45: restate my assumptions |
|
Hehehe, succes! |
|
quote: 11.45: restate my assumptions |
|
Ey, stond die meid rechts van mij? Tijdens/voor Immolation? Hehehe, die heb ik mijn joint gepaasd, en 10 minuten later werd ze afgevoerd. Die? |
|
quote: een beetje kleine meisjes vergiftigen he! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hmmm nee ik denk het niet, ik zag haar later nog gewoon lopen en ze zag er niet lijkbleek uit oid. 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |