|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo,ik ga me nu aankleden en neem de trein al richting Tilburg. Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssttt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Op dit moment heb ik ook nog niet erg veel zin in . Maar dat komt omdat het bier van gisteren me nog dwars zit. Maar dat gaat wel over. |
|
over iets meer dan 2 uur zijn wij ook al onderweg, we gaan voorin de sneltrein zitten, enne we hebbe de trein die van 12 uur 51 vanaf den haag gaat(13,15 op rotterdam) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
.. nog een uurtje of 5 en wij zijn ook in Tilburg.. |
|
|
|
Damn ik hebbur zin in!!!!!!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik zie het donker in. Ben nog veels te brak van gisteren. |
|
Exodus!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Hehe gewoon doorfeesten, vanavond mag je lekkor slapen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Om maandag weer om 0530 te beginnen. |
|
quote: ow nee dat meen je niet? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: shar en ik vertrekken om 1 uur van delft, dus ook om 13.15 in rdam Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote:Jawel. |
|
Nou, ik ga die kant zo ook op. En dan nog niet eens voor mezelf...goddamn. Geen kaartje meer kunnen versieren. De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote:echt kut... ik heb nog zo me best voor je gedaan.. hhaha maar je rijd er toch helemaal heen? |
|
quote:ja nog wel heel bedankt met een vriendin he? die had het kaartje wel. Maar wie weet wat ik terplekke misschien nog vind... niets waarschijnlijk De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote: Ja echt kut dat je geen kaartje hebt kunnen scoren 11.45: restate my assumptions |
|
gastenlijsten doen wonderen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
De minuten ebben weg... |
|
quote: Hehe goed he Wij gaan zo al weg, jij hoeft maar een half uurtje met de trein "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ga, tot straks! |
|
quote: Nou he . Even mijn stinkende lijf onder de douche gooien zodat ik jullie glimmend kan begroeten . |
|
tot strax! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik moet me maars gaan aankleden en poop moeten zo ookal weg |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |