|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is er nou met die treinen als er uberhaupt al iets met die treinen is?? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: niks ze zouden misschien plublieks vriendelijke acties houden z'dag maar dat is niet meer zo, dus helemaal niks. |
|
quote: dat zou toch zaterdag zijn? of bedoelde je dat? *heeft weer een gerust hart* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Misschien geklooi in Eindhoven. Totaal irrelevant voor jou dus . Be happy. |
|
quote: Als ik 2 frieten op heb heeft hij al het halve bakje leeg. En zo langzaam eet ik niet vind ik zelf. |
|
quote: Kom je toch vantevoren op aan het zuipen. Aangezien je er niet mee binnen komt. |
|
quote: owka, gelukkig maar succes eindhovenaren! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Dat sowieso. Maar die fles naar binnen krijgen is zijn probleem. |
|
Alles wat ik vinden kan hierover: Gewijzigd treinverkeer: Eindhoven-Tilburg/ 's-Hertogenbosch/Venlo/Weert, Zondag 22 december tot 9.45 uur Lijkt me verder allemaal okee. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zeggen ze tegen mij ook altijd, ik ben meestal klaar als de rest nog halverwege zit. Ik geef de schuld aan mijn pa, die vroeger toen ik nog thuis woonde zo snel voedsel op zijn bord stouwde dat je wel als een idioot moest eten om nog iets binnen te krijgen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
slechtheid, hoe laat pakken we de trein als ie rijdt??? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: verkoopt die schwarmanees alleen schwarma of ook kebab? |
|
quote:Ik pak S. al. Uh, geen idee. Tussen 1400 en 1430? Als we ook wat eerder in Tilburg zijn. Ik neem wat drank mee die eerst op moet voor we naar binnen kunnen. |
|
Hoe laat begint het uberhaupt? (kaarten liggen bij een vriend van me, dus ik heb nog helemaal geen ene niks ingekeken...) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
15.00 zaal open eerste band 16.00 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
kijk uit voor een 18 jarig jongetje met (tegen die tijd zwart) haar nog net niet over zn oren in een scheidinkjuh ( heel burgerlijk ik weet et) met een dimmu borgir trui aan of een shirt met de txt: "your kids are on ecstasy" dat ben ik namelijk!! [Dit bericht is gewijzigd door hillegom_Vullis op 19-12-2002 16:40] Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
Weten we meteen op wie we de lege bekers kwijt moeten. |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: kijk das al weer een probleem opgelost "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
grappig antwoord , nie leuk idee ik hou het wel op de strijd kreet van de zuidelijke zm`ers : TJOKKEFOLL Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: of gewoon: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1588 |
|
quote: ik ben VOOR! met flikkerend kerstman-lampje in top! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: ook kebab. |
|
En ook Falafel Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |