|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
no-return enzo was in W2 maar No-return heerscht zwaar!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik zie de kans niet groot, omdat de 013 ook al alles op had, net nog gebeld... kutzooi |
|
WTF!! Waarom zou ik meteen thuis moeten blijven? Ik baal dat er van die homo band's spelen met kut thrash en hardcore invloeden. wat is er mis met thrash?? thrash heerscht beter dan die mainstream death metal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: uhmmz... In dat geval zijn wij allen psychisch gestoord en van den duivel bezeten. Wat de meeste mensen vinden is NIET per definitie doorslaggevend gelukkig. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Goh. dat wist ik niet. bedankt voor deze openbaring (en de hoofdletters bij NIET). |
|
Bij sommige mensen moet je dingen wat extra duidelijk maken, macht der gewoonte. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Orion, heb je eigenlijk problemen met quoten? Ik zie al bij meerdere posts in dit topic dat het niet goed gaat? |
|
quote: on-topic.... Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ach man..over jou maak ik toch ook geen opmerkingen en je kan nou niet van mij zeggen dat ik veel offtopic reacties lever. Ik ben het trouwens wel eens met Shun Sacer, ik ga ook voor de death/black. Orion, ik herinner me dat jij ook black luisterde dus je moet niet constant commentaar op dat genre leveren, evenals death. Ik vind het volkomen terecht als er mensen commentaar leveren op het feit dat er nu ineens een Thrash band voor in de plaats komt. |
|
quote: Je zult toch echt heel rap moeten leren dat je de meeste opmerkingen het beste gewoon kan negeren. Hoewel het vermakelijk leesvoer geeft zal toch echt een iemand de slimste moeten zijn en dit soort opmerkingen negeren. En ja dit was ook off-topic en nee ik kan er niet mee zitten. Life doesn't get much better than this! |
|
Wat een gezaag, Xmassfest is toch zeker een metalfest? De meeste death- en black metal bands die ze geboekt hebben zijn trouwens toch maar ruk (Visstick Circle enzo, Six Feet Under, Cannibal Corpse, Marduk... pffff... daar loop ik echt niet warm voor hoor). Dark Angel, da's pas een goede zet!!! Hopen dat dat doorgaat. Tja, en Immolation en Antaeus natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 20-12-2002 0:18] |
|
Ik wil meer power metal! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: eej let op je woorden he kutbands zijn nie meteen homobands |
|
quote: Dat hadden jullie vantevoren al kunnen weten. Xmas festival verkoopt de laatste jaren altijd uit. Daarbij heb ik je zondag nog gezegt dat je snel moest zijn. Dit is natuurlijk jammer. Hoe meer Limburgers hoe meer en plezier! |
|
quote: [Limburgsaccent]Wee gaan Kroe-et op de boeterhaam doe-en [/limburgs accent] |
|
quote: lieverd, ik heb je nog helemaal niet gezien met je zwarte koppie, hoe kan ik dan laaiend enthousiast worden?? enniewee, tot zondag! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: de make up van menig blackmetalband vind ik anders eerder homofiel dan thrashmetal. trouwens er bestaat ook langzame black en langzame death, en was je bij callenish wel gaan kijken, nee want dat is ook "kut" thrash dus ja dan moet je ook niet klagen over als dat bandje geschrapt word. en waarom zou er geen thrash mogen komen op xmass, aleen omdat meneer het niet goed vind, beetje egoistische nietwaar? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: en nu moet er dus ineens geen thrash komen op xmass, jaja je maakt het verwarrend. een thrash band voor in de plaats komt???? ben je vergeten wat callenish circle is, nou dat bevalt je dus kennelijk ook niet dus iets missen doe je niet "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: haha okeej, 13:00 bij mij zijn? heb nog plum wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Euh...Cannibal Corpse kwam toch niet? Persoonlijk ga ik vooral voor Immolation, Marduk, Impaled en 6 Feet Under. Wegvallen van Dying Foetus (nooit gezien, was wel benieuwd) en Callenish Circle vind ik zwaar zuigen. Nou ja, het is het geld nog net waard. Maar er moet niet veel meer op het laatste moment nog gaan wegvallen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Gelukkig denkt er nog iemand hetzelfde over Nu-metal als ik.Nu-metal is GEEN metal.Noem het rauwe popmuziek of hoe dan ook... Daarom schreef ik ook dat thrash wel op X-mass fest mag(wie ben ik trouwens om dat te bepalen? en nu-metal niet omdat dat geen metal is. Ik ga ook voornamelijk voor de snellere blackmetal bands maar dat wil nog niet zeggen dat ik anderen hun thrash,death of powermetal niet gun.Beetje variatie is altijd welkom en bij de bands die mij niet interesseren ga ik eten of naar de bar ipv klagen dat er ook andere metal is dan snelle black/death.Ieder zijn plezier en aarom zou ik zeggenJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
is er hier iemand die nog een kaartje over heeft? ik zit er werkelijk om te springen Winter is coming |
|
quote: Wat heb jij nou weer in godsherehemelsnaam op je hoofd zitten |
|
Goed lezen jong, er was een zieke... Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |