|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Die foto´s van de pre party in de Irish pub moeten ook maar eens online komen! |
|
quote: wie heeft die eigenlijk gemaakt? |
|
quote: Volgens mij was het HEUY!!! zijn fototoestel. |
|
ai, dan zal die wel kwijt zijn, hehe |
|
quote: Ik hoop het niet. Zijn vette foto´s geworden! |
|
quote: [offtopic] nog bedankt voor de CD! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ach kun jij toch ook niks aan doen, volgende keer beter! 11.45: restate my assumptions |
|
godver, door dat hele kerstmis moet ik wachten tot vrijdag tot ik mijn fotos heb "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ben inderdaad bij Clancy's geweest.was daar erg gezellig.de meid achter de bar heeft nog fotoos van ons gemaakt terwijl wij helemaal lam waren. (Hopelijk heeft Heuy zijn fototoestel nog). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:heeej heu, jou had ik dus gesien bij orion en zm De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote: Ja dat wil ik nou ook wel eens weten! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Dat was... HAHAHHAHA HAHHAHAAHAAAA Jaja, ik weet het. |
|
quote:tsssss....dat vind jij ! Als het alleen daarom gaat hmpf... De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote: Evelienne toevallig En als dwaal verliefd is, hoop ik niet dat hij zo overdreven vrolijk gaat doen. Want dan [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 23-12-2002 19:48] |
|
quote: Waarom? Je hebt Exodus toch kunnen zien? Doen de muntautomaten het inmiddels? Toen ik er laatst was kreeg ik slechts genoeg muntjes voor een consumptie! muntautomaten = |
|
quote: Volgens mij stond ik naast jou tijdens Six Feet Under (was die jongen met bril ) Iemand trouwens die Stadiecam man gezien bij Immolation? Dat is een vriend van me broer geloof ik, vertelde me broer nu pas, anders had die vriend even paar handtekeningen kunnen scoren voor mij |
|
quote: Ik weet dat Rob Immolation zou filmen ja.Wil de opnamen graag eens zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik bedoel die man met zo'n grote camera op Podium... |
|
lol volgens mij heeft niemand mij gezien bijna behalve kimmie en metaal en ar(waar ik mee was) nou ja fucked ook niet. ik was die jongen met dat metallica shirt aan en een kerstmuts ff op . en later een exodus shirt (heersch!!! ) Nou ja ik vond het een ENORME kut dag!! bijna nog nooit zo elendig gevoelt. oja i kwas oo kde jongen die de hele tijd met zn rug naar six feet under zat te kijken. en die half inelkaar gehuft werd op me strot en op me borst !! godverdomme kut zooi , nou ja ik vond er niet veel aan maar ja kwam er ook voor anderen heen en niet voor mezelf. nou ja na afloop was het helemaal mis me ex nog proberen aan te vallen kut wijf heeft geen hart. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Stond je vooraan bij Six feet Under met je rug naar het podium? zo ja: dan heb ik je gezien zo nee: dan was het iemand anders (god, wat orgineel ben ik nu weer ) |
|
ja ik stond met me rug naar six feet under Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
In het midden? ik geloof dat ik je gezien heb |
|
quote: Ja,dat is degene die ik bedoel.Die ken ik ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ja i nhet midden , en ji jwas? dat jongetje dat ik op ze vreet sloeg Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |