|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
hmmms der zijn nu nog minder dan 70 kaarten beschikbaar dat word druk straks "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nou, dan ben ik die zwaar platgedrukte gozer met die Vader longsleeve. En nee je kunt bij mij geen glazen kwijt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: flikker op met flikkerige flikker lampjes!! en kim, vorige keer was je helemaal wild enthousiast toen ik zon 8 X wassen kleur spoelinkje had, nu heb ik verf en dan is het stil! stelt me wel een beetje teleur Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
forlorn is weer gecanceld en mystic circle komt ervoor in de plaats vaag zootje is dat bij de 013. tis trouwens nu uitverkocht. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 19-12-2002 19:37] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
en mystic circle blijft zelf beweren dat ze niet op xmass fest komen maar op no-mercy Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
hmmms laat ze verdomme flesh made sin gewoon lekker spelen erop, dat heerscht teminste "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Forlorn gecancelled, dat meen je niet! |
|
quote: Forlorn was een van de bands waar ik voor kwam.Heb ze in Noorwegen live gezien maar toen was ik zo TJOKKEFOLL dat ik niets meer van het optreden weet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
of je het zondag nog geweten had... |
|
Jesus hee zeg gewoon Dronken of zat.... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik zie wel hoe t met mij afloopt, ik ga er gewoon feeste |
|
quote: Ja, balen man! ik heb ze nog nooit live gezien, wel al hun CD's! |
|
weet iemand trouwens de site van trouble agency "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: HEUY!!!! Daar gaan we op drinken |
|
quote: Kun je mij dat demootje een andere keer geven of opsturen aub.Ik raak waarschijnlijk toch vanalles kwijt(waaronder mijn geheugen hehe). PS. Grimnir,u heeft een mailtje [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-12-2002 20:05] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Om 11 uur smorgens kome de eerste horeca hooligans bij elkaar in Eindhoven Tjokkefoll !!! |
|
Jezus man. En dat op zondag? |
|
Juist op een zondag.Zonde om de hele dag in je nest te liggen terwijl 's middags een feestje is en er vantevoren een pre-party is en de nacht/ochtend een afterparty Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het is normaal dat er gedronken word op Vrijdag, Zaterdag en Zondag. En uitslapen dat doe je niet op een dag dat Xmas festival is. |
|
AMEN !!!!!! |
|
quote: heb ik gisteren nog gezien..kutsite..kutband..blehh |
|
lol zo erg ? |
|
Ok, ieder andere prioriteiten, maar ik slaap liever 's morgens langer zodat ik 's avonds langer door kan gaan. Ergens lijkt me dit ook logisch. |
|
smorgens vroeg beginnen en niet naar bed gaan is beter |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |