![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Ik kan ook niks vinden over dat NS drama zondag as ![]() ![]() |
|
quote: wat is er nu? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: redbull is geloof ik duurder dan bier, maar goed ![]() ![]() |
|
quote:Neuken. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik zal eens naar omroepberichten speuren met mijn arendsoren als ik vandaag naar huis ga ![]() ![]() |
|
quote: Ik wil ook helemaal geen bier!Bier is vies in 013...zonde van je geld. Ik neem mn eigen Bailey's mee ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Neuken ![]() Wil je niet meer neuken? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:Juist wel! Maar geen orgie. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe ok dan gaan we alleen neuken ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:Jaaaaaa! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gaarne! Ik ga anders gewoon met den auto, geen zin in gepiel met de bus ![]() ![]() |
|
quote: ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Hoe wil je daarmee binnen komen? ![]() ![]() |
|
quote:Nog niet goed? Oja, save some baileys for me. ![]() ![]() |
|
quote: Ik hoop toch dat treinen reizen. In treinen zit tenminste nog een plee. Waar je in kan ![]() ![]() |
|
quote: Juist wel goed gek! Ik zat al te wachten op dat zinnetje... sure als je me optijd vind heb ik hopelijk nog wat bailey's voor je over ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Vraagje: Is er in de buurt van 013 een fastfood gedoe of frietkraam? of kan je gewoon bij de 013 zelf vreten halen? ![]() ![]() |
|
quote: Je kan IN 013 eten halen, en vlakbij zit een Mac! ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:Batcave = Vetcave. Maar er is ook een Mac een paar straten verder. ![]() |
|
keej, dank u...weet ik genoeg...kan ik van te voren ook altijd nog langs de Burger King hier in Arnhem gaan...lekker vreten ![]() ![]() |
|
quote: Nanaaaa ik was eerder ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: ![]() Beetje met de eer gaan strijken. ![]() ![]() |
|
Ja ik raad je aan niet naar die vetcave te gaan, t is daar met xmass altijd vreselijk druk en t eten is ook niet fantastisch. En er zijn genoeg plekken in tilburg waar je even iets fatsoenlijks te eten kan halen zonder in een gigantische rij te staan... Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |