|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ik kan ook niks vinden over dat NS drama zondag as |
|
quote: wat is er nu? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: redbull is geloof ik duurder dan bier, maar goed |
|
quote:Neuken. |
|
quote: Ik zal eens naar omroepberichten speuren met mijn arendsoren als ik vandaag naar huis ga . |
|
quote: Ik wil ook helemaal geen bier!Bier is vies in 013...zonde van je geld. Ik neem mn eigen Bailey's mee "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Neuken? Wil je niet meer neuken? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Juist wel! Maar geen orgie. |
|
quote: Hehe ok dan gaan we alleen neuken "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Jaaaaaa! |
|
quote: Gaarne! Ik ga anders gewoon met den auto, geen zin in gepiel met de bus |
|
quote: "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Hoe wil je daarmee binnen komen? |
|
quote:Nog niet goed? Oja, save some baileys for me. |
|
quote: Ik hoop toch dat treinen reizen. In treinen zit tenminste nog een plee. Waar je in kan als het moet. |
|
quote: Juist wel goed gek! Ik zat al te wachten op dat zinnetje... sure als je me optijd vind heb ik hopelijk nog wat bailey's voor je over "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Vraagje: Is er in de buurt van 013 een fastfood gedoe of frietkraam? of kan je gewoon bij de 013 zelf vreten halen? |
|
quote: Je kan IN 013 eten halen, en vlakbij zit een Mac! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Batcave = Vetcave. Maar er is ook een Mac een paar straten verder. |
|
keej, dank u...weet ik genoeg...kan ik van te voren ook altijd nog langs de Burger King hier in Arnhem gaan...lekker vreten |
|
quote: Nanaaaa ik was eerder "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Beetje met de eer gaan strijken. |
|
Ja ik raad je aan niet naar die vetcave te gaan, t is daar met xmass altijd vreselijk druk en t eten is ook niet fantastisch. En er zijn genoeg plekken in tilburg waar je even iets fatsoenlijks te eten kan halen zonder in een gigantische rij te staan... Zenial |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |