IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : x-mas fest 013 zondag 22 december Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:21 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:19 schreef Vampyrella het volgende:
xmass was heel gezellig en benauwd en gratis cd

Gratis cd? waar kon je die halen?

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-12-2002 15:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:19 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Jah, ik draag een bril

Nou, dan was jij het vast.

Lijkt wel 'Wie is het?' van MB

Gewoonlijk sta ik ergens middenin de pit, maar gisteren viel die ene joint niet goed na al twee dagen van afzien daarvoor. Ik was echt te onstabiel om een pit in te stappen.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:22 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:21 schreef Mark het volgende:
Nou, dan was jij het vast.

Lijkt wel 'Wie is het?' van MB

Gewoonlijk sta ik ergens middenin de pit, maar gisteren viel die ene joint niet goed na al twee dagen van afzien daarvoor. Ik was echt te onstabiel om een pit in te stappen.

Wie was jij dan? misschien heb ik je ook gezien

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 15:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:21 schreef Moordlustige Hamster het volgende:

Die kreeg je bij de ingang.Mijn cd zit trouwens helemaal onder het bloed en kan daarom niet zien welke bands allemaal op de cd staan.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 15:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die kreeg je bij de ingang.Mijn cd zit trouwens helemaal onder het bloed en kan daarom niet zien welke bands allemaal op de cd staan.
Veelal meuk.

Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:24 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:23 schreef Hub de Gallier het volgende:

Damn, niet gekregen wordt er weer eens iets uitgedeeld en wie krijgt er weer niks? Precies, Simon krijgt weer niks

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 23-12-2002 15:24 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

argh ik ben brak

en die lomp gasten kunnen nie zuipen

Mark
Usericon van Mark
Posted 23-12-2002 15:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik had een Immortal shirt aan en een Vader longsleave om mijn middel geknoopt. Verder kalend hoofd ( ) en een vaag baardje. Twee vrienden van me liepen wel vol in de Impaled-pit te hakken: gozer met een oud Brotherhood Foundation shirt aan en een gozer met halflang blond haar.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:25 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:24 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
argh ik ben brak

Ik heb je gezien ZwaarMetaal...man, wat keek je chagerijnig, was je dat ook?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-12-2002 15:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 december 2002 15:18 schreef Slechtheid het volgende:
Ik had er maar 1 [die van ZM dus ], maar die is nu kwijt.

Aha ik dacht dat je het geintje vast bij alle zmers ging uithalen.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-12-2002 15:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
argh ik ben brak
Dude... Vampie en ik hebben nog op het station en voor 013 naar je gezocht. Dargull zei dat je niet meer naar huis kon en dus wellicht vast zat in Tilburg.

I'm not being rude. You're just insignificant.

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 23-12-2002 15:26 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 23 december 2002 15:25 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik heb je gezien ZwaarMetaal...man, wat keek je chagerijnig, was je dat ook?

op t einde was ik zo brak man arrgh.. maar nee, chagrijnig nie

of ik was heel troe aan het kijken..

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 23-12-2002 15:27 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 23 december 2002 15:26 schreef helmet het volgende:
Dude... Vampie en ik hebben nog op het station en voor 013 naar je gezocht. Dargull zei dat je niet meer naar huis kon en dus wellicht vast zat in Tilburg.

ow.. hm ik was met arrebar mee, we hadden de laatste trein ofzo.. net op tijd..

sorry voor t ongemak

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 15:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
argh ik ben brak

Proost

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 23-12-2002 15:27 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

quote:

nou die kreeg ik van een boefje

Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:27 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:26 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
op t einde was ik zo brak man arrgh.. maar nee, chagrijnig nie

of ik was heel troe aan het kijken..

was tijdens Ragnarok geloof ik dat ik je zag, weet niet meer...denk dat je aan het troe kijken was

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-12-2002 15:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 december 2002 15:27 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
ow.. hm ik was met arrebar mee, we hadden de laatste trein ofzo.. net op tijd..
sorry voor t ongemak
Geeft niet, vanuit Extase naar huis is het station maar een paar honderd meter om, dus het was een kleine moeite.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 15:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:26 schreef arrebar het volgende:
Aha ik dacht dat je het geintje vast bij alle zmers ging uithalen.
Dude, ik ben niet slecht ofzo.

Mark
Usericon van Mark
Posted 23-12-2002 15:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:

Nou ja, in hun verdediging: het was Heineken.

Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:29 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Bij Immolation stonden we op balkon, waren er twee andere naast ons, die vroegen of ze een bekertje van ons mochten, die hadden eigen flesjes mee genomen...slim idee

Mark
Usericon van Mark
Posted 23-12-2002 15:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:

Gratis CDs zijn meestal bij de ingang, zolang de voorraad strekt. Wat niet al te veel is...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-12-2002 15:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

btw ik was te herkennen aan een krullekop en het all hell breaks loose shirt van destruction, en vaak in aanwezigheid van orion of zwaarmetaal, en met infaustus ben ik ook nog meegegaan, was geloof ik samen met nog iemand van dit forum(sorry ik ben je naam effe kwijt)

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-12-2002 15:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 december 2002 15:28 schreef Slechtheid het volgende:
Dude, ik ben niet slecht ofzo.

Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:31 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:31 schreef arrebar het volgende:
btw ik was te herkennen aan een krullekop en het all hell breaks loose shirt van destruction, en vaak in aanwezigheid van orion of zwaarmetaal, en met infaustus ben ik ook nog meegegaan, was geloof ik samen met nog iemand van dit forum(sorry ik ben je naam effe kwijt)

weet niet zeker, maar stond je bij Six Feet Under vooraan?

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 23-12-2002 15:31 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 23 december 2002 15:31 schreef arrebar het volgende:

ohja ik had jou ook ontmoet als het goed is!

11.45: restate my assumptions

Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com