|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou, dan was jij het vast. Lijkt wel 'Wie is het?' van MB Gewoonlijk sta ik ergens middenin de pit, maar gisteren viel die ene joint niet goed na al twee dagen van afzien daarvoor. Ik was echt te onstabiel om een pit in te stappen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Wie was jij dan? misschien heb ik je ook gezien |
|
quote: Die kreeg je bij de ingang.Mijn cd zit trouwens helemaal onder het bloed en kan daarom niet zien welke bands allemaal op de cd staan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Veelal meuk. |
|
quote: Damn, niet gekregen wordt er weer eens iets uitgedeeld en wie krijgt er weer niks? Precies, Simon krijgt weer niks |
|
argh ik ben brak en die lomp gasten kunnen nie zuipen |
|
Ik had een Immortal shirt aan en een Vader longsleave om mijn middel geknoopt. Verder kalend hoofd ( ) en een vaag baardje. Twee vrienden van me liepen wel vol in de Impaled-pit te hakken: gozer met een oud Brotherhood Foundation shirt aan en een gozer met halflang blond haar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik heb je gezien ZwaarMetaal...man, wat keek je chagerijnig, was je dat ook? |
|
quote: Aha ik dacht dat je het geintje vast bij alle zmers ging uithalen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Dude... Vampie en ik hebben nog op het station en voor 013 naar je gezocht. Dargull zei dat je niet meer naar huis kon en dus wellicht vast zat in Tilburg. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: op t einde was ik zo brak man arrgh.. maar nee, chagrijnig nie of ik was heel troe aan het kijken.. |
|
quote: ow.. hm ik was met arrebar mee, we hadden de laatste trein ofzo.. net op tijd.. sorry voor t ongemak |
|
quote: Proost Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: nou die kreeg ik van een boefje |
|
quote: was tijdens Ragnarok geloof ik dat ik je zag, weet niet meer...denk dat je aan het troe kijken was |
|
quote:Geeft niet, vanuit Extase naar huis is het station maar een paar honderd meter om, dus het was een kleine moeite. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Dude, ik ben niet slecht ofzo. |
|
quote: Nou ja, in hun verdediging: het was Heineken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Bij Immolation stonden we op balkon, waren er twee andere naast ons, die vroegen of ze een bekertje van ons mochten, die hadden eigen flesjes mee genomen...slim idee |
|
quote: Gratis CDs zijn meestal bij de ingang, zolang de voorraad strekt. Wat niet al te veel is... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
btw ik was te herkennen aan een krullekop en het all hell breaks loose shirt van destruction, en vaak in aanwezigheid van orion of zwaarmetaal, en met infaustus ben ik ook nog meegegaan, was geloof ik samen met nog iemand van dit forum(sorry ik ben je naam effe kwijt) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: weet niet zeker, maar stond je bij Six Feet Under vooraan? |
|
quote: ohja ik had jou ook ontmoet als het goed is! 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |