|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier in Breda regent het als een gek, hopelijk is het in Stilburg wat droger, anders weer effe in de Mac zitten tot de deuren opengaan http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
was het vorig jaar trouwens uitverkocht? |
|
dacht het wel Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
volgens mij heb ik voorig jaar gewoon kaarten aan de deur gekocht , maar weet nie zeker meer |
|
yeah vorig jaar waren er nog wel kaarten aan de deur te koop en zo blasfemisch druk was het toch ook weer niet vorig jaar... |
|
quote: gaat dit traject verder richting Tilburg? |
|
nee |
|
dus ik hoef me geen zorgen te maken als ik van Arnhem naar Tilburg met de trein ga? |
|
i.v.m. posten programma: Hey cool! Bedankt Moordlustige Hamster!! Trouwens, ik heb gehoord dat de kaarten aan de deur van 013 afgelopen donderdag uitverkocht waren. Misschien dat ze voor vandaag nog een klein stapeltje bewaard hebben, maar ik zou er niet op rekenen... |
|
Veel plezier allemaal!! En doe elkaar de groeten van mij |
|
ja, hoor |
|
quote: en wat is nou grote en wat is nou kleine zaal? |
|
quote: Het onderste lijstje(met Macabre) de kleine zaal geloof ik |
|
quote: waar zou head liner six feet unde rnous spelen ah well ik ben er niet, maar ik hoop dat mijn vriendje immalation niet gemist heeft *wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik wilde dat ik er ook was, is zo stil nu hiero* [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-12-2002 20:35] |
|
ja ik ben als eerste thuis!! lekker puhhh..iig; het was een gezellige dag, maar weinig muzikale hoogtepunten. Antaeus was leuk, maar het geluid was erg erg hard! Ragnarok heeft me ook niet teleurgesteld. Marduk daarentegen was erg slecht zoals ik al verwacht had, ik snap niet dat iedereen die zo geweldig vind. Wat een bagger en een zwakke stem heeft die zanger. Maargoed, smaken verschillen. Kataklysm was leuk om nog eens te zien, maar ze speelden slechte nummers. Alleen Manipulator of Souls en 1999-6661 waren leuk, maar de zanger klonk op de een of andere manier erg zwak, was het trouwens een andere/nieuwe zanger? Ik herinner me iemand anders, maar dat kan aan mij liggen. Six Feet Under deden het ook niet slecht, alleen jammer dat ze enkele boxen opbliezen . Er was ook een of andere dronken gast die tegen een meisje van 13 en een van 17 ging staan aanbewegen met zijn lul. Ook sloeg hij iedereen aan de kant en op gegeven moment stond hij te slapen over het voorste hek heen..wat een idioot zeg.. Ik ben wel erg veel ZM-ers tegengekomen!! Iedereen herkende me maar ik weet echt niet precies meer wie wie was. Slechtheid kwam ik als eerste tegen..erg lieve jongen. Hij was allen ladderzat/stoned en stond te wachten op sorpresa. Ik weet niet of die 2 elkaar nog hebben gezien. Ik heb sorpresa wel zien lopen trouwens, maar zij was een van de mensen die me niet herkende Zwaarmetaal heb ik ook nog gezien, sorry jongen!! Rob negeerde je niet hoor, hij stond alleen te popelen om naar de grote zaal te gaan..hihi..ook een erg aardige jongen trouwens! Grimnir ook al..wiejj wat een lieve mensen toch ook op zm, one big happy family. Ik ben benieuwd wat de rest ervan vond..ik weet niet of ik vannacht nog wat post aangezien ik best wel moe ben |
|
Moe of niet, er zijn twee topics open over eenzelfde onderwerp, en IK was eerst |
|
quote: ja maar IK heb al gedouched enzo..jij niet he..viezerik! |
|
Euh? Ik heb wel gedouched hoor, ik ben niet naar Xmass geweest, ik was eerst met mn topic |
|
quote: ach man..je hebt wat gemist hoor (eigenlijk niet) |
|
de belangrijkste vraaaaaaaaaaag: hoe was immolation????!!! |
|
immolation..niet vernieuwend, standaard, waren meer als opwarmer bedoelt. geluid was ook niet optimaal, maar ze waren wel erg enthousiast op het podium, gewoon wel goed als opwarmer.. |
|
Fout ! Wie zong er bij exodus ? Steve Souza toch ? Ik, Wil Schuurman |
|
Sluit het anathema twins topic nu, avondmod Omdat je zo moe bent, dit dus: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=492558 [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-12-2002 0:15] |
|
Immolation was vet!! Ik zei al toen ik wegliep voor Antaeus, 'hier ga ik spijt van krijgen' en inderdaad . Maar AntaeuS was ook vet!! Ze leken haast wel verbaasd van de enthousiaste respons. FUCK.... wat een BLACK METAL show, FUCK!! AAARGH RAAAHHH NIHIL KHAOS |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |