|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: tja maar familieomstandigheden vind ik iets anders, stel je hebt een band en je pa ligt op sterven, of is net gestorven, of word begraven, ga je dan ook gezellig optreden? ik dacht het niet, of je moet wel heel erg steralures hebben "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: mee eens Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: en waarom dan geen thrash metal, ik ken toch zat thrashbandjes die effe wat harder zijn dan sommige bandjes op xmass. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: dat heet geen gelul, dat zijn feiten. Ik keur het bij andere bands net zo goed af. Ik vind het belachelijk om 28 euro te betalen om enkele derderangs bandjes te zien (nu heb ik het overigens alleen over die Trouble Agency). Ik vind dat je van dit festival meer mag verwachten, de bands op no mercy, dat was pas geld waard! |
|
quote: het gaat niet om de bands maar om de genres! maargoed..einde discussie..het is geen flametopic. |
|
quote: derderangs bandje, wat is dat voor gelul, ik snap nog steeds niet waar je op doelt met die 3 demos, maar kennelijk vind je de band minderwaardig door dit feit. Ik denk eerder dat ze als ze echt zo slecht waren dat ze allang gestopt zijn. trouwens hou meningen en feiten gescheiden, dat scheelt een hoop ellende "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: kan je mij overtuigen waarom er geen thrashmetal tuishoort op xmass, ik vind het juist goed voor de variatie, als het echt om de genres gaat zou grind ook niet mogen. of vind jij thrashmetal soms ook minderwaardig. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Trouble Angency is gewoon het buitenbeentje op X-Mass Metal Fest. Ik vind dat kleine bands als Trouble Angency niet thuis horen op X-Mass Metal Fest omdat ik toch veel geld betaal om top bands te zien. Trouble Agency huur je in voor 10 Euro ofzo. Ze horen gewoon op een plaatselijk festivalletje thuis of een apart (gratis?) concert met wat andere beginnende bandjes, maar niet gelijk op zoiets, in verhouding, groots als X-Mass Metal Fest. [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 19-12-2002 21:03] Hakkuh |
|
geef die lui ook een kans,ik vind dat nou echt nergens op slaan wat je daar zegt. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: zeg callenish circle is ook niet zo heel erg groot, er zijn nog 11 andere bands die ook niet allemaal zo groot en bekend zijn, ok ik geef toe ik had flesh made sin liever als vervanger gezien, no return nog liever, maarja dit is ook best te pruimen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Same here. Daarnaast verplicht niemand je te gaan, laat staan die band te gaan kijken. Niet zo zagen Rob. |
|
quote: Jongen als jij bv. een vuurwerkpakket koopt twv. 30 euro en het is niet meer voorradig en ze geven je iets van 20 euro ga je daar ook niet mee akkoord. Callenish Circle moet worden vervangen door een gelijkwaardige band (Flesh Made Sin, anyone?) Hakkuh |
|
quote: precies bovendien zie ik het slechte niet in van dat een bandje klein is, mischien had meneer gehoopt dat maiden ofzo de band ging vervangen, tja dat zal nou eenmaal een droom blijven "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
trouwens eindelijk es niet van die mainstream death/black metal bagger. en dat death en black thuis hoort op x-mas en no mercy is ook dikke onzin. Zat thrash bands kicken ass en zijn wel harder dan death en black Thrash till death Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: als jij een vuurwerkpakket van 30 euro koopt en de kleinste pot is vervangen door 3 grondbloemen dan hoor ik je ook niet klagen, je hebt immers het hele pakket nog. of wou jij zeggen dat we 10 euro voor callenish circle hebben betaalt en dat we geen geld betalen voor trouble agency. btw Flesh Made Sin is ook niet zo groot als Callenish Circle en het is nog meer thrashy, wat sommigen hier helemaal niet kunnen waarderen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: volgens mij schijt morgil ook in der broek als ze hypnosia hoort, maar dat mag er weer niet op want dat is geen death black, maar met grindcore zou ze geen probleem hebben, terwijl ze eerst juist zegt dat het een Metal fest is, en dat daar metal moet spelen, maarja als je dan zegt dat thrash ook metal is dan moet er ineens aleen maar black en death komen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: thrash hoort er toch niet thuis heb je ergens gezegt nou flesh made sin is wel wat meer thrash dat circel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: je hoort ze ook niet klagen over exodus, terwijl dat toch ook thrash is. vreemde mensen hier toch "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
exodus schopt kont ik kom voor die band die rest kan van mij allemaal de boom in op die thrashcore na dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wat loop je nou weer te zwatsen. Ik heb nooit gezecht dat Thrash Metal niet thuis hoort op X-Mass Metal Fest / No Mercy daaG! Hakkuh |
|
quote: er valt weinig meer te veranderen he..het kaartje is er toch. Het is alleen vervelend dat wij, en ik weet zeker dat er meet met ons zijn, geen kaartje hebben gekocht om deze band te zien. quote: Zoals ik al zei: het gaat niet om de hardheid maar om het genre. En zeg nou zelf, was die sample van die band goed? Nee, pure bagger, inderdaad zo'n bandje dat je inhuurt voor 10 euro. |
|
quote: mwa sommige andere bandjes zoals hate eternal en macabre ga ik toch wel effe kijken. die vind ik ook heerschen met no mercy hebben wij onze revance, lekker veel thrash "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gepost door: RdP ICQ: Zondag 08 December 2002 - 20:32.34 en waar is de Black Metal gebleven dat komt bij mij toch heel anders over hoor , net alsof thrash er niet hoort [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 19-12-2002 21:21] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: En dat betekend: Thrash Metal hoort niet thuis op X-Mass Metal Fest. Ik ben hier echt weg zeg... Hakkuh |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |