|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Is goed, als ze maar kunnen drinken |
|
quote: Haha LOL Ik zal es wat bier onder de kap gooien |
|
Kan je dit gesprek in het Tjokkefoll topic doen? Post hier maar weer als je de foto's gescand hebt... Zenial |
|
Zeik niet zo .... |
|
ik begin anders ook een beetje moe te worden van al dat gelul over bierdrinken. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Zoals Zenial al zegt.... Jullie hebben je eigen "prive" topicje al kan dat daar niet? |
|
Kijk daar hebben we de zanger van exodus dan. meeste fotos waren te donker maarja gelukkig zijn er nog een paar gelukt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nou, post die andere paar dan ook! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: snol |
|
quote: Dat word een zwarte vlek. maar in het fototopic en het tankard topic heb ik al mijn nodige posts gedaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
*hips* |
|
ik heb net me foto's opgehaald ff scannen |
|
quote: jaaaaaaaa koel! daar sta ik ook nog ergens op volgens mij I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: hell yeah.. bijna klaar |
|
quote: hurry hurry I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
|
|
hahahaha, wat sta ik er charmant op ! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: en ik sta er helemaal nie op jeej |
|
wie was die meest rechtse op die groepsfoto met MB en aerodis en ik enzo ookalweer? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Styhn |
|
Wat heeft die vent een gruwelijk lelijke grime op zeg. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: owja.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: van ragnarok? hm is een beetje overbelicht.. in t echt was t koeler |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |