|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bodem voor wat??? Dat water uit de 013 Thus spoke the night spirit.... |
|
quote: Daar leek het wel op ja.Het bleef maar stromen tot vanochtend toe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmmm...ik heb het wel naar m'n zin gehad. Ik was op het laatst wel erg zat ik had meer gedronklen als geplanned zeg maar Maar Six Feet under, Immolation en Kataklysm vond ik erg gaaf. Marduk was grappig maar ze stelden mij een beetje teleur met hun nieuwe nummers... Voor de rest nog wat ZM mensen tegen gekomen |
|
quote: wij kwamen niet uit utrecht, nee en ik was de enige met een all hell breaks loose shirt, der waren wel andere met een shirt van the antichrist "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: We zijn eerst om 11:30 uur naar een cafeetje geweest waar we enkele liters Oranjeboom hebben gedronken.Smerig bier maar er was nog niks anders open op dat moment.Omdat we te zat waren zijn we min of meer gevraagd om weg te gaan.Toen zijn we naar de Irish pub geweest waar we iers bier hebben gezopen om af te sluiten met enkele pullen Grolsch.Daarna helaas Heineken drinken in de 013. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: voor de zoveelste keer Stond jij bij Six Feet Under vooraan? |
|
Oranjeboom? Goden. Ja, dan maakt Heineken ook niks meer uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ehms niet helemaal, bijna vooraan aan de rand van de pit voor zeg maar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
De Cronos-look zullen we maar zeggen BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Dat is wel beter dan. Wij waren met de auto gekomen en voor de bestuurder is het nogal lullig als wij ergens vet gaan zuipen en hij niet mee kan doen. Van dat concertbier hadden we d'r heel wat op maar daar blijven gewoon stomweg nuchter van. Thus spoke the night spirit.... |
|
quote: maar wel aan de podium kant van de Pit? zo ja: stond je bij meisjes? dan heb ik je gezien zo nee: dan was het iemand anders |
|
quote: ehms ik stond vlakbij 2 kleine meisjes waarvan er een een cradle shirt aanhad . en nog met mirthe gestaan, maarja ik denk dat je mij wel zag "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: jah! ik stond daar ook, met Marduk Tour Shirt aan, en haar tot oren en Bril op stond bijna naast je |
|
jah het was wel weer leuk. heb dr zm meeting in de hal nog gezien en snel door gelopen heheeh veel bekende gezichten iig |
|
quote: Ben je toch geweest? dacht namelijk dat je ziek was |
|
ja zo ziek alst maar kon. maar jah.. kon het toch weer niet laten |
|
Hey, had de 013 altijd al Palm eigenlijk, voor dezelfde prijs als Heineken? Da's wel beter nl! Immolation zag er live wel tof uit, maar muzikaal begrijpen Immolation en ik elkaar nog steeds niet. Klein stukje Antaeus meegekregen. Hate Eternal viel me tegen, zal aan het geluid gelegen hebben. Exodus was supervet! Ik ken alleen de cd "Bonded by Blood", en volgens mij bestond zelfs het grootste deel van de setlist uit nummers van deze cd, want het klonk allemaal bekend. Marduk vond ik minder indrukwekkend dan vorig jaar op X-Mass, daar kunnen Legion's spike afdrukken in mijn arm ook niks aan veranderen. De 2 nieuwe nummers zouden zo op "La grande danse macabre" hebben kunnen staan. Zong hij trouwens gewoon clean tijdens een van die nummers? Na Marduk meteen naar huis gegaan, vrij veel ZM'ers gezien trouwens. Ik had niet door dat de mensen die bij ZwaarMetaal rondhingen ook van ZM waren. |
|
Sodomieter! Wat heerste gisteravond zeg! Heb me echt uitsteeeeeeeeeeekend vermaakt. Kom nu net pas thuis (Tering, wat is Dordrecht een end weg!) Heb ook een aantal ZM'ers gezien en mee gesproken. Was erg leuk een paar "in het wild" te zien! Eerst eten, want dat heb ik nog niet gedaan! tata! |
|
Gelachen hebben we wel ja Ik vond het weer een top dagje..... vooral de pre-party was zéér geslaagd..... om 13 uur al Tjokkefoll zijn voor het in 013 begon hehe....... Alleen qua bands vond ik het maar zéér min dit jaar....... zal er wel aan gelegen hebben dat ik maar 2 bands heb gezien die ene enigzins verteerbaar geluid hadden (Marduk..... Six Feet Under) Heb alleen weer niet veel zware metalen gasten gezien hehe...... wel een deel maar lang niet allemaal.......... En ja dat KUT bier in 013....damn wat een zooi man....... smaakte die Oranjeboom nog beter........ maar ja dat krijg je als je kattepis als Heineken in een plastic bekertje gaat duwen he........ en er dan ook nog 1.60 euro voor durft te vragen.... dat spul moesten ze eigenlijk voor niks weggeven....... Ja was weer een top dagje.... alleen jammer dat ze Hub een gebroken neus hebben geslagen. TJOKKEFOLL |
|
X-mas was best vet! Ik ben zelf bij: Immolation - VET! Raknagok - Goede mentaliteit qua Zanger, z'n krukken zijn echt "evil" Mystic Circle - leuk Hate eternal - was net krieg, gitaar op de achtergrond en de stemmen op de voorgrond, of mijn oren waren al dusdanig verpest Macabre- Heerschende HEERSCH! Alleen was het TE druk Six feet under: vette stem! Impaled nazarene: ERG GOED! Ik was trouwens die degene met een burzum shirt aan en met een verboden middel in den haar in een scheiding............"gel"..... (he.moet het nog laten groeien! ) Ik heb ze niet allemaal uitgekeken |
|
quote: godverdomme bitch, ikheb je ook gezien |
|
quote:haha lol ik jou ook, maar heb ik al gezegd |
|
quote: Palm in de 013 voor dezelfde prijs als het zeikwater van Heineken?En dat hoor ik NU pas!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bedoel je niet Hoegaarde ipv Palm? (dat heb ik iig de laatste keer gedronken) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |