|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
kwam er wel op neer ja... |
|
quote: |
|
quote: Dat bedoel ik, niet speciaal een leifdesrelatie maar gewoon relatie: Vriend - Vriendin... Snapt u?! |
|
quote: ik snapt .... |
|
quote: ik heb je een aantal keer langs zien vliegen, maar voordat het tot me doordrong was je al weg |
|
quote:Argh! Dan had me ff ge[b/n]eukt! |
|
quote: SOW! Vinger tuseen de toetsen laten neerkomen? |
|
Hahahahahha Ik ben vet relaxt, ik heb heel erg irritant lopen zeuren aan Grimnir's hoofd, en toen uiteindelijk heb ik toch een muntje van em gehad. HAHAHA ik ben vet troe! Ik heb gezien: MBMarduk, Slechtheid, Grimnir, Sorpresa, Infaahstus , Bestial Blasphemer, Morgil, WickedKimmie, enneh.. nog wat lui... Oja! Dwaallicht (wat een klein kereltje is dat he!) [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 24-12-2002 13:42] Dit slaat nergens op. |
|
hahaha zeikstraal Trieste gast |
|
goed, wanneer komen de foto's? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hehehe damnit, dat was jij! |
|
Hahaa! Juist, dat was ik! Dit slaat nergens op. |
|
quote:als je bij binnenkomst bedoelt; dat was ik waarschijnlijk. Maar 't was gaaf, alleen moet ik volgende keer de Zm-ers wat meer spreken. Ik ben iedereen heel blij voorbijgelopen [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 24-12-2002 15:13] MuayThaigerrr!! |
|
quote: HEUY!!!! Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren waar ik dat fototoestel heb neergelegd.....vind ik wel weer terug als ik tjokkefoll ben ....morgen na kerstsessies!!!!......ik heb afgelopen zondag wel weer mijn LOMP-shirt gevonden!!!! |
|
quote: En mijn LOMP shirt is nu naar de klote Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Iemand die grote Stadycam gezien tijdens Immolation? dat was vriend van me broer, en het was voor een soort clip volgens die jongen...het is maar dat jullie het weten waarom kom ik er trouwens pas na het concert achter wie er van ZM was? ik stond gewoon paar keer naast iemand van ZM!!! en ik wist het niet eens! |
|
quote: HEUY!!!! Da's wel LOMP!!!! Hoe komt dat? |
|
quote: Hoe denk je haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Hoe denk je Dat vraag jij aan mij......dan zal ik je dat morgen wel,komen uitleggen onder het genot van een paar pilsjes (die Kirkhaan goed voor ons kan regelen ) |
|
Was wel top ja Alleen bij Macabre vond ik het wel erg worden. Die lui hadden een soundcheck van een half uur wat al voor wat wrijving zorgde en toen ze eindelijk begonnen te spelen veranderde de zaal in 1 grote pit De zaal was ook achterlijk klein en helemaal volgepropt tot er niemand meer bij kon, wat zorgde voor een enorme warmte en zuurstofgebrek Exodus (of hoe je dat ook schrijft) vond ik wel zeer goed! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik vond het wel een geslaagd dagje uit opzich alleen vielen mij toch een aantal dingen gruwelijk tegen: ten eerste moest ik bij binnenkomst mijn spikes inleveren (opzich wel te begrijpen maar waarom zie ik dan honderden mensen lopen met spikes 10 keer zo lang als ik heb) nou heb ik wel weer een handige tip gehad van een jongedame hoe ik de volgende keer mijn spikes mee naar binnenkrijg (een rol tape doet wonderen!! ) en die kut muntjes automaten. Ik kom binnen ik denk ik ga gelijk ff muntjes halen ik gooi 50 euro in da ding en wa krijg ik helemaal NIX moest ik daar weer een halfuur wachten tot zon gast die automaat open kwam maken. Maar de bands waren wel wicked, heb me vooral staan te verbazen over chris barnes. Hoe krijgt ie het voor mekaar zeg Ow ja klein vraagje nog;Ik ging kijken naar ragnarok alleen blijkt dat er gewisseld was en dat ragnarok pas later kwam. Er stond op dat moment een band te spelen (black metal) met een zanger met een baard die volgens mij best wel wat gedronken had ofzo anyway heeft iemand enig idee wie die band was ik vond ze namelijk wel lekker klinken. er was iig goed op te |
|
quote: Hehehe had je wel leuk gevonden he Maar goed dat ik het niet gedaan heb, want je was verre heen hoorde en zag ik aan het einde toen jullie op het punt stonden om naar huis te gaan "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Was weer zeeeeer gezellig.. Wel eerst buiten gestaan in de regen omdat n vriend van ons zonodig zn kaartje op moest halen.. en da duurde nogal lang.. Maar daar kwam ik Zwaar Metaal ( ) al tegen... Binnen stampesdruk, effe bier getankt en toen naar eerste bandje in de kleine zaal gaan kijken.. weg gevlucht naar Immolation (en dat haar blijft me maar verbazen ) Verder Antaeus gezien.. goed.. Hate Eternal.. Gegeten en effe bij gekomen.. Impaled Nazarene gemist dus.. Planning was onder Marduk en Mystic Circle te gaan eten maar programma klopte niet ofzo.. Toch maar Marduk gekeken.. Ragnarok gezien.. ( ) Enne Six Feet Under natuurlijk.. Wel sloom.. effe wennen vergeleken met de rest van de bands.. maar uiteindelijk toch lekker klinkend.. Drumstokje kwam onder mn schoen dus ding ligt nou lekker hier in de kast te rotten.. [edit] en onder kijken bedoel ik dus headbangend in de pit meppen en kijken.. ik ben nou helemaal blauw dus [edit] |
|
Het was tof! Vooral Antaeus... |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |