|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik was er niet heb ik veel gemist? |
|
hehe eindelijk de tijd om mijn dagje ff te verslaan Het begon allemaal met een meet op Tilburg station, waar ik met Mörke een nieuwe manier heb bedacht om 'permafrost' uit te spreken Aangekomen in 013 was al vrij snel duidelijk dat Immolation en Antaeus elkaar zouden overlappen . Immolation ben ik weggegaan om Antaeus te aanschouwen, en dat was een goed plan, JEZUS, wat een FUKKING band is Antaeus!!!! godverdomme Verder is er een grote waas, ik kan me nog herinneren dat ik na Hate Eternal voorlangs dat 'dranghek' ben gerend al brullend Marduk heb ik de hele set van gezien, KUTgeluid, de manier om Legion's aftakelende vocale uitbarstingen weg te werken is om hem gewoon onhoorbaar in te stellen tja, dat was zo ongeveer mijn avondje ZMers die ik nog heb gespot : MBmarduk- gaaf kerel, ik heb AM nog gevonden Dwaallicht- ANTAEUS!! CYFAWS Mörke Krijgt je kerstmuts terug nog VUIG ZM Wickedkimmie Slechtheid- krijgt dus NOG bier van mij Morgil RdP Styhn SQT Orion General Bullrukker Valorian Vargen Cadaveria Hub de Gallier Slethead Angela Mortis iemand op -ath verder weet k het niet meer Heeft iemand nou een foto gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 23-12-2002 22:49] |
|
quote: ik heb jou ook ontmoet toch? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: is dat nou die evelien hier op zm? tell me!!! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: jep, daar staan wij vast heel charmant op I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
het was een puik avondje vooral six feet under, hate eternal, antaeus en immolation vond ik vet. verder heb ik nog even staan lullen met een aantal zm lui waarvan ik de meesten ben vergeten. Trieste gast |
|
quote: ja, ik stond toen met jou te praten, ineens gaat iedereen in een foto-pose staan en dr volgt ineens een flits.. "godverdomme!" hehe [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 24-12-2002 0:03] 11.45: restate my assumptions |
|
quote:maar hee, jij hoeft niet in te poseren toch?? jij staat er altijd mooi en uitbundig op De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote: hehehe jij weet ook wel verdomd goed dat dat precies het omgekeerde is 11.45: restate my assumptions |
|
quote: op je neus, zoooo over volgens mij hebben maar weinig mensen mij herkend wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ik jou wel meteen hoor en ik vond je een lief meisje! |
|
quote: Ik heb je gezien toen je naar buiten liep met een heel groepje (naar huis denk ik). Je bent erg knap. Maar dat wist ik al eigenlijk. Shredhead fukking lucky bastard @#@$**@#@# |
|
quote: |
|
Wie weet nou waarom Forlorn niet speelde?Had ze graag willen zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb wel een paar ZMers gezien, maar ik kon ze niet allemaal een naam geven. In het begin: - Vuig - Moordlustige Hamster - ook Soepkoeltoer dacht ik Binnen als eerste - een zatte Hub - een zatte Heuy Bij de jassen stond: - Dwaalicht (wat een klein kereltje is dat hehehe) - En MBDMarduk, dacht ik... - Ergens tussendoor nog Morgil, maar toen begon ik al vrij zat te worden... En dit is wat ik me nu kan herinneren , ik heb er vast meer gezien en vooral gezichten maar namen ... Nèèh die weet ik niet meer. |
|
quote: Hahaha,hetzelfde geld voor mij.Wel mensen gesproken/gezien maar echt kunnen onthouden lukte toch echt niet meer Maar ja,heb een goed excuusJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
LOL Tjokkefoll is altijd een goed excuss |
|
quote: Ik heb jou geloof ik wel gezien. Had jij niet zo'n geruite schotse rok aan? Sorpresa en ik waggelden wel vaak langs jou. Wouden je nog aanspreken, maar je leek elke keer heel erg serieus in gesprek .... |
|
Volgens mij heeft niemand mij herkend.. Als Carnagath me niet had voorgesteld aan de personen die ik nog niet kende had niemand mij herkend "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Hehe, graag gedaan lieverd |
|
quote: Wie zegt dat ik je bedankte Kan ji dat terug vinden in de tekst "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Min of meer wel ... |
|
quote: Nou dat vink knap...Als er helemaal geen bedankje instaat "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ZO jullie hebben een leuke relatie |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |