|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: vooraan bij Six Feet Under? (geloof ik) Zo ja: dan heb ik je gezien bands gezien: Immolation Kataklysm (of zo) Hate Eternal Ragnarok Marduk Six Feet Under (weet niet precies meer welke...) en heb volgens mij wel ZM'ers gezien, maar niet gesprokken (behalve Grimnir eventjes) |
|
quote: Ik ben met o.a. Triple-Dan,Shredhead en Bonnie naar huis gegaan.Ik weet niet meer hoe laat hehe Mijn neus die is gebroken dus het word de komende tijd rustig aan doen,helaas.Ik heb gehoord dat die 2 eruit geflikkerd zijn door de security maar weet dit niet zeker. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Anteus was samen emt Immolation de beste band van de avond! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik ben helemaal uit m'n dak gegaan bij Exodus Vet gewoon,*kippevel* alsof de tijd 20 jaar stilgestaan had What's the Speed of Dark? |
|
Ik begrijp niet dat niemand naar exodus heeft staan kijken... ... niet trendy genoeg ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Klote eikels waren dat ja. Verder ben ik met Kirkhaan , Tinus en HEUY!!! naar huis gegaan. Tinus en HEUY!!! zijn nog een paar princesjes tegen gekomen in de trein. Verder hebben we op het station in Tilburg een vuilnis gevecht gehouden schijnt. Er stonden metalgasten aan de ene kant van het spoor en wij aan de andere kant. Volgens mij is heel wat rond gevlogen. |
|
quote: Ik heb ze gezien. Nog in de pit gestaan een tijd. Vette shit! |
|
quote: Exodus heerscht toen al en nu nog steeds! Ik vond trouwens die meid in die zwart leren BH wel erg bruut in de Pit , volgens mij had die de nodige kickboks lessen gehad What's the Speed of Dark? |
|
dat mokkeltje met dat doorkijk hempie en dat zwarte bhtje?? kijk.. als je zoiets draagt moet je er wel BORSTEN voor hebben,.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Dank Als jij trouwens inderdaad die gast bent die die knal kreeg bij Impaled, dan veel beterschap. Die vriend van me die je meesjouwde naar de EHBO (als jij dat tenminste was) zei dat het bloed er zowat uitspoot. Hij zat zelf ook redelijk onder She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee die niet, die ik bedoelde had alleen een zwarte bh aan What's the Speed of Dark? |
|
Hub, beterschap "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Jammer dat het niet verder kwam dan twee ker 'hoi', had je nou eindelijk wel eens willen spreken. Verder ook inderdaad nog heel veel andere ZMers gezien, maar bij de meeste geen zin om ze aan te spreken (no offense, maar daar had ik echt geen zin in). Als je iemand in een Cruachan-longsleeve hebt zien lopen: dat was ik. Ik heb (naast Kimmie) wel Zwaarmetaal, Orion, Arrebar, RdP en Aerodis gesproken (hoe kort sommigen dan ook), en Slechtheid gesigneerd (al weet hij dat zelf niet meer). Jammer dat ik Vampie en Helmet niet meer gezien heb. Ik kende geen van de bands, maar heb me absoluut vermaakt, vooral Exodus was geweldig! Al met al een vermakelijke (maar geldvretende) dag. |
|
quote: Inderdaad! Beetje jammer, maar goed, volgende keer beter. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hub, we hadden de trein om half elf. In de trein hebben we nog vrienden gemaakt met de conducteurs en wat vriendelijke gekeurde medemensen. Ben je nog naar Jaffa gegaan??? |
|
quote:Meen je niet! |
|
quote: Dat was ik ja(hij was erg vriendelijk,die kameraad van jou.Bedankt).Het bloed spoot er inderdaad bijna uit ja.Iets teveel bier gedronken waardoor mijn bloed nogal erg dun was.Ik denk dat er nog wel meer mensen onder het bloed zaten.Wel weet ik dat de monitorbox voor me ook helemaal onder zat. Zwaar kut dat ik het einde van Impaled Nazarene niet heb kunnen zien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Toch wel, vraag maar aan Kimmie |
|
Oh, nou in achterafpraat-perspectief: ik was degeen met een Immortal (Damned in Black) t-shirt (da's dus 20% van alle aanwezigen... ) en een Vader longsleave (De Profundis om mijn middel geknoopt). Beetje kalend, dom baardje en in gezelschap van 3 anderen: gozer met Brotherhood foundation shirt, gozer met halflang blond haar en gozer met legerbroek. Voor wat het waard is She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ja (nuttigste post sinds maanden ) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Bedankt (was jij degene die van Heuy mijn LOMP shirt heeft gekocht?) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: waar stond jij bij six feet under dan..eigenlijk? |
|
ow...ik had in begin Thronar shirt aan, met Battle Metal achterop maar later het Marduk Tour Shirt aangedaan heeft iemand mij gezien? |
|
quote: Ben jij een kale gast met een brilletje? Die een LOMP shirt wou kopen? |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |