|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Impaled Nazarene the Suomi wodka warriors Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
nog 1 nachtje slapen!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Morgen om deze tijd zijn we al in Tilburg enkele pinten naarbinnen aan het gieten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
morgen lekker rustig op internet |
|
quote: Hey Bonnie,strak plan:wodka in de trein en natuurlijk ook wodka en bier voor de wandeltocht van het CS naar de 013 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Morgen Bailey's in de trein! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ben eigenlijk nog niemand tegengekomen hier die gewoon water of cola of zo meeneemt voor in de trein.Iedereen sleept maar alcohol mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: LOMP T-Shirt aan een zuipen als een tijger van het station naar 013 is maar een paar meter, haha... Cummie neemt een fles W mee, als ik het goed begrepen heb. |
|
quote: alsof jij dat erg vind "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Wegens geldgebrek kan ik alleen maar zuipen in de trein vantevoren. Dus iedereen die me in de 013 ziet waggelen moet onthouden dat ik al veel op heb [lees: zo doe ik normaal gesproken niet ]. |
|
quote: *heeft een halve liter bailey's in de koelkast staan* nanananaaaaa "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Heb nog wat flessen alcosperm staan. |
|
quote: wattus? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:Pina Colada. Baileys kan financieel niet veroorloven. |
|
quote: Ik zal morgen het laatste restje op mn lippen laten zitten, mag je dat eraf likken "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: |
|
quote: "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Waarom? Hij vindt Bailey's gewoon lekker . |
|
quote: Ja dat weet ik "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Daar wil ik dan ook wel een likje van Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Grmbl... moet ik me onderweg naar de 013 al een weg banen door de irritant dronken gasten... Zenial |
|
quote: Wat ben jij af en toe een droogkloot zeg . |
|
Het is zekor dat Carnagth en ik morgenm komen!!!!!!!!!!!!!! Gastenlijsten doen wonderen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Nog 2 uurtjes en dan zitten we aan het |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |