![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Impaled Nazarene the Suomi wodka warriors ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
nog 1 nachtje slapen!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Morgen om deze tijd zijn we al in Tilburg enkele pinten naarbinnen aan het gieten ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
morgen lekker rustig op internet ![]() ![]() |
|
quote: Hey Bonnie,strak plan:wodka in de trein ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Morgen Bailey's in de trein! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Ben eigenlijk nog niemand tegengekomen hier die gewoon water of cola of zo meeneemt voor in de trein.Iedereen sleept maar alcohol mee ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: LOMP T-Shirt aan een zuipen als een tijger ![]() van het station naar 013 is maar een paar meter, haha... ![]() Cummie neemt een fles W mee, als ik het goed begrepen heb. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: alsof jij dat erg vind ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Wegens geldgebrek kan ik alleen maar zuipen in de trein vantevoren. Dus iedereen die me in de 013 ziet waggelen moet onthouden dat ik al veel op heb [lees: zo doe ik normaal gesproken niet ![]() ![]() |
|
quote: *heeft een halve liter bailey's in de koelkast staan ![]() ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:Heb nog wat flessen alcosperm staan. ![]() ![]() |
|
quote: wattus? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:Pina Colada. ![]() Baileys kan financieel niet veroorloven. ![]() ![]() |
|
quote: Ik zal morgen het laatste restje op mn lippen laten zitten, mag je dat eraf likken ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Waarom? Hij vindt Bailey's gewoon lekker ![]() ![]() |
|
quote: Ja dat weet ik ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Daar wil ik dan ook wel een likje van ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Grmbl... moet ik me onderweg naar de 013 al een weg banen door de irritant dronken gasten... Zenial ![]() |
|
quote: Wat ben jij af en toe een droogkloot zeg ![]() ![]() |
|
Het is zekor dat Carnagth en ik morgenm komen!!!!!!!!!!!!!! Gastenlijsten doen wonderen ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Nog 2 uurtjes en dan zitten we aan het ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |