|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: jips, geweldig optreden was dat, alleen jammer dat ze niks van pleasures of the flesh speelden. een gitarist tiefde zijn gitaar nog aan diggelen(teminste een hoek was er vanaf), was niet echt vet van mij vandaan. Damn ik heb sinds lang niet zon goed optreden gezien, alleen mocht de zang wel wat harder. Trouwens wat zat die geluidsman te slapen, bij hate eternal hoorde we bijna geen gitaar. en de zang kwam bij de meeste bands er goed bovenuit, en de drums hadden ze ook wat minder eentonig af moeten mixen. maar toch het was geweldig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heeee, waar was trouwens dat poserteam om Mörke in elkaar te slaan voor bier?? |
|
We hebben het weer overleefd.Geweldige pre-party met de horeca-hooligans onder elkaar.Het bier vloeide dan ook rijkelijk. Tegen 15:00 uur eens TJOKKEFOLL richting 013 lopen. Ragnarok was Meteen daarna weer door naar de bar om bij te tanken en vervolgens door naar de Suomi Wodka Warriors Impaled Nazarene Helaas waren hier mensen die agressief worden als ze niet vooraan kunnen staan vanwege de drukte.Die begonnen dus met z'n tweeen op mijn gezicht in te meppen met als resultaat een gebroken neus en het feit dat ik verder geen bands meer heb kunnen zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
gvd hoe sneu sommige mensen kunnen zijn, bij six feet under was een gast die werd geduwd door de pit bij hem en hij kwam perongelijk tegen de voorgevel van een meisje aan, begon der vriend op em te meppen ofzo "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
uuurgh |
|
,ijn reeks bands begon met immolation. dezewaren echt zwaar goed maar aan moedigen tot vandaag hun cd nog es op te zoeken deed t nie. anateus was echt 3 keer niks. de muziek sloeg nergens op, totaal geen afwisseling of melodie en er stonden een paar randebielen onnodig lomp te meppen oftewel---> snel weer weg. kataklysm was wel goed maar niet mij muziek. het nep opknopen van een gitarist was voor mij een geheel onbekende zhow en bracht ook wel enigsinds humor. hate eternal speelde ookal erg goed en t geluid was ook goed te doen. alleen wat een saaie en on-originele muziek. ragnarok kende ik nog niet maar beviel me zeer goed. de zang was precies mij stylo maar de muziek te 1-toonig. aansporen tot het kopen van een cd deed t dus niet. impaled nazarene was uitermate kut. het geluid dee bijna pijn aan m'n oren en erg strak gespeeld werd er ook niet. het gene wat ik mij de gehele dag afvroeg, heel marduk of heel impaled kijken, was snel beantwoord. en gelukkig had ik de goede keuze gemaakt. wat ik vreesde kwam niet uit. marduk was weer's redelijk goed. zanger legion was niet echt bij stem maar dat moet kunnen de laatste dag van de tour. de band speelde erg strak door en dat ze van drummer zijn verandert is, gelukkig, niet te merken. alleen moeten ze echt stoppen met slay the nazarene spelen wat dat kunnen z echt niet. de set was trouwens erg verrassend, nummers als glorification of the black god en nightwing had ik echt niet verwacht terwijl those of tyhe unlight en pdm niet eens langs kwamen. an death metal heb ik niet erg veel verstand en mijn mening over dit genre live komt meestal ook nie overeen met die van een fan, zo ook six feet under. ik vond het ze wel goed doen maar de genex waar ik mee was, wel een death fanaat, totaal niet. hij wou zelfs eerder weg omdat hij het zo kut vond . zm-er's die ik heb gezien zm dwaallicht volarian 666 vargen 666 ( kan dat kloppen) cadaveria maar ik had gister ff echt de socxiaal skill's van een banaan dus ik had niet echt zin om iemand aan te spreken. |
|
Zo... X-mass viel me tegen dit jaar. Het geluid in The Choice vond ik kut, zodat een band als Immolation (die ook veel goeie nummers NIET gespeeld heeft!!) als een brij om me overkwam. De enige band die een goeie live act had, en ook nog een goed geluid was Macabre damn die gasten kunnen spelen! En verder... Hate Eternal was wel leuk, maar voor mij lang niet zo overtuigend als op CD. Verder nog wat ZMers ontmoet (bind me dr niet op vast.. hehe): dwaallamp, mörke, slechtheid, zwaarmetaal, orion, arrebar, wicked kimmy, aerodis.. en verder weet ik het niet meer, hehe 11.45: restate my assumptions |
|
wat een geregel zeg, om zonder kaartje binnen te komen. bellen met mensen van de crew enz.. eindelijk binnen met behulp van triple dan en schredhead.. dennis en daniel dus. erg vette dag, bands beetje saai, maja. o ja, ik vind impaled nazarene vet en six feet under. |
|
Bluh.. was weer gezellig.. Zoals altijd was het eten te duur, het bier te plastic, en de muntenautomaten te idioot voor woorden (1) De enige bands die ik echt de moeite waard vond waren Immolation en Antaeus.. Helaas speelden deze bands tegelijkertijd (argh) en aangezien ik verwacht had dat het storm zou lopen bij Antaeus ben ik maar na een paar nummers Immolation weggegaan, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat het grootste deel van de X-mas crowd helemaal niet zat te wachten op rauwe blackmetal en de zaal dus zelfs toen de band ging spelen nog lang niet vol was.. Verder heb ik niet veel bands meer aanschouwt, ik geloof dat ik een stukje Six Feet Under gezien heb, een stukje Ragnarok (vond er niet veel aan trouwens) .. Anyway, maar ik vond het wel wat meer sfeer hebben dan normaal tijdens x-mas/no mercy fests.. Heb van de ZM'ers o.a. gezien: Filthgrinder, AngelaMortis, MBMarduk, Aerodis, ZwaarMetaal, Dargull, Gen.Schedelneuker, WickedKimmie, Sorpresa, (en uiteraard zoals altijd aanwezig: Dwaallicht, Morke, Witch, Vargen666, Amarantha, Cadaveria en Carnagath) .. #1 Argh.. muntensysteem.. idioot zeg.. Naast het feit dat een groot deel van de mensen niet kijkt hoe zo'n briefje erin moet en tegen de kansberekeningswet in deze er vier keer moet instoppen voor hij er correct in zit, zijn er ook nog een groot aantal briefjes welke om ondefineerbare redenen ongeschikt geacht worden door de automaat, om vervolgens te worden uitgespuugd (een ritueel wat zich bij elk briefje vaak tientallen keren herhaalt daar de eigenaar van het briefje zich niet bewust is van het feit dat het gewoon niet gaat lukken met dat specifieke briefje) .. Afgezien van deze logistieke chaos welke enorme rijen in het toch al kleine barretje beneden naast de kleine zaal veroorzaakte is het muntenautomaat-systeem ook nog eens een achterbakse manier om nog meer geld bij mensen los te kloppen. Er kunnen immers alleen maar briefjes in, en op het moment dat je een twintig-euro briefje hebt en je wilt er maar 15 euro op kwijt (of een soortgelijk dilemma met andere briefjes) dan wordt je dus gedwongen om meer muntjes te kopen dan je in de eerste instantie van plan was .. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-12-2002 11:11] |
|
quote: ik heb wel mensen met kerstmutsen bier geven, geen idee wiehet waren verder though... Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Oh, dat was jij? Een vriend van me heeft je geloof ik nog naar de EHBO (box-office) geholpen, als jij tenminste die gozer was die een jaap onder zijn oog had van een ring? Nou, Immolation helaas gemist omdat diezelfde kameraad zich zonodig moest verslapen... Hate Eternal klonk wel leuk, maar niet echt gevarieerd of innovatief. Goede drummer wel. Ragnarok was een wel een verrassing. Toch maar eens iets halen van die lui. Weet iemand waar ze vandaan komen? Impaled Nazarene was erg gaaf, alleen dan die knok-partij was een beetje triest. Marduk vond ik erg meevallen. Legion leek niet al te bezopen en die nieuwe drummer is een goede vervanger. Six Feet Under...wow! Wat heeft die Chris Barnes toch een monsterlijke strot! Heersch! Ik geloof dat ik wel een paar ZM-ers heb gezien. Er waren er volgens mij een paar op Utrecht CS rond 14.30u bij de blauwe borden (eentje met een kerstmuts), en ik heb nog 2 mensen zien rondlopen met een ZM-shirt. En die munt-automaten zijn echt zwaar klote. We hebben een kwartier in de rij gestaan omdat een van die dingen leeg was, en toen slokte het ook nog een 20 euro biljet op zonder uit te keren. Kunnen ze hier gewoon geen Melkert-baan van maken of zo? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Over Marduk gesproken ja: die nieuwe drummer kickt ass! Marduk viel me zelfs ook erg mee, in tegenstelling tot anderen, maar ik ging op de helft van de set ofzo weg om Macabre te aanschouwen 11.45: restate my assumptions |
|
quote: had je mijn vriendje nog gezien? hij was samen met vincent en floris. wat ik hoorde over six feet under was dat de drummer erg langzaam speelde en nog steeds een clicktrack nodig had |
|
Ben ik het niet mee eens. De snare-drum leek bij verschillende optredens een beetje te bokken, maar die Six Feet Under drummer was best te pruimen. Strak en hard. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: sfu is sowieso langzaam en saai (en dan heeft het feit met dat het langzaam is niks te maken met dat het saai is uiteraard..) [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 23-12-2002 11:52] 11.45: restate my assumptions |
|
HEUY!!!! X-mass was weer een grote teringzooi......Immolation vond ik mega-vet....gelukkig dat ze als eerste moesten spelen....verder vond ik Exodus en Macabre zeer goed (lekkere pit) om 11.30 aangekomen in Tilburg waar we maar meteen wat zijn gaan nuttigen....om 15.00 naar 013 waar we verder zijn gaan feesten.....nu nog een beetje brak van gister. |
|
Mensen die gaan meppen omdat ze vooraan willen staan en niet tegen de drukte kunnen. Mogen ze van mij gelijk afschieten. Het gaat nergens over dat met 2 man op HUB aan het meppen waren. Jammer dat ik het niet gezien heb. Ik kan me erg kwaad maken om zo´n mensen. Verder.... Was het een gezellig dag met heel veel . Bands die ik gezien heb. Immolation: Viel wat tegen kwa geluid en kon me verder niet zo boeien. Exodus: Vette shit Six feed under: Ook vet en wat heeft die vent een superstrot! Ook nog een deel ZM´ers gezien. Vraag me niet wie allemaal want waarschijnlijk zal ik de helft alweer vergeten zijn. |
|
Ik geloof wel dat mijn oren een beetje te lijden hebben gehad bij Implaed en Ragnarok. Geluid stond toch wel schel afgesteld. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
en die kanker lijers op het balkon boven gooide bier ovewr de mengtafel, waardoor bij sixfeet op een geven moment 1 van de boksen naar de tyfus was , zonde van het optreden en het bier gvd Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: heb die 2 wel voorbij zien rennen, maar HEM niet geloof ik (althans niet bewust) |
|
Ten eerste: HEERSCH! Ik heb me erg geamuseerd gisteren. Veel Z-emmers gezien, veel bands gezien (waarbij Marduk het diepte- en Immolation het hoogtepunt was), en gezellig gebierd. Gespotte ZM-ers: - MBMarduk (in het echt net zo mooi als op foto, en ook nog eens een hele aardige gozer! ) - Shredhead (inderdaad gezellig gebabbeld) - Triple-Dan - TNightmare - Infaustus - Frietbal - Styn - Slechtheid (haha, geweldig ) - Hub de Gallier (hoewel ik betwijfel of hij dat nog weet, gezien zijn staat van dronkenschap op dat moment) - She-Devil (mijn vrienden vonden je een erg (ik citeer "lekker wijf") - Sorpresa (voor jou geldt hetzelfde, aldus mijn mannelijke vrienden) - Carnagath (ja, die olifant heeft een knoop in z'n slurf, ik zie het nu ook :p) - ZwaarMetaal (wel opschieten met je foto's ontwikkelen) - Valorian666 (gezellig gebabbeld over het hoe en waarom van tasjes bij vrouwen) - Cadaveria (haha, ik mocht lekker haar tattoo voelen ) - Vargen - Amarantha - Dwaal (eindelijk ) - Mo(puntjes)rke - L1l1th - Witch - Arrebar - Orion (fijn je eens in het echt te knuffelen ) - Aerodis - RdP - Morgil - SQT - uhm....dat was t geloof ik....maar het kan zijn dat ik er nog meer gezien heb Niet gezien: - Dargull Bands: - Trouble Agency: alleen het begin gezien: vond ik helemaal niet slecht, alleen die zanger had geen/de verkeerde uitstraling...beetje jammer. - Immolation: VET!! Echt helemaal geweldig! Hier begon de nekpijn. - Kataklysm: ook niet verkeerd...maar het is niet helemaal mijn muziek.. - Hate Eternal: klonk lekker, wel van genoten. - Exodus: heersch! Leuk om eens te zien. - Marduk: godcrises, hier heb ik me aan geergerd...alleenmaar het wij-zijn-goed-gevoel en dan ook nog eens slecht spelen...weer een illusie armer. - Six feet under: maar 1 nummer gezien i.v.m. de laatste trein..maar die stem.. . Jammer dat we het niet af konden zien. Al met al was het echt geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 23-12-2002 12:08] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: *trots* |
|
quote: was trouwens leuk bij de Mac *zwaai zwaai* I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Alleen was ik zo handig dat ik mijn eten al voordat ik 1 hap had genomen alweer op de grond gepleurd toen ik Hanneke wilde zoenen... |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |