IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : x-mas fest 013 zondag 22 december Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-12-2002 21:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 december 2002 21:18 schreef Morgil het volgende:
er valt weinig meer te veranderen he..het kaartje is er toch. Het is alleen vervelend dat wij, en ik weet zeker dat er meet met ons zijn, geen kaartje hebben gekocht om deze band te zien.

Zoals ik al zei: het gaat niet om de hardheid maar om het genre. En zeg nou zelf, was die sample van die band goed? Nee, pure bagger, inderdaad zo'n bandje dat je inhuurt voor 10 euro.

Ik herhaal maar effe, hou aub meningen en feiten gescheiden. en dan vraag ik me af, heb je soms het kaartje gekocht voor callenish circle, dat lijkt me niet, zeker niet door iemand die zegt dat alleen black en death metal op xmass thuishoort(en niet kan zeggen waarom)
{edit} zegt de kwaliteit van de demo soms iets over of een band goed is, het is niet super kwaliteit maar dat geeft niet, je had de demos van death moeten horen, dat waren pas slechte demos(kwa opname dan) daarbij valt dit nog echt wel mee

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 19-12-2002 21:24]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-12-2002 21:23 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 21:14 schreef arrebar het volgende:
volgens mij schijt morgil ook in der broek als ze hypnosia hoort, maar dat mag er weer niet op want dat is geen death black, maar met grindcore zou ze geen probleem hebben, terwijl ze eerst juist zegt dat het een Metal fest is, en dat daar metal moet spelen, maarja als je dan zegt dat thrash ook metal is dan moet er ineens aleen maar black en death komen

Ja hoor, wat schijt ik in mijn broek. Thrash is inderdaad metal en ik heb nooit beweerd dat dat niet mag, ook al kijk je naar het feit dat er toch voornamelijk death en black speelt, maar ik keek dus naar de ervaring van de bands. Dit is geen gelijkwaardige vervanger voor een band als Callenish Circle.

En nu heb ik er genoeg van! Meer beledigende/offtopic posts zullen worden verwijderd, willen jullie verder gaan over dit onderwerp ga dan naar het flametopic. Op deze manier word dit topic voor de mensen die willen afspreken en meer feiten willen weten veel te onoverzichtelijk. Maak desnoods een apart topic aan over de band en over het feit of ze op xmas thuishoren of niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 19-12-2002 21:24]

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-12-2002 21:26 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 december 2002 21:23 schreef Morgil het volgende:
Ja hoor, wat schijt ik in mijn broek. Thrash is inderdaad metal en ik heb nooit beweerd dat dat niet mag, ook al kijk je naar het feit dat er toch voornamelijk death en black speelt, maar ik keek dus naar de ervaring van de bands. Dit is geen gelijkwaardige vervanger voor een band als Callenish Circle.

En nu heb ik er genoeg van! Meer beledigende/offtopic posts zullen worden verwijderd, willen jullie verder gaan over dit onderwerp ga dan naar het flametopic. Op deze manier word dit topic voor de mensen die willen afspreken en meer feiten willen weten veel te onoverzichtelijk. Maak desnoods een apart topic aan over de band en over het feit of ze op xmass thuishoren of niet.

je zij net dat er aleen black en death metal thuishoort op xmass, zou je dit aub nader willen verklaren ik ben namelijk erg geintreseert in de sterke argumenten die je tot die uitspraak drijven

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-12-2002 21:26 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Gepost door: RdP
Het word nog bijna slechter als de line-up voor No Mercy 2003 Bravo!

No Mercy 2003: Testament, Marduk, Die Apokalyptischen Reiter, Nuclear Assault, Pro-Pain, Malevolent Creation, Darkane, Callenish Circle, Death Angel

rdp vind je eht gek als ik het zo opvat als je zulke dingen zegt?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-12-2002 21:31 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 20:47 schreef Morgil het volgende:
nee..net zo goed niet. Het ligt misschien aan mij maar ik vind dat xmass echt bekend staat om black/death metal (en de subgenres van die genres weer). Death Grind daarintegen zou wel acceptabel zijn..

ik zei dus dat het bekend stond om die genres, en niet dat er geen Thrash mag komen, integendeel, het is wel leuk voor de afwisseling, maar niet zo'n slechte band.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-12-2002 21:34 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 december 2002 21:31 schreef Morgil het volgende:
ik zei dus dat het bekend stond om die genres, en niet dat er geen Thrash mag komen, integendeel, het is wel leuk voor de afwisseling, maar niet zo'n slechte band.

wat maakt de band slecht, er is een verschil tussen een band slecht vinden en een band die technisch slecht is, daarnaast denk ik dat je wat meer respect voor kleine bandjes zou moeten hebben, alle grote bandjes zijn ook klein begonnen
oja trouble agency is ook thrashmetal met hardcore invloeden dus leg me nu maar uit waarom ze niet zouden mogen komen

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 19-12-2002 21:35]

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-12-2002 21:36 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 21:34 schreef arrebar het volgende:
wat maakt de band slecht, er is een verschil tussen een band slecht vinden en een band die technisch slecht is, daarnaast denk ik dat je wat meer respect voor kleine bandjes zou moeten hebben, alle grote bandjes zijn ook klein begonnen

inderdaad, klein begonnen door op kleine festivals etc op te treden. Ik vind ze slecht omdat hun nummers technisch slecht in elkaar zitten, de zang nogal zwak klinkt en de nummers allemaal hetzelfde klinken.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 19-12-2002 21:40 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 21:23 schreef Morgil het volgende:

En nu heb ik er genoeg van! Meer beledigende/offtopic posts zullen worden verwijderd, willen jullie verder gaan over dit onderwerp ga dan naar het flametopic. Op deze manier word dit topic voor de mensen die willen afspreken en meer feiten willen weten veel te onoverzichtelijk. Maak desnoods een apart topic aan over de band en over het feit of ze op xmas thuishoren of niet.

Dit is niet bedoeld om je af te kraken.

Maar waar lees jij beledigende posts?
Mensen kunnen kritiek op je hebben.
Vooral als moderator zijnde heb je hier mee te maken.
Leer daar op een goede manier mee om te gaan.
In plaats van gelijk te dreigen met verwijdering.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-12-2002 21:41 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 21:40 schreef Frietbal het volgende:

in mijn broek schijten..zeiken..alsof ik niet weet waar ik het over heb. Ik heb ook gezegd dat ze beter een ander topic erover kunnen maken als ze de discussie willen voortzetten. Bij deze hou ik ermee op en wil graag erop doorgaan, maar wel in een ander topic.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 19-12-2002 21:44 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 21:41 schreef Morgil het volgende:
in mijn broek schijten..zeiken..alsof ik niet weet waar ik het over heb. Ik heb ook gezegd dat ze beter een ander topic erover kunnen maken als ze de discussie willen voortzetten. Bij deze hou ik ermee op en wil graag erop doorgaan, maar wel in een ander topic.

Tip: Hap niet overal op

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-12-2002 21:46 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 december 2002 21:36 schreef Morgil het volgende:
inderdaad, klein begonnen door op kleine festivals etc op te treden. Ik vind ze slecht omdat hun nummers technisch slecht in elkaar zitten, de zang nogal zwak klinkt en de nummers allemaal hetzelfde klinken.

als je ergens niet van houd dan klinkt alles ervan eentonig, ik vind ook trance eentonig. En een eminem cd vind ik ook ieder nummer hetzelfde klinken. De zang vind ik anders niet bepaald zwak, het licht meer aan het afmixen dat de stem niet duidelijk naar voren is gekomen. De studio is niet door geweest maar dat maakt een band niet wat ze live zijn. En de opmerkingen over dat het een 10 euro bandje is slaan helemaal nergens op. Als persoonlijke opmerkingen hier niet mogen waarom mag de band dan wel beledigd worden op die manier, kritiek geven mag van mij maar de band harder de grond in zijken dan ze verdienen vind ik toch iets anders.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-12-2002 21:48 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 19 december 2002 21:44 schreef Frietbal het volgende:
Tip: Hap niet overal op

ssssst frietbakkes, das best vermakelijk

Life doesn't get much better than this!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-12-2002 21:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Altijd leuk die soaps op ZM..

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-12-2002 21:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 december 2002 21:41 schreef Morgil het volgende:

nu kan ik je sarcastische opmerking in het fototopic ook wel beledigend opvatten, je bent zelf ook op diezelfde manier bezig met beledigen door de term 10 euro bandje en te doen alsof het een feit is dat die band slecht is, tja zullen we nu jou post verwijderen omdat die beledigend is?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 21:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Of een band nou thrash,death of blackmetal speelt boeit toch helemaal niet.Dit is een METAL festival en als er METAL bands spelen hoeven wij met z'n allen toch niet te klagen.

Als callenish wegens bovengenoemde reden afgezegd heeft kan ik daar helemaal in komen en geef ze groot gelijk.Is natuurlijk jammer want ik had ze graag gezien maar sommige dingen zijn binnen een band belangrijker dan een optreden(zoals deze familiaire problemen).In ieder geval sterkte aan Callenish Circle.

Over een demobandje op X-mass.Als op het laatste moment een band afvalt moet je natuurlijk een vervangende band vinden op korte termijn.Bij deze hebben ze dat gedaan.Ze hadden ook niks kunnen doen,was het ook niet goed geweest.En of deze band nou wel of niet hier thuis hoort,dat blijft toch voor iedereen anders.Een ding is zeker en dat is dat het weer gezellig word dit jaar

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 19-12-2002 21:51 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 21:50 schreef Hub de Gallier het volgende:
Of een band nou thrash,death of blackmetal speelt boeit toch helemaal niet.Dit is een METAL festival en als er METAL bands spelen hoeven wij met z'n allen toch niet te klagen.

Als callenish wegens bovengenoemde reden afgezegd heeft kan ik daar helemaal in komen en geef ze groot gelijk.Is natuurlijk jammer want ik had ze graag gezien maar sommige dingen zijn binnen een band belangrijker dan een optreden(zoals deze familiaire problemen).In ieder geval sterkte aan Callenish Circle.

Over een demobandje op X-mass.Als op het laatste moment een band afvalt moet je natuurlijk een vervangende band vinden op korte termijn.Bij deze hebben ze dat gedaan.Ze hadden ook niks kunnen doen,was het ook niet goed geweest.En of deze band nou wel of niet hier thuis hoort,dat blijft toch voor iedereen anders.Een ding is zeker en dat is dat het weer gezellig word dit jaar

Hub: Hoe kan het ook anders. Ik ben het weer helemaal met jou eens.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-12-2002 21:56 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 december 2002 21:40 schreef Frietbal het volgende:

precies, ik vind het een beetje jammer dat het moderatorschap gebruikt word als middel om van tegenspraak af te komen, op deze manier als de dreigementen uitgevoert worden krijgt dit forum veel weg van een staat met een dictator waar alle kritiek op het staadshoofd gecensureert word. laten we hopen dat hier geen post verwijdert worden.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-12-2002 21:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:

precies, en zolang het maar gezellig word kan het me ook niet zoveel boeien hoegroot een band is. En kijk als Flesh Made Sin Callenish Circle zou vervangen dan zou er hier ook geklaagt worden

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 19-12-2002 22:03 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Op een festival komen nu eenmaal niet bands die iedereen supergoed vind. En je hoeft toch niet persé naar een band te kijken die je niet gaaf vind. Verder kijk ik graag naar nieuwe bands.....grote bands hadden in het begin ook maar 1 demo

Orion
Usericon van Orion
Posted 19-12-2002 22:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 22:03 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Op een festival komen nu eenmaal niet bands die iedereen supergoed vind. En je hoeft toch niet persé naar een band te kijken die je niet gaaf vind. Verder kijk ik graag naar nieuwe bands.....grote bands hadden in het begin ook maar 1 demo

\

precies kijk ik wil die eerste band zien nou die spelen 30 min geloof ik nou dan is het 16.30 en dan kan ik er wat als een zombie bijlopen tot 19.45 EXODUS!!!
en dan ken ik eigenlijk wel weer naar huis maar doe ik niet blijf bij arrebar
dus ik ken d eheel tijd ana de bar zitten of tilburg f fingaan wat i kga doen

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-12-2002 22:10 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 december 2002 22:03 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

juist en gelukkig maar want zo is er teminste variatie, door hier een regionale death of black band neer te zetten zou het eht variatieloos worden

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 19-12-2002 22:55 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

godverdomme, het is uitverkocht... kutzooi. waren nog maar 3 kaarten, en wij zijn met 10

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-12-2002 23:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 22:55 schreef collision-tammi het volgende:
godverdomme, het is uitverkocht... kutzooi. waren nog maar 3 kaarten, en wij zijn met 10

'uitverkocht' is altijd maar half waar.. Volgens mij kun je nu nog steeds bij de 013 zelf kaarten kopen, en als ze zondag nog niet op zijn dus ook aan de entree (moet je wel vroeg zijn natuurlijk , wil er niet al een hele meute de laatste kaarten voor je neus wegkapen..)

Ook heb je kans dat er nog kaarten zijn bij de andere voorverkoopcentra, zoals enkele Plato's en de Fame in Amsterdam, het hangt er vanaf of zij aangesloten zijn op die centrale verkoop waar de GWK/Postbank ook aan zit, of dat ze gewooon een stapeltje hebben liggen..

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 19-12-2002 23:16 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:

hummm als ik naar een concert ga, is dat alleen voor snelle black/death. Dus ik klaag wel zeker als er bands met andere stijlen dan black/death spelen. Zo vond ik No Return al zwaar bagger bij een recent concert in 013 (Nile, Sinister, No Return, Myrkskog). Tis me allemaal te langzaam. En met dezelfde redenering zou je er ook Limp Bizkit neer kunnen zetten.
Dit riekt naar 'alle metal is tof en alle metalheads moeten elkaar steunen'
Ik wil ruige snelle brute black/death!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-12-2002 23:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 23:16 schreef Shun Sacer het volgende:
hummm als ik naar een concert ga, is dat alleen voor snelle black/death. Dus ik klaag wel zeker als er bands met andere stijlen dan black/death spelen. Zo vond ik No Return al zwaar bagger bij een recent concert in 013 (Nile, Sinister, No Return, Myrkskog). Tis me allemaal te langzaam. En met dezelfde redenering zou je er ook Limp Bizkit neer kunnen zetten.
Dit riekt naar 'alle metal is tof en alle metalheads moeten elkaar steunen'
Ik wil ruige snelle brute black/death!

Ten eerste:Limp bizkit is GEEN metal
Ten tweede:je hoeft toch helemaal niet te gaan zondag als je het niet snel en black/death genoeg vind.Dan verkoop je je kaartje aan iemand die wel graag had willen gaan maar geen kaartje meer kon krijgen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com