|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: stijn dus.. |
|
quote: hey, dat was ik, je haalt mensen door elkaar |
|
neej, bijn! Trieste gast |
|
wie dragen hier tuinbroeken? [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 26-01-2003 21:38] Trieste gast |
|
ja No meat is sweater |
|
quote: zanger van Macabre |
|
oh, schone zaak Trieste gast |
|
Okay, geen tuinbroek te zien, inderdaad, I'll grant you that . |
|
quote: macabre No meat is sweater |
|
quote: da wil ik ook wel weten |
|
@ Dwaallicht; ok, wegBLIES.. @ Infoustoes en biestijal; 11.45: restate my assumptions |
|
kommen sie mal online bitte. No meat is sweater |
|
stelletje leho-sehers, macabre rules!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
wie heb die rellen gezien bij macabre?? afgelopen 22dec? was er helaarsch nie bij ...heb er wel t 1 & ander over gelezen in AARSCH-SCHOK... |
|
ik heb het niet gezien, maar ik hoorde dat bruce lee erbij was. No meat is sweater |
|
in het begin mocht ik er niet in, toen stond ik een hele poos bij de deur van het balkon(was wel gezellie) en toen hoorde ik al dat er beneden vette rellen waren van mensen die erin wouden, maar ik mocht op een gegeven moment naar binnen, maar op het balkon was het rustig maar beneden was het alledonders druk en het was ook nog es donders warm, ik was vreselijk blij dat er een meisje naast me aan het bangen was dat gaf me wat frisse lucht:D Nabua Vonveilla |
|
Ik stond wel beneden bij Macabre, maar ik stond helemaal achteraan dus ik heb niks gemerkt van rellen. Wel dat het warm was... hehe... Zenial |
|
hahaha ja ik zat meer met mn hoofd in het wapeerende haar van het meisje dat naast me zat dan dat ik naar Macabre keek:D Nabua Vonveilla |
|
maar tis altijd allejezus warm in de kleine zaal... als ze daar airco hebben mogen ze die wel es aanzetten daar... |
|
quote: Ze stoppen gewoon te toffe bands in die kleine zaal. Als ze marduk daar nou voortaan zouden programmeren ghehehehe Zenial |
|
ja Marduk is echt gigantisch slecht gewoon Nabua Vonveilla |
|
quote: Onze computer is kaduuk dus ik kan niet zoveel op internet helaarsch.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ja, dat dacht ik eerst ook maar ik denk dat het toch beter was dat Macabre in de kleine zaal speelde.. Dan was het misschien net zo kut als Hate Eternal en Immolation, die door het brakke geluid gewoon veel minder overtuigde (voor mij dan) dan als dat ze beter geluid hadden (denk ik). 11.45: restate my assumptions |
|
ja Hate Eternal viel me ook erg tegen, maar de rest was top Nabua Vonveilla |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |