|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
hebben wij oogcontact gehad en wat voor shirt had je aan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: oogcontact...rrrrrr in het begin een Thronar Tshirt met achter op: Battle Metal en foto en voorop een kasteel..maar bij SFU had ik een net gekocht Marduk Tour Shirt aan |
|
staat dr een foto op het foum hier van je?? dan heb ik een beetje een beeld Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: nope, moet ik maar eens maken of zo en erop pleuren |
|
hoe dicht stond je bij me dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
umm...2 meter of zo, weet niet, maar heb je wel gezien geloof ik, ik dacht: die houdt de pit in de gaten maar je wou gewoon SFU niet zien? |
|
quote:oh? nou kweenie wie jij was hoor ? of had ik met je gepraat? stond wel idd bij sfu bietsje vooraan ja.. De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote: neej, niet gepraat, maar bij SFU stond ik geloof ik vlak naast je, had jij een topje aan en soort van dreadlockjes in een staartje? |
|
quote:idd een soort van jah De groeten uit: Ljouwert ! |
|
is dit het 2de lultopic? |
|
ON TOPIC Pfff heb ik altijd al willen zeggen |
|
quote: nee, is nabeschouwing van Gister |
|
quote: Ik heb me echt zitten storen aan haar [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 23-12-2002 21:09] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:gvd...wat dan nou weer ?? bedoelen jullie mij nou of ?? De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote: Nee een wijf met een zwarte bh en geen tieten die in de pit stond en een buitenlandse vriend... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
GEEN tieten EN een buitenlandse vriend? Ja, dat gaat toch echt te ver I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:oooh pffft..*zucht* ik schrok al.... De groeten uit: Ljouwert ! |
|
zijn er nog foto's gemaakt trouwens? ik ben op de foto voor een blad gekomen welk blad weet ik niet meer . stond toen vooraan met Hate eternal ( wat ik daar moest ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hm..ik heb nog niet suveel over afgelopen dag verteld. Ik heb vaak ook een kort geheugen Exodus vond ik iig lekker strak spelen en klonk lekker SFU vond ik ook heel leuk (mja, ik vind alles later op de avond wat leuker dan ik het aan het begin zou vinden... ) Ik baal verschrikkelijk dat ik Macabre niet gezien heb damn verder vond ik het wel gezellig, weinig van zm gezien (mja, via foto's herken ik echt niemand zomaar dus tsjah) alleen zm, orion, arrebar en natuurlijk styhn en infaustus De groeten uit: Ljouwert ! |
|
Ik wilde ook heel graag macabre zien.. Was ten eerste backstage onder macabre en toen we de zala in kwam was het echt zo ontzettend druk*pff* Heb maar vanaf de dueropening gekeken.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ook ik wilde macabre weer zien maar zat toen nog bij de EHBO.Heb wel 's middags nog kunnen bijkletsen met Lance onder het genot van een biertje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:ja, de helft (perongeluk) gemorst he ?! De groeten uit: Ljouwert ! |
|
quote: 'Ben jij dan diegene die zn neus heeft gebroken? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |