|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehehe 11.45: restate my assumptions |
|
quote: och ikzelf heb zoveel lelijke dames gezien dat ik er nieteens meer op lette, hehe 11.45: restate my assumptions |
|
Wat een kut drukte zeg, vooral in de kleine zaal. Had ook geen zin meer om naar Macabre te gaan op een gegeven moment. Heb alleen Immolation bijna helemaal gezien, verder een stukje Ragnarock en een stukje van Hate Iternal, dat was het geloof ik. Voor de rest heb ik me erg vermaakt in de hal. Toevallig begonnen er ook allemaal ZM'ers te verzamelen naast mijn krukje. Diegenen die ik gesproken had waren alleen maar MB Marduk en nog iemand lama, weet het niet meer. Ook erg jammer was dat er zo veel mongolen rond liepen, maar nogmaals, ik heb me wel vermaakt. |
|
quote: Amen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
PS: hoe lang kun je gefluit in je oren blijven houden voor je je zorgen moet gaan maken? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: meer dan een week Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Ach.. ik heb het eens 2 en een halve dag gehad (derde ochtend na het concert was het pas weg.. . Maar te vaak te lang fluitende oren kan nooit gezond zijn.. op den duur is het blijvend denk ik.. Heb gisteren op een aantal momenten maar gewoon wat wc-papier in mijn oor gepropt, helpt ook perfect |
|
NB: Als je nog gefluit in je oren hebt van X-mas 2001, dan moet je je denk ik pas zorgen maken |
|
Ik heb nooit meer gefluit in mijn oren. Eerder had ik daar wel last van. Hmz.....messchien is mijn gehoor toch niet 100 procent meer. |
|
quote: en niet alleen je gehoor mischien? |
|
quote: Verder schijn ik nog normaal te zijn hoor. Al vinden sommige van niet. |
|
Antaeus was ongelofelijk vet, Impaled Nazarene regeerde (wel kut van die vechtpartij, maar wel sociaal genoeg van die zanger om een handdoek te geven en het proberen te sussen), Macabre was ook zeeer geslaagd. HitchHiker!!! Trouble Agency moet een nieuwe zanger en een andere drummer en een andere naam nemen, maar die gitaristen waren wel strak... Ik heb alleen Heuy gezien (bedankt nog voor het t-shirt), en een aantal mensen met kerstmutsen op waarvan ik nie zeker wist of ze nou zm waren of niet... P.S.: wie was die vent met die kerstmuts die bij impaled nazarene voorover gebogen stond na de pit (volgens mij klap op z'n gezicht gekregen en toen via de linkerkant van de zaal weggegaan), want volgens mij was die wel van zm [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 23-12-2002 13:34] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hub de Gallier, zo valt op te maken uit een sfeerverslag op een van de eerdere pagina's in dit topic . |
|
quote: Zo, wat een fucking koe was dat!!! Ik zag haar al bij de BP tanksstation, ik kon natuurlijk gelijk raden waar ze heen ging! Wie heeft haar uitgelegd die shit aan te trekken?!?!?!?! There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Hub had geen kerstmuts op. |
|
Het liep op den duur trouwens ook even uit de hand bij de ingang naar het gedeelte kleine zaal / cafe , tijdens Macabre.. Er wilden nog al veel mensen die kant op maar de security liet niemand meer naar dat gedeelte, omdat het te druk werd.. Toen stormde er eerst een hele groep doorheen, en later nog een figuur, die wild op de security inramde en uiteindelijk door 4 van die lompe uitsmijters naar buiten moest worden gewerkt |
|
Frietbal was de eerste die mij signeerde! |
|
quote: Ik vind je wel nog normaal hoor Trouwens veel zm'ers gezien gisteren.Mijn geheugen begint nu weer terug te komen bij verhalen die ik hier lees en thuis hoor.Ik was behoorlijk bezopen bij binnenkomst in de 013 en kan dan ook nog weinig hiervan herinneren.Tijdens Ragnarok ben ik weer een beetje tot de wereld der levenden terug gekeerd Voor de Ragnarok geinteresseerde hierboven ergense komen uit Noorwegen en hebben 4 cd's getiteld:"Nattferd","Arising realm","Diabolical age" en "In nomine satanas".Oryan van Taake is tegenwoordig vaste zanger bij Ragnarok. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heb ik jou gezien dan gisteren? Zelfde geld voor wickedkimmie.......kan me niets van jullie herinneren. Sorry. Volgende keer beter |
|
quote: Ja en ik wilde net naar buiten om te gaan eten.. maar dat hoefde niet meer What's the Speed of Dark? |
|
Nou het was weer gezellig hoor ik wel weer. Niets gemist dus. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: had jij een kerstmuts op? |
|
quote: geen last van, *draagt op maat gemaakte oordoppen What's the Speed of Dark? |
|
quote: Hub hoe ben jij nog thuis gekomen gisteren? We hebben je nog gezocht sávonds maar je was nergens te vinden. Toen zijn we om kwart over 11 maar aangelopen naar het station. En verder hoe gaat het met je neus? Klote dat we die gast niet meer tegen zijn gekomen. Wat een gore sukkel is dat geweest. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |