|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja jij was het, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Hehehe, dat was ik idd! Kon ik er wat van [bangen dan ]? |
|
Gezien: Immolation: erg tof en ik vond die gitarist die konijntjes aan het doodknuppelen was met zijn gitaar erg grappig Kataklysm: vond ik de minste die ik gezien had. Ik vond persoonlijk het gitaargeluid zwak de drummer rammelde maar een eind en er zat geen sfeer ofzo in de muziek(wel enthousiasme en wat koele opmerkingen). Maar he, dat is mijn mening. Hate eternal: vond ik erg goed, de riffs deden mij aan morbid angel denken maar dan sneller en er zat ook een beetje dat sfeertje in. Maar toen ze klaar waren was ik ook wel een eind murw. Exodus: gaaf, gaaf, gaaf! Opende met 'Bonded by blood'', de kale gitarist met zijn lange haar en de zanger vond ik persoonlijk echt tof. Op het laatst kon ik het niet meer zo volgen ivm met enorme honger en heb dus de shoarma boer geplunderd. Macabre: YEAH! Afgezien van het zuurstofgebrek was dit echt fucking tof, 'nuf said! Daarna: met een goed gevoel naar huis, want ik hou niet van SFU. [Dit bericht is gewijzigd door Psychoblast op 23-12-2002 15:36] Thus spoke the night spirit.... |
|
quote: Het LOMP legioen zat om 11 uur 's ochtends al aan de wodka en gezopen is er genoeg |
|
was een vette dag bands die ik gezien heb: immolation: vette band ,alleen jammer van he geluid... antaeus: wel aardig... kataklysm: heb ik manipulator of souls nog van gezien, puik bandje en een goeie drummer Hate eternal: superband goeie muzikanten, alleen jammer van het geluid... marduk: beter als vorig jaar Six feet under: super vet ,samen met beastial blasphemer heb ik tijdens dit optreden een dikke joint gerookt.top optreden!! zm'ers die ik heb gezien zwaarmetaal orion arrebar slechtheid dwaallicht mörke wicked kimmie mbmarduk carnagath eb ik heb nog een aantal zien zitten, maar nit de hand geschud of mee gepraat.... No meat is sweater |
|
quote: umm...weet niet, niet echt opgelet ik dacht wel van: is dat de Grote Slechtheid of niet |
|
quote: ik vroeg het me ook af hij was in de trein richting den haag, maar stapte voor den haag uit volgens zwaarmetaal was hij niet van het forum, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: |
|
quote: aha, maar stond jij bij Six feet Under vooraan? want zo jah, dan heb ik u gezien zo nee: dan was het iemand anders |
|
quote: Hrm, jullie waren toch niet die herrieschoppers (Forza Utrecht!) in de 23.04 trein naar Utrecht he? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:' neuh |
|
quote: shit, wat was je zat! |
|
quote: TJOKKEFOLL! dus |
|
TjokkeoverFoll ... |
|
quote: Dat was alleen in het begin(had dan ook al meer dan 5 liter bier op voordat 013 open ging). Na die vechtpartij was ik in een klap nuchter en de rest van mijn avond naar de klote. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dat was ook het enige wat ie aan het roepen was, en dan ook alleen maar rondjes lopen beneden in de hal. dacht elke keer dat je op je bek zou gaan, maar het viel mee geloof ik. |
|
quote: Was trouwens de 23.09 trein of zoiets, weet ik niet precies meer. Veel gegooi van kranten en gestommel door het gangpad. Zaten volgens mij ook een paar Virus-leden bij. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ben zover ik weet inderdaad niet op mijn bek gegaan.Was wel af en toe de orientatie kwijt hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb trouwens geen kater gehad vanmorgen. Maar volgens mij kwam dat omdat ik gisteravond eerst een broodje schwarma heb gegeten. Toen nog honger had en kebab met friet en salades heb besteld. En een paar uur later een pizza heb gegeten. Heb je wel een bodem om te drinken. |
|
quote: Ik vond het nog meevallen hoe je erbij liep gisteren. Ik heb je in ieder geval nog een stuk erger meegemaakt. |
|
ik denk dat ik zo weer naar bed ga. |
|
quote: Mijn bodem bestond uit een enkel broodje gezond. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hm ja, oke, halfkaal met voor de rest lang haar, inderdaad \m/ Thus spoke the night spirit.... |
|
quote:Same here. Maar eerst ff wat kaane. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |