IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : x-mas fest 013 zondag 22 december Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wie was eigenlijk die met kerstmuts op en ManowaR Tshirt?
heb geloof ik Slechtheid tijdens Six Feet Under zien staan, hield hij zijn muts vast tijdens het bangen

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-12-2002 15:34 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 december 2002 15:31 schreef Styhn het volgende:
ohja ik had jou ook ontmoet als het goed is!

ja jij was het,

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 15:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
heb geloof ik Slechtheid tijdens Six Feet Under zien staan, hield hij zijn muts vast tijdens het bangen
Hehehe, dat was ik idd! Kon ik er wat van [bangen dan ]?

Psychoblast
Thrash is back
Usericon van Psychoblast
Posted 23-12-2002 15:35 by Psychoblast Wijzig reactieProfiel van PsychoblastQuote dit bericht

Gezien:

Immolation: erg tof en ik vond die gitarist die konijntjes aan het doodknuppelen was met zijn gitaar erg grappig

Kataklysm: vond ik de minste die ik gezien had. Ik vond persoonlijk het gitaargeluid zwak de drummer rammelde maar een eind en er zat geen sfeer ofzo in de muziek(wel enthousiasme en wat koele opmerkingen). Maar he, dat is mijn mening.

Hate eternal: vond ik erg goed, de riffs deden mij aan morbid angel denken maar dan sneller en er zat ook een beetje dat sfeertje in. Maar toen ze klaar waren was ik ook wel een eind murw.

Exodus: gaaf, gaaf, gaaf! Opende met 'Bonded by blood'', de kale gitarist met zijn lange haar en de zanger vond ik persoonlijk echt tof. Op het laatst kon ik het niet meer zo volgen ivm met enorme honger en heb dus de shoarma boer geplunderd.

Macabre: YEAH! Afgezien van het zuurstofgebrek was dit echt fucking tof, 'nuf said!

Daarna: met een goed gevoel naar huis, want ik hou niet van SFU.

[Dit bericht is gewijzigd door Psychoblast op 23-12-2002 15:36]

Thus spoke the night spirit....

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-12-2002 15:35 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:28 schreef Mark het volgende:
Nou ja, in hun verdediging: het was Heineken.

Het LOMP legioen zat om 11 uur 's ochtends al aan de wodka en gezopen is er genoeg

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-12-2002 15:36 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

was een vette dag

bands die ik gezien heb:

immolation: vette band ,alleen jammer van he geluid...
antaeus: wel aardig...

kataklysm: heb ik manipulator of souls nog van gezien, puik bandje en een goeie drummer

Hate eternal: superband goeie muzikanten, alleen jammer van het geluid...

marduk: beter als vorig jaar

Six feet under:
super vet ,samen met beastial blasphemer heb ik tijdens dit optreden een dikke joint gerookt.top optreden!!

zm'ers die ik heb gezien

zwaarmetaal
orion
arrebar
slechtheid
dwaallicht
mörke
wicked kimmie
mbmarduk
carnagath

eb ik heb nog een aantal zien zitten, maar nit de hand geschud of mee gepraat....

No meat is sweater

Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:38 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:35 schreef Slechtheid het volgende:
Hehehe, dat was ik idd! Kon ik er wat van [bangen dan ]?

umm...weet niet, niet echt opgelet
ik dacht wel van: is dat de Grote Slechtheid of niet

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-12-2002 15:39 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 december 2002 15:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:

ik vroeg het me ook af hij was in de trein richting den haag, maar stapte voor den haag uit
volgens zwaarmetaal was hij niet van het forum,

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 23-12-2002 15:39 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 23 december 2002 15:35 schreef Psychoblast het volgende:

de kale gitarist met zijn lange haar

Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 15:40 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:39 schreef arrebar het volgende:
ik vroeg het me ook af hij was in de trein richting den haag, maar stapte voor den haag uit
volgens zwaarmetaal was hij niet van het forum,

aha, maar stond jij bij Six feet Under vooraan? want zo jah, dan heb ik u gezien
zo nee: dan was het iemand anders

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-12-2002 15:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:31 schreef arrebar het volgende:
btw ik was te herkennen aan een krullekop en het all hell breaks loose shirt van destruction

Hrm, jullie waren toch niet die herrieschoppers (Forza Utrecht!) in de 23.04 trein naar Utrecht he?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 23-12-2002 15:44 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 23 december 2002 15:42 schreef Mark het volgende:
Hrm, jullie waren toch niet die herrieschoppers (Forza Utrecht!) in de 23.04 trein naar Utrecht he?
'

neuh

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 23-12-2002 15:44 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:21 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er liepen 6 LOMP shirts(waaronder ikzelf hehe) door de 013 en 4 daarvan zijn zm'ers.

shit, wat was je zat!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-12-2002 15:46 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:44 schreef soepkoeltoer het volgende:
shit, wat was je zat!

TJOKKEFOLL! dus

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2002 15:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

TjokkeoverFoll ...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 15:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:44 schreef soepkoeltoer het volgende:
shit, wat was je zat!

Dat was alleen in het begin(had dan ook al meer dan 5 liter bier op voordat 013 open ging).
Na die vechtpartij was ik in een klap nuchter en de rest van mijn avond naar de klote.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 23-12-2002 15:48 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

dat was ook het enige wat ie aan het roepen was, en dan ook alleen maar rondjes lopen beneden in de hal. dacht elke keer dat je op je bek zou gaan, maar het viel mee geloof ik.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-12-2002 15:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:42 schreef Mark het volgende:

Was trouwens de 23.09 trein of zoiets, weet ik niet precies meer. Veel gegooi van kranten en gestommel door het gangpad. Zaten volgens mij ook een paar Virus-leden bij.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 15:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:48 schreef soepkoeltoer het volgende:
dat was ook het enige wat ie aan het roepen was, en dan ook alleen maar rondjes lopen beneden in de hal. dacht elke keer dat je op je bek zou gaan, maar het viel mee geloof ik.

Ben zover ik weet inderdaad niet op mijn bek gegaan.Was wel af en toe de orientatie kwijt hehe.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 23-12-2002 15:51 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik heb trouwens geen kater gehad vanmorgen.
Maar volgens mij kwam dat omdat ik gisteravond eerst een broodje schwarma heb gegeten.
Toen nog honger had en kebab met friet en salades heb besteld.

En een paar uur later een pizza heb gegeten.

Heb je wel een bodem om te drinken.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 23-12-2002 15:52 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ben zover ik weet inderdaad niet op mijn bek gegaan.Was wel af en toe de orientatie kwijt hehe.

Ik vond het nog meevallen hoe je erbij liep gisteren.
Ik heb je in ieder geval nog een stuk erger meegemaakt.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 23-12-2002 15:53 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik denk dat ik zo weer naar bed ga.

Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 15:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:51 schreef Frietbal het volgende:
Ik heb trouwens geen kater gehad vanmorgen.
Maar volgens mij kwam dat omdat ik gisteravond eerst een broodje schwarma heb gegeten.
Toen nog honger had en kebab met friet en salades heb besteld.

En een paar uur later een pizza heb gegeten.

Heb je wel een bodem om te drinken.

Mijn bodem bestond uit een enkel broodje gezond.

Psychoblast
Thrash is back
Usericon van Psychoblast
Posted 23-12-2002 15:53 by Psychoblast Wijzig reactieProfiel van PsychoblastQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:39 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:

Hm ja, oke, halfkaal met voor de rest lang haar, inderdaad \m/

Thus spoke the night spirit....

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-12-2002 15:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 15:53 schreef soepkoeltoer het volgende:
ik denk dat ik zo weer naar bed ga.
Same here.
Maar eerst ff wat kaane.

Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com