|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik heb een drumstel op zolder staan en wil binnenkort samen met Leviathanica de oefenruimte induiken. Dus veel muziek en bier natuurlijk!!! |
|
quote: wat typ jij in dan voor search ik krijg alleen maar idiote mp3tjes die geen solo's zijn Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
vorige week nieuw cymbaalke gekocht, Sabian HAnd Hammered 12" china. lekkere klank, helaas niet heel luid, redelijk doormeppen op dat ding om effect te krijgen... If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Robbemans: Zet je search op 'video', en zoek naar bestanden groter dan 15 MB... Meestal werkt dat! Of zoek naar de volgende files: 14-slipknot_-_joey_drum_solo_(disasterpieces-dvdrip)-r0t-fnb.mpg Dream Theater - Drum Solo Mike Portnoy.avi Derek Roddy Srum Solo (Hate Eternal).mpg AMAZING drumsolo by Tony_Royster_Jr.avi (Terry Bozzio)_Stunning Drum solo_LIVE_[GasMax27].mpg Carter Beauford (Dave Matthews Band) - Triping Billies Studio Lesson.mpg Travis Barker Drum Solo.mpg Virgil Donati - DoubleBass clinic.avi Buddy Rich & Jerry Lewis - Drum Solo Battle (1965).mpg Happy Hunting Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Drummen moet je gewoon jezelf leren, het gaat nu perfect! ookal is mn twinpedal nu stuk |
|
thnx Ethereal elmar idd daarom zit ik nu echt elke dag in de oefenruimte mezelf en de drumkit af te beulen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Heb het mezelf ook aangeleerd, maar heb nu toch drumle genomen... Wil ook de juiste technieken aanleren enzo, en wil graag andere dingen leren als metal... Wil ook jazz en fusion en latin enzo kunnen spelen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Ik heb die van slipknot ook gevonden. Ruig, alleen doet ie een beetje veel van t zelfde. |
|
Vond ik ook, maar het feit dat zn drumstel gemonteerd is op een 90 graden rechtop in de lucht staand platform maakt de solo weer stoer Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
idd, |
|
Beste filmpje blijft toch die van Tony Royster Jr... 12 jaar oud, en schopt elke metaldrummer's kont!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb dan nu ook Kazaa maar geinstalleerd. Wat een kloteprogramma zeg!!! Ik wist dat ik me al aan kazaa zou ergeren, maar ik wil per sé die drumclipjes hebben Maar waar moet je nou precies op zoeken, want ik krijg ze niet gevonden. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Imotep: Toch wel Kazaa Lite hè? Anders is het hellooooooooo spyware! Anywayz, 3 posts naar boven ofzo staan alle bestandsnamen genoemd van alle filmpjes! Zet je search filter op video en gaan met die banaan! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ja, ik heb kazaa lite. Ik heb dan nu een aantal van die clipjes gevonden. Maar het gaat echt traag met downloaden, en ik had 1 filmpje bijna, stopt hij ermee. Iets van extern nogwat Ik wil dus per sé dat clipje van slipknot hebben, en die van hate eternal. Maarja, ik zal dan nog maar ff geduld hebben blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Welcome to the wonderful world of P2P sharing Bij mij ging t nog wel aardig vlot btw... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb nu bijna alle drumclipjes wel binnen. Alleen die van derek roddy van hate eternal nog niet En die wil ik dus echt héél graag zien!!! Die clip van Mike Portnoy is echt sick Die kan er wat van zeg! En dat clipje van terry bozzio, uit de tijd van frank zappa. Daar zit een heel goed stuk in: hij speelt met zijn handen een zwaar listig ritme, en vervolgens doet hij het exact zo met zijn bass na Als je dat ziet besef je dat je als drummer nog helemaal niks bent. Ik blijf zoeken naar dat clipje van derek, die moet ik echt nog zien blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Hmmm.....jezelf leren spelen is goodkoop maar duurt veel langer en je ziet geheid veel over het hoofd. Als jij dan ook jazz en fusion en latin wil spelen ben je wel jaaaren verder voordat je het redelijk kan...... |
|
Njah, ben wel begonnen met drumles, maar na anderhalf jaar ofzo hield mn drumleraar ermee op! Aangezien het hier niet echt vol zit met drumleraren (understatement) heb ik een jaar of 8 geen drumles gehad... In die tijd heel veel naar andere drummers geluisterd en gekeken, en oefenen totdat ik omviel! Nu heb ik eindelijk een drumleraar gevonden die me een hoop kan leren! Inderdaad, Jazz Fusion en Latin zijn verrekte lastig om goed te spelen, maar ik merk nu al dat het me helpt in mijn technieken! Hij speelt alleen geen double bass dus dat zal ik zelf moeten doen... lrllrlrrlrllrlrr Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb vorige week een drum gekocht. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Eén drum? En de rest koop je wanneer? Of ga je in een marsband meesjouwen, ofzo? Touché, pussycat! |
|
Ik gok een pakje drum |
|
Goed, nog even een serieuze vraag aan de drummers met ervaring. Ik ben sinds twee maanden serieus bezig met drummen. Krijg een half uur les per week en oefen zo'n 4 tot 5 uur in een oefenruimte hier in de buurt. Natuurlijk zou ik liever elke dag oefenen en dus moet er een drumstel in mijn huiskamer komen. Maar, ik woon in een flat dus een regulier drumstel kan gewoon niet. Nu zat ik te kijken naar de electronische drumstellen. Afgezien van verschillen tussen merk, prijs en kwaliteit vroeg ik mij af of iemand hier wat meer ervaring mee heeft. Het lijkt me namelijk dat je een electronisch drumstel 'anders' bespeelt dan een 'analoog' drumstel. Heeft iemand ervaring met het oefenen / bespelen van een electronisch drumstel? |
|
Bij deze zoekt control human delete vanaf nu een nieuwe drummer! optredens gaan nog wel door, voor zover ze vast staan! dus uhm...tja....! denk je dat je deze vorm van black metal kunt drummen, of ken je iemand! laat het horen! meer band info! www.controlhumandelete.tk Als je wilt weten wat van muziek wij maken en wat voor drumstijl minimaal vereist is kun je hier 3 korte samples downen. Seeking For The End Of Life Discipline March Towards Destruction The Prospectus Negative [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 24-05-2003 13:34] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ik heb ver geen ervaring met electronische drumstellen.. maar heb het er een keer met mn drumleraar over gehad en die vond het echt totaal neits. Het is in principe gewoon een getriggered systeem en je krijgt er niet hetzelfde geluid uit als een akoestisch drumstel.. hij had mensen zien leren spelen op een electronisch drumstel.. kwam diegene eenmaal op een acoustische te spelen kon ie geen ene hol maarja, als je ooit van plan bent om op een totaal getriggered acoustische drumstel te spelen dan maakt het denk ik niet veel uit hebbie natuurlijk wel veel $$$ nodig, wat vaak een probleem is trilililili |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |