|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
triggers? |
|
Is er hier trouwens nog een drummer die zijn Iron Cobra of DW5000 wil ruilen voor mijn Axis A twinpedaal + Sonic Hammer kloppers? |
|
Snaack, Dw brengt nu de 9000 pedalen ook als gewone serie op de markt (i.p.v. alleen als limited edition). De limited edition versie was alleen wel gruwelijk duur (Axis go home, zeg maar). Hoe dat met de nieuwe serie zit, weet ik niet. Wel een mooi ding om te zien, trouwens. Touché, pussycat! |
|
quote: De DW5000 is al "Axis-go-home" geprijsd 780 euro meen ik!! Maar die 9000 is vet ja, titanium!! ik ga direct op de site kijken |
|
Die DW 9000 serie ziet er idd erg mooi uit! Maar bij de aanschaf zou ik toch meer letten op hoe het speelt. Als je aan het drummen bent zie je je pedaal toch niet. Gewoon ff in de winkel al die pedalen uitproberen dus blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: techniek zal er ook wel mee te maken hebben, maar als je bij snelle DB te weinig geluid produceerd, mss de beater meer naar achteren zetten. met men oude pedalen kwam de beater ong. 10 cm van het vel bij snelle stukken, bij trage stukken kreeg ik hem bijna tegen men scheenbeen maar ik heb men techniek voor trage stukken wat veranderd intussen |
|
quote: Een 9000 enkel (!) pedaal moet al 500 euro's kosten. Dat scheelt niet veel met de nieuwprijs van een standaard Axis twin(!)-pedaaltje. *slik* Touché, pussycat! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 27-02-2003 15:25] No meat is sweater |
|
|
|
Komop mensen, post een wat over je drumervaringen, tips, wat je NIET moet doen, enz. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Niet met een pijpje staal of een boomstam op mijn dure china hakken en in één avond voorzien van tien scheuren. Dan krijg je namelijk een probleem; een probleem dat boze Sporty heet. Touché, pussycat! |
|
drum nooit met schroevendraaiers Trieste gast |
|
drum niet als je niet kan drummen. No meat is sweater |
|
laat bijn nooit mar dan ook NOOIT aan je kit zitten Trieste gast |
|
en vertel em ook niet dat ie kan blasten. No meat is sweater |
|
inderdaad, nooit valse hoop geven! Trieste gast |
|
11.45: restate my assumptions |
|
wauw, ik kan het eerste deel van Marduk- Materialized in Stone drummen, yes! |
|
jij blij No meat is sweater |
|
Ja, als je een nr van Marduk kan drummen ben je wel blij blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
je moet niet drummen als je dat niet kan? hoe heb jij dat dan geleerd?of kan je het niet? wat je niet mot doen? ehh... overbelasten ( overblastern hahahahahahahaha ) AAAAARGH! ik ben vervelend |
|
blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Heb vrijdag 7 maart voor het eerst een optreden gehad Ook voor het eerst versterkt drummen dus Dat was echt supergaaf!!! Zijn er hier nog drummers die tips hebben voor het drummen tijdens optredens, het geluid is immers heel anders. Bovendien heb je te maken met lampen, waardoor je het wat minder goed ziet dan in bijv. de oefenruimte. En hoe zit het met oordoppen? Ik gebruik zelf altijd oordoppen, kan niet begrijpen dat je bij zo'n geluidbelasting geen oordoppen gebruikt... blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
haha, ik heb zaterdag de 8e voor het eerst in maanden weer eens versterkt opgetreden sja.. de lampen boeien me niet zo, alleen een stoboscoop (icm rook) kan irritant zijn ik denk dat je gewoon gewend moet raken aan optreden met lampen e.d. Misschien helpt het te proberen met je ogen dicht te drummen in de oefenruimte? Dan raak je eraan gewend te drummen zonder iets te zien.. Ik gebruik trouwens ook altijd oordoppen en zeik heel erg op de geluidsman omdat ik een goede monitormix wil, iig de gitaren en zang moeten goed hoorbaar zijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |