IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : drummen Vorige pagina | Volgende pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 08-05-2004 16:23 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 7 mei 2004 13:24 schreef Snaack het volgende:
Ik heb er een nachtje over geslapen, ik denk dat ik voor een mooie 2e hands e-kit ga sparen. Nogmaals bedankt voor alle tips heren

Ik bedacht me nog dat (standaard) kickpads van e-kits niet altijd geschikt zijn voor twinpedals. Da's niet bepaald iets om na aanschaf achter te komen.

Touché, pussycat!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-05-2004 16:39 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 8 mei 2004 16:23 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik bedacht me nog dat (standaard) kickpads van e-kits niet altijd geschikt zijn voor twinpedals. Da's niet bepaald iets om na aanschaf achter te komen.

I.d.d. een goed punt om op te letten.. Vaak zit er, zeker bij de goedkopere kitsjes, zo'n gaar pedaal/ trigger in één bij..

FUCK

Zal je atijd zien, net te laat.. Een leuke DDrum weg op Marktplaats:

"Slechts" 1200 euro...

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 12-05-2004 23:51 by FolkWang Profiel van FolkWang

Weet iemand een goeie manier om de trommels te dempen oid voor oefenen? Vanwege oefenen in een kamer in een studentenhuis... Een beetje sociaal zijn nkan geen kwaad namelijk hehe

Is dit eenvoudig op te lossen of is een speciale oefenkit de enigste oplossing? Ik heb een beperkt budget dus dat en geluidsisolatie in mn kamer zijn geen optie...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-05-2004 0:06 by Shredhead Profiel van Shredhead

vol beton storten

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 13-05-2004 1:05 by FolkWang Profiel van FolkWang

Tsja... Volstorten met stoffen voorwerpen zou misschien de bassdrum iets dempen maar de rest wordt moeilijker gezien dara niet vaak een gat inzit zoals in de bassdrum wel vaak zit.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2004 1:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

rubber stokskes nemen

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 13-05-2004 10:20 by blowen_b Profiel van blowen_b

demp matjes.. is er ook voor de bassdrum.. kost je wel zo gauw 80 pleuro

trilililili

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 13-05-2004 15:27 by FolkWang Profiel van FolkWang

80 totaal? Of per stuk?

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-05-2004 15:56 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 12 mei 2004 23:51 schreef FolkWang het volgende:
Weet iemand een goeie manier om de trommels te dempen oid voor oefenen? Vanwege oefenen in een kamer in een studentenhuis... Een beetje sociaal zijn nkan geen kwaad namelijk hehe

Is dit eenvoudig op te lossen of is een speciale oefenkit de enigste oplossing? Ik heb een beperkt budget dus dat en geluidsisolatie in mn kamer zijn geen optie...
rutes van vic firth, of brushes. Lekker timmeren zonder dat je directe omgeving er last van heeft, moet je alleen nog wat verzinnen voor bekkens en bassdrum. Of denk ik verkerde richting?

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 13-05-2004 15:57 by FolkWang Profiel van FolkWang

quote:
Op 13 mei 2004 15:56 schreef Audiophile het volgende:
rutes van vic firth, of brushes. Lekker timmeren zonder dat je directe omgeving er last van heeft, moet je alleen nog wat verzinnen voor bekkens en bassdrum. Of denk ik verkerde richting?

Dat bedoelde ik inderdaad, zonder overlast voor de buren.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 13-05-2004 16:10 by possess me Profiel van possess me

of je hele muur behangen met lege eierdozen, isoleert het geluid ook erg goed

beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-05-2004 16:12 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 mei 2004 16:10 schreef possess me het volgende:
of je hele muur behangen met lege eierdozen, isoleert het geluid ook erg goed

plus je word enorm potent

heb nou geen ruimte voor m'n drumstel, maar wanneer ik ga verhuizen ga ik denk ik voor de demppads

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 13-05-2004 16:14 by possess me Profiel van possess me

argh, kwartje valt erg laat

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 13-05-2004 16:15]

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-05-2004 16:19 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 mei 2004 16:14 schreef possess me het volgende:
argh, kwartje valt erg laat

jammer, net gemist

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 13-05-2004 16:30 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

interessante vraag idd, ik zit er over te denken een drumstel aan te schaffen, gewoon een oudje, moet nog veel leren. heb ooit wel wat gedrumd maar nooit veel van gekomen (ouders, geld, oefenlocatie), nu woon ik echter op kamers en heb ik mooi mn vrijheid. maar goed isolatie is daarbij ook gewenst.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 13-05-2004 16:32 by possess me Profiel van possess me

quote:
Op 13 mei 2004 16:30 schreef Je Moeder het volgende:
interessante vraag idd, ik zit er over te denken een drumstel aan te schaffen, gewoon een oudje, moet nog veel leren. heb ooit wel wat gedrumd maar nooit veel van gekomen (ouders, geld, oefenlocatie), nu woon ik echter op kamers en heb ik mooi mn vrijheid. maar goed isolatie is daarbij ook gewenst.
is er geen kelder onder je flatje?

anders loop je naar mayhem-sticker-op-autoruit-persoon, misschien kan hij wel een plaatsje voor je regelen

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 13-05-2004 16:35 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

we hebben hier wel goeie isolatie dus zo erg zal het niet zijn, maar beetje extra isolatie kan nooit kwaad, hoef ik me namelijk niet zin te houden he

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-05-2004 16:36 by Staalman Profiel van Staalman

Zijn er geen oefenruimtes in de buurt waar je een kast kunt huren voor de opslag van je kit, en waar je zeer regelmatig kunt oefenen?
Scheelt onwijs ruimte in je kamer, en kun je gewoon lekker voluit gaan.

Ik doe het ook op die manier, ookal heb ik meer dan genoeg ruimte in mijn huis. Staat daar prima, makkelijk oefenen voor mezelf en voor m'n band...

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 13-05-2004 16:36]

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 13-05-2004 16:37 by possess me Profiel van possess me

huren is een probleem voor arme studenten

en als je een keer in een inspiratievol moment zit, ben je dat alweer kwijt onderweg naar je oefenruimte, kun je beter niet doen

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 13-05-2004 16:38]

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-05-2004 16:38 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 13 mei 2004 16:37 schreef possess me het volgende:
huren is een probleem voor arme studenten

erbij werken, minder drinken....

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 13-05-2004 16:39 by possess me Profiel van possess me

doet ie al

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-05-2004 16:40 by Staalman Profiel van Staalman

Ik heb geen probleem met deze drum-situatie bij mij. Ik heb altijd inspiratie en oefen gewoon zeer regelmatig... en als ik eenmaal een idee heb vergeet ik 't echt niet. Of ik schrijf het idee uit.

possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 13-05-2004 16:43 by possess me Profiel van possess me

quote:
Op 13 mei 2004 16:40 schreef Staalman het volgende:
Ik heb geen probleem met deze drum-situatie bij mij. Ik heb altijd inspiratie en oefen gewoon zeer regelmatig... en als ik eenmaal een idee heb vergeet ik 't echt niet. Of ik schrijf het idee uit.
uitschrijven lijkt me nogal lastig, met gitaar en bas kun je tabs schrijven, een drumstel zou ik niet weten

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 13-05-2004 16:46 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 13 mei 2004 16:36 schreef Staalman het volgende:
Zijn er geen oefenruimtes in de buurt waar je een kast kunt huren voor de opslag van je kit, en waar je zeer regelmatig kunt oefenen?
Scheelt onwijs ruimte in je kamer, en kun je gewoon lekker voluit gaan.

Ik doe het ook op die manier, ookal heb ik meer dan genoeg ruimte in mijn huis. Staat daar prima, makkelijk oefenen voor mezelf en voor m'n band...

ruimte is geen probleem, heb een kamer van ruim 20m², vraag me soms af wat ik met zoveel ruimte moet gezien ik maar in één helft echt leef

quote:
Op 13 mei 2004 16:40 schreef Staalman het volgende:

speelt ook mee dta ik het nog moet leren he

[Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 13-05-2004 16:47]

zombie
Usericon van zombie
Posted 13-05-2004 17:05 by zombie Profiel van zombie

Zit met het idee te spelen om een soort van portabel en stil drumstel te bouwen. Gaasvel spannen over mijn snare en een soort van kussen constructie inelkaar zetten voor mijn dubbele pedalen (nog even sparen en dan heb ik ze). Ik zit op het moment met het euvel dat na ongeveer 2 uur spelen mijn been begint te tintelen en gewoon doodmoe is. Lijkt me dat je met het oefenen op iets dat nauwelijks een rebound hebt je die spieren een beetje kan trainen. Polsen zijn al behoorlijk los, nu de rest nog.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com