|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: I.d.d. een goed punt om op te letten.. Vaak zit er, zeker bij de goedkopere kitsjes, zo'n gaar pedaal/ trigger in één bij.. FUCK Zal je atijd zien, net te laat.. Een leuke DDrum weg op Marktplaats: "Slechts" 1200 euro... |
|
Weet iemand een goeie manier om de trommels te dempen oid voor oefenen? Vanwege oefenen in een kamer in een studentenhuis... Een beetje sociaal zijn nkan geen kwaad namelijk hehe Is dit eenvoudig op te lossen of is een speciale oefenkit de enigste oplossing? Ik heb een beperkt budget dus dat en geluidsisolatie in mn kamer zijn geen optie... |
|
vol beton storten |
|
Tsja... Volstorten met stoffen voorwerpen zou misschien de bassdrum iets dempen maar de rest wordt moeilijker gezien dara niet vaak een gat inzit zoals in de bassdrum wel vaak zit. |
|
rubber stokskes nemen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
demp matjes.. is er ook voor de bassdrum.. kost je wel zo gauw 80 pleuro trilililili |
|
80 totaal? Of per stuk? |
|
quote:rutes van vic firth, of brushes. Lekker timmeren zonder dat je directe omgeving er last van heeft, moet je alleen nog wat verzinnen voor bekkens en bassdrum. Of denk ik verkerde richting? |
|
quote: Dat bedoelde ik inderdaad, zonder overlast voor de buren. |
|
of je hele muur behangen met lege eierdozen, isoleert het geluid ook erg goed beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: plus je word enorm potent heb nou geen ruimte voor m'n drumstel, maar wanneer ik ga verhuizen ga ik denk ik voor de demppads |
|
argh, kwartje valt erg laat [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 13-05-2004 16:15] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: jammer, net gemist |
|
interessante vraag idd, ik zit er over te denken een drumstel aan te schaffen, gewoon een oudje, moet nog veel leren. heb ooit wel wat gedrumd maar nooit veel van gekomen (ouders, geld, oefenlocatie), nu woon ik echter op kamers en heb ik mooi mn vrijheid. maar goed isolatie is daarbij ook gewenst. MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:is er geen kelder onder je flatje? anders loop je naar mayhem-sticker-op-autoruit-persoon, misschien kan hij wel een plaatsje voor je regelen beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
we hebben hier wel goeie isolatie dus zo erg zal het niet zijn, maar beetje extra isolatie kan nooit kwaad, hoef ik me namelijk niet zin te houden he MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Zijn er geen oefenruimtes in de buurt waar je een kast kunt huren voor de opslag van je kit, en waar je zeer regelmatig kunt oefenen? Scheelt onwijs ruimte in je kamer, en kun je gewoon lekker voluit gaan. Ik doe het ook op die manier, ookal heb ik meer dan genoeg ruimte in mijn huis. Staat daar prima, makkelijk oefenen voor mezelf en voor m'n band... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 13-05-2004 16:36] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
huren is een probleem voor arme studenten en als je een keer in een inspiratievol moment zit, ben je dat alweer kwijt onderweg naar je oefenruimte, kun je beter niet doen [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 13-05-2004 16:38] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: erbij werken, minder drinken.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
doet ie al beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Ik heb geen probleem met deze drum-situatie bij mij. Ik heb altijd inspiratie en oefen gewoon zeer regelmatig... en als ik eenmaal een idee heb vergeet ik 't echt niet. Of ik schrijf het idee uit. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:uitschrijven lijkt me nogal lastig, met gitaar en bas kun je tabs schrijven, een drumstel zou ik niet weten beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: ruimte is geen probleem, heb een kamer van ruim 20m², vraag me soms af wat ik met zoveel ruimte moet gezien ik maar in één helft echt leef quote: speelt ook mee dta ik het nog moet leren he [Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 13-05-2004 16:47] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Zit met het idee te spelen om een soort van portabel en stil drumstel te bouwen. Gaasvel spannen over mijn snare en een soort van kussen constructie inelkaar zetten voor mijn dubbele pedalen (nog even sparen en dan heb ik ze). Ik zit op het moment met het euvel dat na ongeveer 2 uur spelen mijn been begint te tintelen en gewoon doodmoe is. Lijkt me dat je met het oefenen op iets dat nauwelijks een rebound hebt je die spieren een beetje kan trainen. Polsen zijn al behoorlijk los, nu de rest nog. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |