|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Idd, ook erg "rock" moet ik zeggen.. Ik heb mijn kit nu een stuk lager gestemd en hij klinkt veel lekkerder nu, een nog vollere sound. En hij stond al belachelijk laag Maar, gewonnen met de Grote Prijs?? Heerschend! Wanneer en met welke band?? quote: Argh.. Zijn de rims nog wel goed?? *krab krab* |
|
quote: Al weer lang geleden, toen ik 15 was err.. 1988. Was met de prog/thrashmetal band Lunacy. Ai, nu voel ik me oud! quote: De rims zijn nog wel goed, maar ze zijn niet meer 100% rond Toch maar es nieuwe kopen denk ik... |
|
quote: Heerschend Je won het drumstel omdat ze je de beste muzikant vonden ofzo? () quote: Yeap.. 1 voordeel - ze gaan erg lang mee! (tenzij je Kenny Aronoff heet ) |
|
quote: Speelt zo'n bassdrum lekker Ik heb hem heel erg strak staan, vooral omdat dit sneller en beter speelt (vind ik dan). In mijn bass voorvel zit ook een gat, vrij groot, zo'n 14 inch. Drumstellen waar geen gat in het voorvel zit vind ik echt heel erg klote klinken/spelen. Over die snare: achtervel moet flink strak gespannen staan. Anders krijg je niet het snare geluid veroorzaakt door die kettinkjes. Het voorvel heb ik ook altijd strak staan, voor de snelheid en het geluid. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Behalve dat het een wedstrijd voor bands is worden er ook prijzen uitgegeven aan individuele muzikanten. quote: hehe! Hey ik heb een vel kapot, maar weer een nieuwe tom kopen [Dit bericht is gewijzigd door Prime Evil op 19-11-2003 21:49] |
|
quote: Ik vind het erg lekker spelen en vooral erg goed klinken. Probeer het eens Een strakker vel geeft zo'n lelijk "doiiiiing" geluid ofzo, bah.. Mijn grote tom staat nog lager gestemd dan zo'n basedrum quote: Ja, ik ook, bah!! Die resonatie trap je ook *echt* niet doorheen, net alsof je tegen een elastiek zit te trappen. quote: Tuurlijk wel, alleen een ander geluid.. Die kettinkjes bewegen door de resonantie van het ondervel hoor ;-) Ik maak mijn snare droger door mijn slagvel te dempen met wat tape of, beter nog, met moongel. En ik stem mijn snares ook redelijk hoog alhoewel ik mijn 14" weer wat lager gestemd heb sinds ik ook een 13" piccolo heb quote: OMFG Geef je ook drumles quote: Kenny slaat zelfs rims in 2en volgens de legende |
|
quote:Ik las laatst dat hij een keer inviel in de band van zo'n talkshow (naam even kwijt), waarbij hij dus op de set van de eigenlijke drummer speelde. Die laatste kon daarna gelijk een complete nieuwe set bekkens gaan aanschaffen... Touché, pussycat! |
|
quote: ROFL, was dat niet bij David Letterman ofzo?? Van Kenny wil ik nou echt graag een keer een clinic bijwonen!! Volgens mij is hij een tijdje geleden in Feedback geweest.. Gemist.. Bummer.. |
|
Daar was hij onlangs ja. Ik vraag me echt af hoe je het voor mekaar krijgt zoveel stuk te slaan Dan moet je gewoon écht hard slaan. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Met spanningsmeters heb ik geen ervaring, maar ik weet wel dat ze nieuw verschrikkelijk duur zijn en er laatst een voor 25 euro op marktplaats.nl stond. Suck on this |
|
oew Nu vertrouw ik mijn oren wel maar met zo'n ding kan je net wat nauwkeuriger stemmen.. Ben erg benieuwd hoe mijn kit dan klinkt Ik zal Marktplaats in de gaten houden!! |
|
quote: Wel gedaan, de bedoeling was om mijn beroep ervan te maken. Nog een jaartje Conservatorium gedaan maar dat beviel me helemaal niet. Na veel lesgeven en op bruiloften en bedrijfsfeesjes spelen was de lol er voor mij af. Ik hou muziek toch liever als hobbie. |
|
quote: Ja, die was 't. quote: Tama tensionwatch, heten die dingen niet zo? Bij de weg: joe heb meel. Touché, pussycat! |
|
quote: Wow, wel gaaf dat je het iig geprobeerd hebt!! Ik hoop 'er' (in de muziekindustrie algemeen, bij voorkeur met mijn band maar producer/ boekingskantoor/ label/ sessiemuzikant/ uitbater van een muziekcentrum etc..) *ooit* van te kunnen leven.. Ach.. Idealen, dromen, utopie, who cares |
|
quote: Ja presies, met de band. Dan is het wèl leuk! |
|
quote: Ahh, dit ding: 69 pond.. Kolere... Vind hem net voor 128 euro quote: ff checken.. . . . niets binnen.. je had zeker mijn oude @chello adres nog? Je kan me op nickname at zwaremetalen dot com melen alvast bedankt |
|
quote: Als ik me maar met muziek kan bezighouden en mijn rekeningen kan betalen ben ik al blij Alhoewel het ultiem zou heerschen van de band te kunnen leven, godverdomme 's Middags op de fiets naar de eigen oefenruimte, "werken" *zwijmel* |
|
quote: Damn, dan hoop ik dat ik em terugkrijg ('t was nogal een verhaal). En ik had nog overwogen om het naar je Any-account te sturen... Er wordt aan gewerkt. Touché, pussycat! |
|
quote: AAAAAAAAARGh wat kut!!!!! Ik hoop dat chello zo netjes is hem naar je te bouncen!!! *checkt voor de zekerheid online zijn Chello account* AAAAARGH Ze zijn mijn account vergeten af te sluiten, ik heb je mailtje!! quote: Niet meer nodig Thnx! |
|
Touché, pussycat! |
|
maarruh, doe me een lol en update je adresboek *gaat mailtje doorlezen* U heerscht Sporty!! |
|
Te veel eer, te veel. Graag gedaan, hoor. En nu naar bed, gauw weer beter worden, dan kan ik weer drummen. Toch nog een woord on-topic, zag je dat?! Touché, pussycat! |
|
Iemand hier interresse in een Dixon twinpedaal voor 90 euro? Moet alleen een nieuw haakje dat aan de veer (van de slave unit) zit op, deze die er nu op zit hoort er niet op en zorgt ervoor dat je ze niet gelijk afgesteld krijgt. Ik ga een Iron Cobra halen, vandaar. Suck on this |
|
quote: Persoonlijk vind ik het vrij prijzig klinken, voor een tweedehands prutpedaal (no offense, ik heb er ook eentje gehad). Wat koste dat ding nieuw? Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |