|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is (zoals het woord al aangeeft) directer. Maar de manier waarop de boel scharniert heeft natuurlijk niet alleen invloed op de voorwaartse actie, maar ook op de rebound. Vooruit heb je veel minder weerstand, maar het voetbord komt (naar mijn idee) ook veel minder enthousiast omhoog als je klopper van het vel afkomt. Wat dat betreft ligt de Axis mij dus niet zo; voor anderen werkt het juist perfect. Als ik het ooit nog weer eens zou proberen op een Axis (wat ik overigens betwijfel), zou ik weer gaan voor de Longboards (dus niet de standaard voetborden), omdat die meer hefboom hebben. Check ook het Derek Roddy forum. Daarop is het nodige gepost over Axis en direct drives. quote: Volgens mij heeft de Speedking wel degelijk een veer, alleen niet zichtbaar. Hij zit verstopt in de constructie waar de as in hangt, als ik mij niet vergis. Touché, pussycat! |
|
Hij zit idd in de constructie. Wel vet pedaaltje ["Drep alt og alle - Terror, War, Destruction, Carnage and global Death"] |
|
is er hier iemand die met Axis speelt? en weet iemand waar in Nederland Axis pedalen verkocht worden? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: maar goed, dat effect kun je ook krijgen door je veer op een chain drive losser te zetten, krijg je winder weerstand maar ook langzame rebound...maar goed, ik zal is gaan testen, thanx voor de info |
|
quote: Ik heb Axis gespeeld. Volgens mij kan iedere zichzelf respecterende muziekinstrumentenzaak ze gewoon bestellen. Over het algemeen staan ze niet "gewoon" in de winkel, omdat ze zo gruwelijk duur zijn (en dus niet zo snel zullen verkopen). Of dan staat er een Axis A en wil die mierenneuker van een drummer die in de winkel komt een Axis X. quote: Nou, dat effect is niet helemaal hetzelfde, maar dat moet je zelf maar eens gaan "voelen." Zet ook eens een Axis en een pedaal met een ketting of strap naast elkaar en vergelijk hoe het pedaal (en vooral ook het hoogste punt van de ketting/strap vs verticale stangetje) omhoog wordt getrokken. Een zeer duidelijk verschil. Nu ben ik niet deskundig genoeg om precies te begrijpen hoe dat werkt (laat staan het uit te leggen), maar dat boeit ook niet. Je moet ze gewoon eens proberen en kijken of ze je liggen. Touché, pussycat! |
|
idd, altijd de beste oplossing, kopen word een heel ander verhaal |
|
["Drep alt og alle - Terror, War, Destruction, Carnage and global Death"] |
|
quote: in feedback te utrecht.. moet je achterin bij de electronische drumstellen gaan kijken.. staat een Axis longboard twin.. had hem laatst achter een elec. drumstel gezet.. ging niet zo heel lekker, maar kon ook niet sleutelen aan het pedaal.. trilililili |
|
quote: cool (Y), ga ik ze daar een keer checken. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Weet iemand of deze vellen van Pearl te krijgen zijn of zijn die alleen custom made?? Ik vind die te gek uitzien. Ik bedoel dus die 2 gaten he en niet de opdruk Trouwens die hele kit van vinnie ziet er geweldig uit!! hier nog eentje van de toms |
|
Die zijn Custombuild, zal waarschijnlijk Pearl Masterwork zijn. Wel errug mooi Suck on this |
|
quote:ja dat is zeker een masterworks, maar ik bedoel dat voorvel. Dus gewoon zwart met 2 gaten van Pearl, Ik weet wel dat Orange County die maakt, maar ik wil Pearl |
|
Die vellen kun je laten drukken, kost dacht ik rond de 40 euro per vel. Suck on this |
|
Volgens mij heeft de Speedking wel degelijk een veer, alleen niet zichtbaar. Hij zit verstopt in de constructie waar de as in hangt, als ik mij niet vergis. [/quote] Je hebt gelijk idd, heb altijd gedacht dat het anders werkte... Back to the Baumstrunk |
|
quote: klopt het idee erachter is dat je geen onderhoud hoeft te verrichten aan dat onderdeel (zit vol met smeersel dacht k... tenminste.. zoiets ) |
|
*kick* Onlangs eindelijk een setje sound-off matjes gekocht zodat ik ook thuis behoorlijk en zonder overlast kan oefenen. Ik oefen me momenteel (met metronoom uiteraard) helemaal het leplazerus op mijn rudiments, damned wat ben ik mezelf tegengekomen zeg Ook oefen ik minimaal een half uur per dag op "open" spelen en ik wil binnenkort mijn kit eens ombouwen naar een linkshandige opstelling om nog gerichter aan de onafhankelijkheid te kunnen werken. Ik ben echt bij het begin begonnen en speel dus de volgende patronen:
Deze patronen combineer ik ook met elkaar, bijv. de R en L-paradiddle afwisselen. Ik heb meer patronen nodig! Dussuh: kom maar op met oefenmateriaal Verder ben ik naar een nieuwe kit op zoek. De Tama Starclassic Performer lijkt me een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding hebben. Ik overweeg een 22*18 basedrum + woofer, 10*9,12*11,14*12 toms en een 16*14 floor, een PowerTower rack en een remote hi-hat systeem. Daar moet ik voorlopig wel mee vooruit kunnen hehehehe Meningen over de Starclassic performer? Als ik dan zoveel geld uit wil geven kan ik dan niet beter even doorsparen en de 500-700 euro meer voor een Starclassic Maple neerleggen? |
|
ken je stick control van stone? die heeft pagina's vol met die oefeningen. ik vind zelf deze erg lekker: rlrrlrllrrlrllrl en dan met accent op de noot die na het dubbele paar noten komt. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Dat is toch gewoon paradiddle? Probeer eens de five stroke roll rllrlrllrl en andersom natuurlijk. |
|
quote: Ik zou zelf niet voor Tama gaan, maar dat is iets tussen mij en Tama Zelf heb ik liever Sonor, maarjah, dat is persoonlijk natuurlijk. De tom-maten: de 10,12 en 14 zijn fast toms, maar een 16x14 is geen fast tom, ofwel? De basdrumwoofer: waarom? Is alleen als je live speelt handig en met een 22x18 is het sowieso niet echt nodig. Maar het ziet er wel vet uit Ik denk dat je dit beter op drumforum.nl kunt vragen, zitten meer drummers Suck on this |
|
quote: Yeap quote: Nee, maar wel een fijne floor hehehe. Ik weet trouwens nog niet zeker voor welke dieptes ik ga.. Iig 10-12-14-16 breed. quote: Precies hehehehehe En volgens mij heb ik dan echt een basedrum waar ik mee kan heien Laaaaaaaaaaaaaaag quote: Joah, maar daar heb ik al wat draadjes over de starclassic gecheckt. Niet steeds dezelfde vragen stellen heh |
|
quote: nee, het tweede gedeelte is precies andersom. klinkt heel gaaf als je hem snel speelt met accenten. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
*roffelt patroon op bureau* Cool Hoe heet dit patroon trouwens:
Is dat de paradiddlediddle? |
|
Zo snaack, je gaat er wel volledig in op... Cool. Maar van oefeningen wordt ik helemaal gek. Ik heb trouwens onlangs een drumrek gekocht. Wel gaaf. Nu staat het tenminste iedere keer weer hetzelfde ! |
|
quote: Foto Foto!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |