|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geboren supertalenten zijn zeldzaam, gasten die met het IDEE zitten dat ze geboren topmuzikanten zijn, brengen vaak niks meer dan lawaai uit. Niet dat een ernstig auto-didact niks kan waarmaken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Sjeuzus hoe sommige drummers kwaad worden als ik zoiets zeg Ik ben gewoon een voorstander van simpele en 'lekkere' drumms zoals motörhead, venom enzo ... Ik hou niet zo van dat veel te snelle en technische getik ... Luister eens naar Hypnosia's VIOLENT INTENSITY heerlijk dat drum geluid! Ik, Wil Schuurman |
|
Uhhh... Ik ben niet kwaad hoor! Ik leg alleen ff uit dat het komplete bullshit is. Als jij lekker simpel wil beuken moet dat kunnen.Alleen ik vind zelf dat je het dan ook goed moet kunnen.dat leer je dus niet 1,2,3. |
|
quote: bedankt voor de aardige woorden.... drumles is niet persé nodig...als je wel lessen volgt leer je alles veel sneller en je techniek gaat waarschijnlijk ook wel beter zijn, maar het is GEEN must om een goede drummer te komen.. ik leer alles zelf en dat bevalt me prima.. |
|
quote: Nou daar merk ik anders nix van hoor.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 13-02-2003 19:46] |
|
hehe, nadeel van drumles is dat zij je de drumlessen voorschotelen. |
|
Ik drum zelf ook. De meeste metal vind ik echt geen kont aan om te drummen. Snelle bass en rammen, klaar! Kijk, met progressieve metal is het een ander verhaal(Dennis(sun caged) ) Ik hoop ook dat ik na school conservatorium kan gaan doen, dat lijkt me zwaar geweldig www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Snelle dubbel basdrumm is overigens heel erg moeilijk. Dat leer je niet op het conservatorium. |
|
Ik vind de drummer van Nile echt vet!!!!! you say you're men, we know you're cowards |
|
Ik vind zoveel drummers goed, maar proscriptor |
|
De drummer van Immolation is ook echt vet! En die van behemoth mag er ook wel wezen. you say you're men, we know you're cowards |
|
Maarja, daar is een ander topic voor. Vind het trouwens ook wel leuk als het niet alleen maar beuken is, maar het meeste power metal drummen is ook saai. |
|
quote:maar wel kunst om vijf min lang (of een heel optreden) te kunnen weerstaan aan een klein beetje variate tss te steken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
drummen heerscht Metaldrummen is zo leuk als je het zelf maakt.. Mid-tempo death drummen, alleen 16e dubbele base en brave 16e roffeltjes, sja, daar kan ik niet warm van worden. Tenzij het Bolt Thrower is Ik vind het geweldig om te proberen juist in metal voor metal niet alledaagse grooves te spelen. En ik vind niet 4/4 maten super om te spelen Onlangs eindelijk sextolen dubbele basen onder de knie gekregen. Ik drum nu twee jaar serieus dus ik vond het daar wel tijd voor worden.. Wat voor gear gebruiken de drummers hier trouwens? Dit topic heet drummen dus mag ook wel voor "global drumchat" gebruikt worden toch? Ik gebruik het volgende: Tama Rockstar 22" * 18" basedrum 12" en 13" toms (nog niet met die resonantievrije ophanging.. ga ik nog kopen) 16" floortom 14" snare Alle toms en basedrum Evans Genera G3 slagvellen, snare Evans Genera G2 coated slagvel. Axis A twinpedaal met Sonic Hammer kloppers Paiste bekkens Alpha 13" hi hat, 16" full crash, 20" full ride Sound Formula 8" splash, 12" splash, 14" thin crash Signature 16" thin crash Wuhan 8" splash en 16" China Binnenkort uit te breiden met een Paiste Signature 19" Dry Ride voor mijn popband. Ik wil een keer de Paiste 22" Siganture Bell Ride horen.. Probeer ik wel als ik weer eens in Duitsland ben bij Musik Produktiv. Lijkt me heerschen voor metal! Tot ik geld heb voor een echt drumstel wil ik wat Rockstar tommetjes bijbestellen, 10" en 14". En dus die resonatievrije ophanging aan de rimms. De 13" zal ik dan niet meer gebruiken (12", 13", 16" vind ik sowiezo een vage standaard setup, niet gebalanceerd..) En als ik er geld voor heb wil ik een Starclassic Performer (Maple is NIET te betalen ) met Tama drumrack (PowerTower ofzo?)aanschaffen.. Dus.. Ow ja, nog even een ietwat gaar tekeningetje van mijn opstelling: A Wuhan 8" splash B Paiste Sound Formula 8" splash C Paiste Sound Formula 12" splash D Paiste Sound Formula 14" thin crash E Paiste Signature 16" thin crash F Paiste Alpha 16" full crash G Paiste Alpha 20" full ride H Wuhan 16" China Dusss... |
|
Die Wuhah 16" China is wel wat ovaal, niet? |
|
Hee Snaack, we hebben een drummer voor onze Slayer band |
|
quote: Hahahah! Dat is om de illusie te wekken dat hij rechtop staat, de andere bekkens hangen horizontaal maar deze hangt rechtop.. [edit]Ovaal hangen.. ja.. het is al laat [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 14-02-2003 0:37] |
|
quote: Heersch!!! Volgend jaar pas optreden toch? Het BUDT-bal? Kom ik kijken, gaan we weer Tjokkefoll worden |
|
Ja, misschien dat we al eerder en vaker gaan spelen. SLAYER |
|
quote: Hehehe! Suc666 iig! Ben benieuwd! |
|
snaack drum jij zonder hi-hat? met0l! |
|
quote: Dat is niet helemaal waar. Toen ik nog drumles had kwam ik gewoon met een cd aan waarvan ik bepaalde dingen wilde leren. |
|
Ik heb een pearl world series (rood gelakt) + nog een extra oude floortom. Pearl dubbel bassdrum erbij. 3 bekkentjes "18 Meteor Crash "16 Paiste Crash "20 Magic brass Ride meteor hi-hat. En in de oefen ruimte waar ik speel heb ik een zwarte tama rockstar. + 2 zildjan bekkens en een verotte hi-hat.. En daar gooi ik altijd mijn pearl dubbel bass op. Foto's gooi ik er later wel bij. |
|
quote:LOL! Nu je het zegt zie ik pas dat ik die helemaal vergeten ben!! Ik zal mijn schema ff aanpassen. Bedankt voor de opmerking iig |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |