|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme... ouders... Daar gaat mijn droom om ooit de beste drummer ter wereld te zijn... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Je hebt van veel merken wel beginnerssets of instapsets. Die laatste groep is dus vaak incl. kruk hardware en bekkens (normaliter koop je de ketels en dan de rest er los bij). Meestal is de goedkoopste serie van een merk de beginnersset. De kwaliteit is dan ook vrij kut (al zijn een paar goede (dure) vellen vaak een hele verbetering). Die sets kosten je echter ook al wel een paar honderd euro's, dus het is waarschijnlijk het beste om een tweedehands ding te kopen. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 08-12-2003 15:54] Touché, pussycat! |
|
idd, ik heb nog steeds mijn Pearl Forum drumstelletje...klinkt op zich niet verkeerd, maar moeten idd nieuwe vellen op, maar dat komt wel als ik een plek heb om um te gebruiken...dat was 1 van de goedkoopste maar die heeft me ook nog 1600 gulden gekost |
|
het is ook zo dat je voor een drumstel van een a-merk een betere restwaarde hebt, dus als je die ooit weer wilt verkopen, kun je er nog redelijk wat voor terugkrijgen.. als je een of andere thunder koopt, krijg je haast niks meer voor terug bij verkoop met0l! |
|
iemand nog leuk 2ehands beginsetje te koop staan? |
|
quote: misschien E-bay oid eens checken? |
|
Wat zijn de dingen waar je op moet letten bij 2e hands drumstellen? |
|
quote: sowieso het hout checken op scheurtjes...dus ook binnenin de toms...verder weet ik niet, ik heb m'n drumstel al een paar jaar maar nog maar een keer of 5 op gespeeld |
|
Iemand ervaring met elec. drumstellen? Je moet ook aan je buren denken tenslotte. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: of chriz er niet op gespeeld heeft Maareh, wat chriz zei: scheurtjes in het houd, verder naar barsten in de cymbals enzo en meer dan die algemene dingen: gewoon kijken of ie niet van ellende uit elkaar valt. en kijken of je niet te veel betaalt, dus nieuwprijs van de onderdelen ongeveer weten en vergelijken met de staat van het drumstel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
bekkens is sowieso geen goed idee om 2e hands te kopen vind ik zelf...er is namelijk niet echt een manier om te weten of die dingen niet binnen 2 weken scheurtjes gaan hebben. Bij nieuw spul ben je er behoorlijk zeker van dat ze nog wel een tijd meegaan @Zelthor: puh! [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 08-12-2003 16:34] |
|
quote: Waar je op moet letten bij dit soort drumstellen, is dat je terugslag heel anders is dan bij een acoustische set. Pols-blessures zijn geen onbekende bij overgang op een electrische kit. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat is waar. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-12-2003 16:38] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: als je trouwens vragen hebt mail je maar, heb ut mezelf ook aangeleerd dus |
|
quote: Ja, Mijn vriendin wil graag weer wat drummen (heeft ze vroeger op school gehad) en ik vind het ook wel geinig om te doen, dus we willen een simpel kitje kopen (wanneer wee'k nog nie). Maar als ik nog wat mot weten, weet ik je te vinden (ik weet waar jouw telefoon rinkult mannutjuh) |
|
quote: neej, dat weet je niet want ik heb geen vaste telefoon opa |
|
quote:Net alsof jij veel naar buiten gaat ... Je bent of thuis of in rocks .. |
|
tja...nou...okeeeeeeeej |
|
Jenje, je kan ook hier posten wat je op het oog hebt. Kunnen de rockstar-wannabe-drummers ook hun mening geven. Touché, pussycat! |
|
Ik heb eindelijk een nieuwe twin: de Iron Cobra Heel fijn pedaal, snel, soepel, stevig. Alleen nog ff wennen, niks kraakt of heeft speling! Suck on this |
|
quote:zal ik doen |
|
quote:Die speling komt vanzelf. Ik ken een paar IC-drummers, die het allebei hebben. Touché, pussycat! |
|
watis nou eigenlijk precies speling trilililili |
|
Totdat mijn axis weer goed is drum ik op een oud pearl pedaaltje waarvan het rechter pedaal over een horizontaal vlak zo'n 3 cm naar rechts en naar links kan bewegen... DAT is pas SPELING godver. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |