|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien probert ik dast welj, |
|
quote: Hey waailap, Ik zou je gaarne bruut anaal willen vernederen. Wanneer kan je? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
anytime, any place, anywhere |
|
Bij de volgende turbojugend fanmeeting?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
nee dan kan ik niet [Dit bericht is gewijzigd door waailap op 10-12-2003 23:05] |
|
Gisteravond Nile voor het 1st gezien op X-mass fest... Jonge wat is die Tony snel!! Ik stond vooraan en kon precies zn voeten goed zien... gingen echt maar 2 cm van de grond af en zo snel(heel down), kon het haast niet volgen ... Hij slaat alleen wel errrggg zacht, maar daar heb je triggers voor toch? Snap alleen geen kont van hoe hij drumt.. nummers met 30 fills en dan een stuk of 5 ervan achter elkaar.. althans daar leek het op... het was iig erg vet trilililili |
|
quote: hmmm, zou je er dan meteen wat lagers in zetten ? |
|
quote: Het nadeel van 2dehands bekkens is dat minuscule scheurtjes/barstjes pas na een tijd een echte scheur gaan opleveren. en je kan ze aan het begin nog niet zien met het blote oog. Bekkens mag je trouwens nooit op z'n zijkant zetten, die spanning kunnen ze niet goed verdragen, en daar gaan ze later ook van scheuren. En dat weten de meeste drummers niet !!!!!! |
|
Nee, maar de "meeste" drummers kopen Alpha's, en die kunnen het volgens mij wel hebben. Overigens vind ik het ruk-dingen (no offense, Katablaster en anderen), ook al heb ik er zelf ook twee van (budgetbeperkingen). Touché, pussycat! |
|
Ik heb zelf ook nog 2 Alpha's om dezelfde bugetaire redenen () en inderdaad, volgens mij kan je die krengen zelfs als velgen voor een Boeing 747 gebruiken.. |
|
Ja geld.Daarom koop ik ook die aplha's.Ze zijn betaalbaar en gaan lang mee en er komt een tsjing uit |
|
ik heb zelf een Paiste Ride 1000 en een Paiste Crash 2000...ze zijn redelijk prijzig maar erg stevig (en een goed geluid ) |
|
ik heb net een 17" medium Z-Custom zildjian gekocht met 25% korting bij hitit. nu Heb ik eindelijk alles van zildjian: 20" Z-Custom power ride 18" Z-Custom Rock Crash 17" Z-Custom medium crash 14" Avedis mastersound hi-hat 10" A-custom Splash nu moet er nog een china en nog een splash bij en dan ben ik wel redelijk compleet voor de eerste paar jaar. [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 03-01-2004 13:25] |
|
ik heb alles van sabian en een splesj van zildjian, ik hoef die paiste crap dingen niet Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Ik heb alles van Paiste, ik hoef die Sabian en Zildjian troep niet |
|
quote:Ben je nou drummer of gitarist? Of allebei? |
|
Hij is BI !!!!!!! Muahahha |
|
quote: Beiden |
|
quote:Cool |
|
quote: Dus jij koopt ook al bij hit it?Zit je toevallig ook bij planet drums? |
|
Ik gebruik de volgende bekkens: Sabian 14" china Sabian 16" crash Sabian 17" crash Sabian 20" metal ride Sabian 16" china Sabian 13" hi-hat Sabian 14" hi-hat Sabian 8" splash Sabian 10" splash Sabian 10" Mike Portnoy max-stax Sabian 10" cymbal-disc Ik ben nou eenmaal verliefd op het geluid van Sabian... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik gebruik de volgende bekkens: Paiste Alpha 13" hi-hat Paiste Alpha 20" full ride Paiste Sound Formula 8" splash Paiste Sound Formula 12" splash Paiste Line 16" fast crash Paiste Line 18" full crash Wuhan 16" china Ik wil er nog een zooi hebben/ vervangen.. De Alpha's vervangen door Line's (14" hihat en 22" ride) en nog een 17" Line crash en een 12" Line china kopen. Zucht.. Waarom heb ik de loterij niet gewonnen Percussie: LP Ridge Rider cowbell LP 16 bar chime |
|
quote: Da's leuk, maar welke serie(s) van Sabian hebben we het over? Touché, pussycat! |
|
quote: Ik ga vanavond weer oefenen en schrijf dan de series wel even op, staan dan morgen hier voor diegene die willen paraat... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |